אירוע משפחתי: הקרדשיאנס רותחות על השטיח האדום

טקס בחירת הקהל הביא אל השטיח האדום את מי שהקהל בוחר בהן באדיקות כבר יותר מעשור, ואין ספק שמדובר באחת ההופעות המשפחתיות המוצלחות של קריס ג'נר ובנותיה. קים דגמנה גזרה לוהטת בשמלה מנוחשת, קורטני הלכה על בלייזר מתוכשט וחזייה וקלואי בכלל נראתה בשיא שלה בטופ שקוף ושסע עמוק

מאת  | ‏ 11 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

טקס בחירת הקהל נערך אתמול בהוליווד, ומשפחת קרדשיאן-ג׳נר, שהייתה מועמדת ליותר מפרס אחד, הפגינה נוכחות מרשימה, גם אם לא מלאה. קיילי וקנדל אמנם היו מאוד חסרות לנו על השטיח, אבל קריס, קים, קורטני וקלואי ייצגו את המשפחה בכבוד וגם בסטייל, ועל הדרך קטפו את הפרס עבור תוכנית הריאליטי האהובה ביותר.

נתחיל עם קים, שחשפה לאחרונה כי למרות משטר התזונה והספורט הקפדני שלה, בשנה האחרונה היא עלתה כשמונה ק"ג מכיוון שלוח הזמנים המשוגע שלה, שכלל תינוק חדש ומותג חדש, הפריע לה לשגרת האימונים. נראה לנו שהגוף של קים הוא הוכחה מעולה עבור כל נשות העולם שעלייה במשקל היא לא בהכרח דבר שלילי – קים נראית לוהטת כתמיד אם לא מתמיד, והגיעה לשטיח בשמלה מנוחשת וצמודה מאוד של ורסצ׳ה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by E! People's Choice (@peopleschoice) on

קריס וקורטני בחרו שתיהן בחליפות בלינג, אבל הלכו על גישה שונה – קורטני, שהודיעה לאחרונה שהיא לוקחת הפסקה לתקופה לא ידועה מתוכנית הריאליטי כדי לבלות יותר זמן עם הילדים שלה, בחרה בבלייזר ומכנסיים של המעצב נעים קאן, ואת הבלייזר לבשה פתוח עם חזייה מינימליסטית שמבצבצת מתחת. בעוד החליפה השחורה של קורטני הייתה מלאה כולה אבנים נוצצות בצורת פסים, החליפה השחורה של קריס כללה נצנוץ רק בחלק העליון. במקרה שלה מדובר ביצירה של אלכסנדר מקווין, ובניגוד לבתה הבכורה – היא דווקא בחרה ללבוש חולצה מתחת לבלייזר. 

מי שנראתה רותחת במיוחד היא קלואי, שלבשה טופ שקוף וחצאית עם שסע נדיב של אחד המעצבים האהובים עליה – לקוואן סמית, עם חזיית זהב וקלאץ׳ של ג׳ודית ליבר בצורת ערימה של שטרות. השלוש גם ניצלו את ההזדמנות לקדם את קולקציית הבשמים המשותפת החדשה שלהן, שיצאה תחת המותג KKW של קים, והעלו פוסטים לאינסטגרם בהם הן מרססות את עצמן בבשמים האינדיבידואליים לפני היציאה לטקס. בכל זאת, הן לא יפספסו אף הזדמנות להרוויח עוד כמה דולרים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by E! People's Choice (@peopleschoice) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian Life (@kardashianlife) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rena (@kardashian.today) on

השאירו תגובה