ליזו ריסקה את האינטרנט עם התיק שבחרה לשטיח האדום

כבר למדנו לצפות מדיוות הפופ המדוברת של הרגע להופעות היסטריות ובלתי נשכחות על השטיח האדום - ושמלת הוולנים הא-סימטרית שליזו לבשה לטקס פרסי האמריקאית אמש לא הייתה יוצאת דופן מהבחינה הזאת. אבל אז כולנו הסתכלנו קצת יותר מקרוב וראינו את תיק הוולנטינו שמכיל, לטענתה, את "כל הז*ן" שהיא שמה

מאת  | ‏ 25 נובמבר 2019

ליזו והתיק שהפך לתופעה (צילום: Rich Fury/Getty Images)

ליזו והתיק השימושי בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית (צילום: Rich Fury/Getty Images)

עולם האופנה בקושי הספיק להתאושש מהתיק הקטנטן והאיקוני מבית ז׳אקמוס, והנה מגיע אחד אפילו יותר קטן ממנו, כשהוא נישא על הזרוע (טוב, על האצבע) של אחת הנשים היחידות בעולם שיכולות לאחוז אקססורי מגוחך כל כך ולהיראות כמו מלכה – ליזו.

ליזו הגיעה לטקס פרסי המוזיקה האמריקאית אתמול, ואמנם יצאה בידיים ריקות מפרסים (היא הייתה מועמדת לשלושה, כולל האמנית החדשה הטובה ביותר), אבל קיבלה חשיפה נאה באתרי האופנה וברשתות החברתיות, הודות לתיק הקטנטן מבית ולנטינו שליווה אותה לטקס. לא שליזו צריכה גימיקים כדי למשוך תשומת לב, כן? היא כמעט תמיד קוברת על השטיח האדום בין כה וכה, אבל אין ספק שלתיק הזה יש חיים משל עצמו.

מלבד התיק המיקרוסקופי, ליזו לבשה גם שמלה כתומה של ולנטינו, עם כתף אחת ושכבות של וולנים, סנדלים לבנים של סטוארט וייצמן ועגילים של לוריין שוורץ. אם מסיטים את המבט מהתיק שלה לרגע, אפשר להבחין בעוד פרטים קטנים ומוצלחים, כמו המניקור הכסוף הנוצץ או הצללית הוורודה המשגעת, אבל בואו נודה בזה – קשה להתרכז במשהו מלבד האקססורי הפצפון.

ליזו, שידועה במודעות עצמית, הומור עצמי ובעיקר ביטחון עצמי, ידעה שהתיק יהיה נושא לדיבור, ולא פספסה הזדמנות לעשות צחוק מהעניין. בתמונה שהעלתה לאינסטגרם שלה, היא כתבה "תיק מספיק גדול בשביל כל הז*ן שאני שמה", ובראיון על השטיח האדום אמרה שמדובר באחד מבין שלושה תיקים כאלה שקיימים בעולם, ושהיא דווקא מצליחה להכניס אליו לא מעט דברים. מה למשל? "טמפונים, בקבוק טקילה, קונדומים", ענתה למראיינים, כשבפועל סביר להניח שהיא מקסימום דחסה לשם את מפתח הבית שלה, אם בכלל. ככה זה כשיש לך עוזרים אישיים שיכולים לשאת את החפצים שלך עבורך.

לא לפספס את המניקור (צילום: Rich Fury/Getty Images)

לא לפספס את המניקור (צילום: Rich Fury/Getty Images)

התיק, באופן די מתבקש, כבר הפך נושא לבדיחות ויראליות, עם שלל שנינויות באינסטגרם ובטוויטר שמנחשות מה יש בתוכו. מה למשל? "ליזו נושאת את כל החסכונות שלי" או "ליזו הביאה את כמות התמיכה שטיילור סוויפט קיבלה השנה ממוזיקאים גברים". יש לנו תחושה שמדובר בבדיחה שתחזיק לפחות עוד כמה ימים – שזה נצח במונחים אינטרנטיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by POPSUGAR AUSTRALIA (@popsugarau) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Homethings (@get_homethings) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brittany Stewart (@brittanybeautybts) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KISS FM (@kissfmuk) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sarah Shearer (@sarahbeth11234) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by eri Ishizu (@erierilady) on

השאירו תגובה