נפרדת מקים קרדשיאן: קרולינה למקה מקצרת את השת"פ

קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין. מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל

מאת  | ‏ 24 נובמבר 2019

נפרדות (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

נפרדות (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

רשת המשקפיים המוזלים קרולינה למקה מדווחת על קיצור תקופת שיתוף-הפעולה עם הפרזנטורית האמריקאית קים קרדשיאן.

קסטרו, החברה-האם של קרולינה למקה, מעדכנת היום (א') כי היא בוחנת יחד עם קרדשיאן אפשרויות ל"עדכון תנאי ההתקשרות" מול קים קרדשיאן ווסט וחברה בשליטתה, וזאת "לרבות לעניין תקופת מתן השירותים" שלה. כך, בעקבות הביצועים של הקמפיין שלא תאמו את הציפיות, בקבוצה נערכים לאפשרות שהחוזה, שנחתם במקור לתקופה של שנתיים (עם אפשרות להארכה לשנה שלישית), יקוצר לשנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

מדובר באכזבה עבור קבוצת האופנה הציבורית, וזאת לאחר שבמחצית הראשונה של 2019 דיווחה קסטרו כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב עמדה על כ-30 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם שנחתם בין קבוצת קסטרו-הודיס לקרדשיאן, נקבע כי החברה תשלם לקרדשיאן סכום של עד 30 מיליון דולר כבר בשנה הראשונה, זאת בנוסף לתגמול בדמות מניות של עד 10% שהחברה אמורה הייתה להקצות לה מכל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג, וזאת בנוסף לתמלוגי מכירה עבור עיצוביה.

ההשקעה לא הוכיחה את עצמה (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

השקעה שלא הוכיחה את עצמה (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

הקבוצה אף הצהירה כי קרולינה למקה מתעתדת להמשיך ולפתח את פעילותה בשוק האמריקאי, בין אם באמצעות אתר המכירות הקמעונאי שהחלה בהפעלתו, ובין אם באמצעות שיתופי-פעולה ואיתור אפיקי מכירה נוספים. במקביל הקבוצה פועלת להמשיך ולהרחיב את הפעילות הזכיינית של המותג בטריטוריות נוספות ברחבי העולם, בנוסף להרחבת הפעילות בטריטוריות שבהן פועל המותג כיום.

קרולינה למקה מפעילה (נכון למועד דוח המחצית הראשונה של 2019) חנויות ודוכנים בספרד ובבריטניה וכן באמצעות זכיינים באוסטרליה, בפנמה, בתאילנד ובמקסיקו. בנוסף, מפעילה קרולינה למקה פעילות מכירה אינטרנטית בארה"ב, באמצעות אתר אינטרנט ייעודי.

השקעה של כ-30 מיליון שקלים (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

הוצאה של כ-30 מיליון שקלים (צילום: Mert Alas & Marcus Piggott)

הכתבה התפרסמה במקור באתר גלובס

השאירו תגובה

 

  • כל עסק שפותחת נופל זה עונשה ל תחמנית שלא עושה צבא ולא משלמת מיסים

    מאת: כל מה שבר עושה רעל |‏ 28 בנובמבר 2019 | 03:49
  • לא קשור לקום המשקפיים מכוערותתתתת

    מאת: נו באמת |‏ 25 בנובמבר 2019 | 03:09
  • משקפיים מהמכוערים שנראו. בעעע
    קמפיין כל כך לא מושך

    מאת: מאי |‏ 24 בנובמבר 2019 | 23:46
  • אצלינו במשפחה לא רוכשים מוצרים של בר……לא רוכשים קרולינה למקה. אורבניקה. הודיס. ושמחה שבאמריקה זה לא מצליח. מי שלא יכולה להיות כמוני בצבא ולשלם מיסים לא תקבל מכספי

    מאת: משתמטת |‏ 24 בנובמבר 2019 | 23:29
  • קים היא כל כך הרבה מעל הרמה של קסטרו, קרולינה ובייחוד בר, הכלבה המתנשאת הזו. היא הכי לא צריכה אתכם.

    מאת: ר |‏ 24 בנובמבר 2019 | 19:38