"זו תמונה מפחידה, אתן נראות כמו גברים"

קים, קלואי וקורטני העלו תמונה חדשה מתוך קמפיין לבושם החדש שלהן. תגובות זועמות רבות החלו להופיע בעיקר בגלל צבע עורן שנדמה שהפך בתמונה לכהה מהרגיל. זו ממש לא הפעם הראשונה שהקרדשיאנס הואשמו בכך שהן מנסות לטשטש את המוצא שלהן ולהיראות אפרו-אמריקאיות

מאת  | ‏ 18 נובמבר 2019

קים קורטני וקלואי בקמפיין שעורר סערה (צילום: אינסטגרם Kim Kardashian West)

קים קורטני וקלואי בקמפיין שעורר סערה (צילום: אינסטגרם Kim Kardashian West)

מהו שבוע ללא שערורייה קרדשיאנית? שעמום מוחלט. למזלנו, האחיות לא מפסיקות לספק חומרים עם פוטנציאל לעצבן את המעריצים (ואלה שפחות מעריצים). הפעם, מדובר בתמונה חדשה מתוך קמפיין קולקציית הבשמים המשותפת של קים, קורטני וקלואי, שיצאה תחת המותג KKW של קים.

התמונות הראשונות מהקמפיין הזה דווקא קיבלו תגובות חיוביות במיוחד. השלוש היו לבושות שם בבגדי גוף צמודים ורעמות תלתלים תואמות ומפוארות, שגרמו להן להיראות כמו שלישייה של זמרות דיוות. הפעם, הן הלכו על מראה מעט שונה, והעוקבים ללא ספק שמו לב.

הקמפיין הקודם. הכי יפה שהיה (צילום: אינסטגםר Kim Kardashian West)

הקמפיין הקודם. הכי יפה שהיה (צילום: אינסטגםר Kim Kardashian West)

בתמונה החדשה, השלוש שוב תואמות, אבל הפעם עם מכנסיים, חולצה שהיא מעין מחוך ושיער שהוחלק לאחור עם הרבה מאוד ג׳ל. במקרה של קלואי ניכר שהוא נקלע לצמה ארוכה, אבל אצל קים וקורטני לא רואים מה קורה מאחור. כמובן שהאחיות נראות טוב, כי הן תמיד נראות טוב, אבל משהו בתמונה, בין אם מדובר בתאורה או בעיבוד שלה, לא כל כך מסתדר. הרבה מהעוקבים הגיבו שקים וקורטני נראות כמו תאומות בתמונה, או שהשלוש נראות כמו שלישייה (״חשבתי שאלה שלוש קים"), אבל היו גם תגובות פחות מפרגנות.

״אתן נראות כמו גברים״, כתבו להן יותר מפעם אחת, והיו גם לא מעט עוקבים שהגיבו על כך שנראה שהעור שלהן נראה שחור, וזו ממש לא הפעם הראשונה שהקרדשיאנס הואשמו בכך שהן מנסות לטשטש את המוצא שלהן ולהיראות אפרו-אמריקאיות. ״קורטני נראית טוב בקרחת. היא פשוט נראת כמו קניה״, נכתב באחת התגובות, ואחרים הוסיפו: ״אתן נראות מוזר״, ״זו תמונה מפחידה״, ״נראה כאילו קים וקורטני איבדו את הפאות שלהן" ועוד. אם פעם הקרדשיאנס עוד היו טורחות להגיב לאמירות מהסוג הזה, היום גם התמונות הכי פחות מחמיאות שלהן נשארות בפיד, ונראה שזה לא ממש מזיז להן. הן עסוקות בלספור את הדולרים.

בקמפיין התלתלים (צילום: אינסטגרם Kim Kardashian West)

בקמפיין התלתלים (צילום: אינסטגרם Kim Kardashian West)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

 

השאירו תגובה