"כל כך אמיצה": קייטי הולמס חשפה את סימני המתיחה מההריון

היא ללא ספק אחד השמות הכי לוהטים ומדוברים בזירה האופנתית כרגע, ועכשיו קייטי הולמס מעלה הילוך ועושה את הצעד הבא בספר החוקים של אושיית האינסטגרם המתחילה: היא מעלה תמונה לא מרוטשת שחושפת "פגמים" אנושיים - במקרה הזה, מזכרת טבעית מההריון עם סורי

מאת  | ‏ 24 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes212) on

הלוקים של קייטי הולמס ממשיכים לעלף אותנו, ואין ספק שיש לה רגע סטייליסטי משמעותי עכשיו, ובכל זאת לסטייטמנט האופנתי הזה לא ציפינו: הולמס הצטלמה להפקה של מגזין ווג אוסטרליה בלוק לוהט של בלייזר ומתחתיו רק חזיה שחורה – ואקססורי נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו: סימני מתיחה על הבטן, מזכרת מההריון עם סורי.

הלוק עצמו מדויק ונכון: מכנסיים ממשי של 'דה רואו', 11,320 שקלים מחירם, למעוניינות להשקיע, בלייזר אוברסייז מחוייט של טוטם, 2,750 שקל, חזיית ספורט שחורה ועגילי זהב יפים של מליסה ג׳וי מנינג. המבט הישר והחשוף שנותנת הולמס למצלמה משקף את העוצמה שלה, כשהיא מציגה את הבטן בת הארבעים שלה, שנמתחה, התכווצה, ונותרו בה סימנים אותן מכירות היטב מיליוני נשים מסביב לעולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Portal Estrelando (@portalestrelando) on

משתמשי אינסטגרם, ובעיקר משתמשות שראו את התמונה, הגיבו באופן אמוציונלי מאוד והודו לשחקנית על החשיפה. "אני מתה על הקבלה הטבעית והיפה שלך את גופך", כתבה אחת. "את לא פוחדת להראות אותו בדיוק כמו שהוא". "כל כך אמיצה!!!", כתבה אחרת. "איזה יופי שהראית את את סימני הלוחמת שלך מההריון על הבטן. יו גו גירל!".

קייטי מאוד בעניין של הלוק, סימנה אותו כמוצלח בצילומים והמשיכה איתו לחיים עצמם, משחור-לבן לצבע מלא: למסיבת טרום חג המולד של ברגדורף גודמן, הגיעה בבלייזר חרדלי עם כתפיים דרמטיות, קרופ טופ שחור, ומכנסי ויניל שחורים גבוהים. את כל זה חתמה בסנדלים שפיציים עם פרינט מנומר. עם אאוטפיט כזה, אפשר להיות בטוחים שאף אחד לא התעסק בסימני המתיחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmesfans) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bradley Irion (@bradleyirion) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes fan page (@luke_katiefan) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes212) on

השאירו תגובה