לא אנושית: רוזי הנטינגטון ממציאה מחדש את המחשוף

דוגמנית העל רוזי הנטינגטון וויטלי היא מלאך שצועד בינינו והוכחה לכך הייתה בסוף השבוע האחרון, בו ריחפה בין בני התמותה בניו יורק מאירוע לאירוע באאוטפיטים שכל אחד מהם יותר שומט לסתות מהשני. אנחנו בקראש משוגע

מאת  | ‏ 10 נובמבר 2019

רוזי הנטינגטון וויטלי פשוט משולמת (צילום: Gotham/GC Images לגטי אימג'ס)

רוזי הנטינגטון וויטלי פשוט משולמת (צילום: Gotham/GC Images לגטי אימג'ס)

למרות שהכנפיים של ויקטוריה׳ס סיקרט אותן נשאה במשך שנים בגאווה תלויות אצלה בארון, דוגמנית העל רוזי הנטינגטון-וויטלי היא מלאך שצועד בינינו, והוכחה לכך הייתה בסוף השבוע האחרון, בו ריחפה בין בני התמותה בניו יורק מאירוע לאירוע באאוטפיטים שכל אחד מהם יותר שומט לסתות מהשני.

רוזי בת ה-32 נראית כמי שנמצאת על מסלול דוגמנות תמידי ומתמשך, שהיוקרה פשוט נשפכת ממנו. כל זה לא קורה סתם. כיום המותג עבורו עובדת רוזי הוא זה שלה: רוז אינק, פלטפורמת ביוטי, אתר המייצר תכנים, אותו הביאה עכשיו לניו יורק, ויצרה שם מגה אירוע ומאסטר קלאס בו סיפרה על הדרך שעשתה, זו המצפה לה ומהות המותג שלה. כמי שמתיימרת להביא לעולם תוכן מדוייק מהצד שמאחורי המראה, רצוי שתהיה נושאת הבשורה.

קלאסיקת ורסצ׳ה של שנות התשעים  (צילום: Robert Kamau לגטי אימג'ס)

קלאסיקת ורסצ׳ה של שנות התשעים (צילום: Robert Kamau לגטי אימג'ס)

האאוטפיט החלומי הראשון שיצאה איתו רוזי לרחובות היה בגוון קאמל: סוודר קאמל פתוח ונינוח, מכנסיים מחוייטים גבוהים בצבע שחור, ומעיל קאמל מפנק ורב רושם מעל הכתפיים. הלוק, כולו של בוטגה ונטה, הושלם בעזרת מגפי עור גבוהים של ג׳ימי צ׳ו עם טקסטורה מיוחדת, ושרשרת זהב מאסיבית. רוזי הראתה גם איך נושאים תיק מעצבים של סלין כשהידיים שלך לא מושחלות בשרוולים: בידיים, כמו תינוק.

הלוק השני היה הרבה יותר נועז, ולילי: חליפת נייבי עם מחשוף בילט-אין, בעל צורה ייחודית וכפתורי זהב, קלאסיקת ורסצ׳ה של שנות התשעים שחזרה בכל הכח. העיצוב הבליט את כל נכסיה של רוזי – אשת עסקים ממולחת שלא מוותרת על הסקס אפיל.

טרה טרה שיק (צילום: Gotham/GC Images לגטי אימג'ס)

טרה טרה שיק (צילום: Gotham/GC Images לגטי אימג'ס)

עוד לוק משגע שיצאה איתו – שמלה שחורה של פראדה, בעלת מחשוף וי עמוק להפליא, ועדיין קלאסית, אותה הורידה אל הרחוב בעזרת משקפי שמש שחורים של סלין, ונתנה לכל השחור הזה טוויסט עם סנדלים אפורים של פראדה, עם עקב רציני, עטורים אבני סוורובסקי נוצצות. היה גם לוק רביעי, כל כולו של בוטגה ונטה, שכלל שמלת מידי צמודה, סופר ניינטיזית, עם צ׳וקר עבה המתחבר מהמחשוף המעניין, ושרוולים ארוכים, סנדלים עדינים מאוד, וקלאץ׳ בהיר ורך.

לרוזי ולבן זוגה, השחקן ג׳ייסון סטתהם, ילד בן שנתיים, וטבעת אירוסים מפוארת בת ארבע, ובכל זאת, יש לוק אחד שעוד לא ראינו אותה בו: שמלת כלולות. באירוע סיפרה כי ״אנחנו חושבים שיהיה כיף שהבן שלנו יגדל קצת, וככה הוא יוכל להיות מעורב יותר בחתונה״. יש למה לחכות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Bomb Daily (@fashionbombdaily) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @glamfendi on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jasie_ultimate (@jasie_ultimate) on

 

השאירו תגובה