גר בהרצליה פיתוח, משכיר שמלות, ואנחנו רודפות אחריו בשביל הכסף שלנו

עובדות שפיטר תובעות אותו בטענה שהוא חייב להן מאות אלפי שקלים. אחת אומרת שלא שילם את זכויותיה הסוציאליות במשך שנים. אחרת מאשימה אותו בזיוף חתימתה. מעצב השמלות דני מזרחי - מי שהלביש את גל גדות ועינב בובליל, עפרה חזה וירדנה ארזי, שרה נתניהו וניקול ראידמן – עשוי לאבד כעת גם את הסטודיו המיתולוגי שלו וגם את הווילה: "אמכור את הבית כדי לשלם את החובות"

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2019

דני מזרחי בביתו בהרצליה פיתוח, מתוך ראיון עמו ב-xnet מ-2013 (צילום: איתי סיקולסקי)

דני מזרחי בביתו בהרצליה פיתוח, מתוך ראיון עמו ב-xnet מ-2013 (צילום: איתי סיקולסקי)

שלוש שנים אחרי שעבר לגור בווילה שלו בהרצליה פיתוח, דני מזרחי פתח את הדלת בפני הכתבת הדס שואף והצלם איתי סיקולסקי. הכתבה נכנסה לפרטים בנוגע לנכס (460 מ"ר על חצי דונם), חקרה את הרגליו של הבעלים ("הייתי שמח להסתובב בבית עירום") וחשפה בית חלומות עם ארבעה מפלסים, חדרי מקלחת בסגנון חמאם טורקי, חצר מרווחת ובריכה. השבוע נזכרה א', תופרת שפוטרה באחרונה מהסטודיו לעיצוב שמלות כלה של מזרחי, בכתבה ההיא שפורסמה ב-2013 באתר Xnet. "בקושי גירדנו משכורת מינימום", אומרת א', "והוא בנה על הגב שלנו וילה בהרצליה".

כבר שנים ארוכות שהסטודיו של מזרחי, "דני מזרחי דיזיינס", הוא מוקד עלייה לרגל של נשים לפני חתונתן, זמרות לפני הופעות ענק, סלבס לפני ערב נוצץ. בין היתר עיצב מזרחי את השמלות למסע ההופעות של זוכת האירוויזיון קונצ'יטה וורסט, את שמלות הכלה של גל גדות ועינב בובליל – לא פחות מארבע שמלות שונות במקרה של בובליל – ואת השמלה שלבשה שרה נתניהו בפגישה עם דונלד ומלניה טראמפ. יותר משני עשורים מוכר ומשכיר מזרחי את גרסת המציאות של שמלת הנשף מהאגדות, אבל ספק אם לסיפור הזה יהיה סוף טוב.

א' היא אחת משש עובדות שפוטרו מהסטודיו והגישו לפני כשבועיים בקשה לפירוקו לבית המשפט המחוזי בתל אביב. לטענת העובדות, ששמותיהן לא ייחשפו כאן בהתאם לבקשתן, מזרחי חייב להן כ-700 אלף שקלים לאחר שלא שילם את משכורותיהן ולא דאג להעביר כספים לקרנות הפנסיה שלהן. "תקופה ארוכה ידענו שיש בעיות כספיות", אומרת א'. "הוא היה מתוח מאוד, שבר את הראש מאיפה להביא כסף כדי להחזיק את הסטודיו. הוא אמר שבקרוב יגיעו משקיעים, שאין לנו מה לדאוג, שנקבל את כל הכספים שהוא חייב לנו".

והאמנתן שיהיה בסדר.
"תראו, זה דני מזרחי. אדם מוכר, מקושר לניקול ראידמן, לדוגמניות הכי גדולות, לאנשי עסקים. הוא גם אדם מקסים שמדבר בגובה העיניים, אז כן, חודשים עבדתי בלי לקבל משכורת כי האמנתי לו. כולנו סמכנו עליו בעיניים עצומות. מלכתחילה נתנו לו את הנשמה בשביל משכורות מגוחכות ובסוף הוא בעט בנו בלי פיצויים, בלי קרנות פנסיה, כלום. נשארנו בלי שום דבר. אוכל לא הבאנו הביתה".

מזרחי עם ניקול ראידמן (צילום: צ'ינו פפראצי)

מזרחי עם ניקול ראידמן (צילום: צ'ינו פפראצי)

פיזר סיפורים, פיזר פנטזיות

המסמכים שהגישו המפוטרות לבית המשפט מצביעים לכאורה על בעיה בניהול הכספי של הסטודיו שנמשכה שנים רבות. ס', שעבדה אצל מזרחי במשך יותר מ-20 שנה, גילתה לאחר פיטוריה שכנגד כל שנות העבודה הללו הופקדו על שמה פיצויי פיטורים בסכום של 28,770 שקל בלבד – כלומר פחות מ-1,500 שקלים על כל שנת עבודה. לפי התביעה לפירוק העסק שהגיש עו"ד רז מנגל ממשרדו של עו"ד איתן ארז, מזרחי לא העביר הפקדות לקופת הגמל של ס' במשך שנים.

"מילא שהוא פיטר אותי, אבל איפה הכספים שהוא חייב לי ולאחרות?", קובלת אחת העובדות. "חלקנו במצוקה כלכלית קשה, יש אימהות חד הוריות, יש כאלה שנאלצו לקחת הלוואות מחברים ובני משפחה כדי לשרוד".

א' אומרת שהיא הסכימה מרצונה לוותר על כמה משכורות. זאת לא הלנת שכר קלאסית.
"הסכמנו לא לקבל משכורות כמה חודשים רק כי הוא הבטיח שנקבל את הכסף. הוא פיזר לנו סיפורים ופנטזיות, ועם זה אי אפשר ללכת למכולת. ככה זה עם דני, הוא חי בבועה. משכיר שמלות, גר בהרצליה פיתוח, ואנחנו צריכות לרדוף אחריו כדי לקבל את הכספים שלנו, כדי לחיות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

שש העובדות קיבלו בקיץ האחרון מכתב פיטורים שבו צוין כי "בשל צמצומים כלכליים בעסק מופסקת בזה עבודתך. אנו מצטערים על האילוץ להפסיק את עבודתך ונשמח להיות לך לעזר בעתיד". אבל כבר לפני כשנה וחצי התעוררו אצל עובדת לשעבר, מ', חשדות באשר להתנהלות הכספית ב"דני מזרחי דיזיינס".

השבוע, בבקשה להצטרף לתביעה של שש העובדות האחרות כאחת מנושי הסטודיו, מ' הגישה באמצעות עו"ד עמיר אושפיז תצהיר מגובה במסמכים לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. לטענתה, בשלוש שנים האחרונות לעבודתה הופרשו מהמשכורת שלה כספים לקרן הפנסיה – אלא שהם מעולם לא הגיעו לידי חברת הביטוח של מ', מה שמעורר חשד לאי-סדרים כספיים ואולי אף למעשים פליליים. "ניתוח מעמיק של תלושי השכר מעלה תהיות לגבי מהימנותם עד כדי חשש לנתונים פיקטיביים", נאמר בתצהיר שהגישה מ'.

הסכסוך המשפטי עם מ' החל כשעבודתה הופסקה והיא תבעה ממזרחי סכום של 135 אלף שקלים – דרישה לפיצויים על פיטורים ללא שימוע, אי תשלום שעות נוספות, הלנת שכר ועוד. מזרחי טען בתגובה שלא פיטר אותה אלא היא זו שעזבה ביוזמתה, והגיש תביעה שכנגד בדרישה שתחזיר לו הלוואה בסך 30 אלף שקל – אלא שלדבריה, מעולם לא הייתה הלוואה כזאת.

על המסמכים שהציג מזרחי כדי לגבות את טענותיו נראית חתימתה של העובדת, אבל חוות דעת של גרפולוגית שהוגשה לבית המשפט מטעמה של מ' קובעת כי החתימה זויפה וכי "קיימת סבירות גבוהה" שהחותם היה דני מזרחי עצמו. בגיבוי חוות הדעת, מ' הגישה תלונה במשטרת מרחב ירקון נגד מזרחי בגין זיוף מסמכים. התלונה נחקרה והתיק הועבר לפרקליטות מחוז תל אביב שהחליטה לסגור אותו. בבית הדין לעבודה עדיין נבדקות הטענה לזיוף, התביעה האזרחית לפיצויים והתביעה שכנגד, אבל גם אם לא יימצא דבר נגד מזרחי בעניינה של מ', בית המשפט המחוזי בתל אביב עדיין עשוי לפרק את הסטודיו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

לא רואה את גדעון אוברזון ממטר

מזרחי (60) בנה בעשר אצבעות ומחט את המותג שנושא את שמו. הוא נולד לזוג עולים מאיראן בשכונת מנשייה, סמוך לשוק הכרמל בתל אביב. אביו עבד במפעל, אמו הייתה עקרת בית. את חמשת ילדיהם גידלו בדירה בת שני חדרים. "ההורים היו מאוד נקיים, אבל הבית לא היה מסודר ונקי. בחורף טפטף עלינו גשם. היינו משפחה ענייה שחיה מהיד לפה", סיפר מזרחי בשנת 2009 בראיון לאיתי יעקב ב"מעריב".

בגיל 14 נשר מזרחי מהלימודים והחל לעבוד בעבודות מזדמנות. ב-1976 הקים אחיו ניסים את מותג האופנה "ראש אינדיאני" וצירף אליו את שאר האחים; דני עבד בתחילה בחדר הגיהוץ ובהמשך קודם לתפקידים בכירים בתחום המכירות והשיווק.

בשנות ה-80 הפכה "ראש אינדיאני" למותג החזק בשוק האופנה הישראלי, אבל מזרחי רצה ללכת לכיוון של עיצוב שמלות כלה, תחום שלא היה מפותח בארץ באותן שנים. באוגוסט 1990 פתח סטודיו לכלות ברחוב דיזנגוף בתל אביב, שפעל תחת המטרייה של "ראש אינדיאני"; שמלה מעוטרת באבני סברובסקי שעיצב עבור קרובת משפחה סוקרה בעיתונות האופנה, והחשיפה הקפיצה את שמו כמעט בן לילה לצמרת מעצבי שמלות הערב והכלה בישראל.

הלביש גם את עינב בובליל ביום חתונתה (צילום: שוקה כהן)

הלביש גם את עינב בובליל ביום חתונתה (צילום: שוקה כהן)

החנות בדיזנגוף, שבחלון הראווה שלה ניצבו שני פוחלצי נמרים מעוטרים בשושני מתכת, משכה לקוחות גם בלי התקשורת. ההצלחה הייתה מסחררת וצעירות עמדו בתור כדי לשכור שמלת כלה בעיצוב דני מזרחי. "את גדעון אוברזון לא ראיתי ממטר", אמר בראיון למעריב. "באותה תקופה הוא היה מרוכז בבגדי ים, אז איתו היה לי הכי קל".

דווקא כשהסטודיו הפך לסנסציה, היחסים בין דני וניסים מזרחי הגיעו לנקודת רתיחה. "הכל אצל ניסים נמדד בכסף [...] הוא אמר לי, מה אתה רוצה לעשות? שמלות ערב? אחלה, לך תשרוף את הג'וק הזה שנה-שנתיים ותחזור על ארבע", סיפר דני למעריב. אלא שהוא מעולם לא חזר ל"ראש אינדיאני", וב-1997 פשטו אנשי ביטחון מטעם חברת האופנה על הסטודיו של דני, סגרו אותו, החליפו מנעולים, ובצעד שנראה היום כסימן לבאות הודיעו לעובדים שהם מפוטרים לאלתר. "הוא נישל אותי מכספי ומהעסק שלי, מבחינתי זו בגידה. תמיד סמכנו אחד על השני. מעולם לא ניהלתי חשבון בנק ולא עסקתי בחוזים. הוא הפך אותי למכבסת כסף וניצל אותי. מאוד אהבתי אותו", אמר דני באותו ראיון. ניסים סרב להגיב אז לדברים.

"ראש אינדיאני", שבשיאה החזיקה 60 סניפים ברחבי הארץ וגלגלה מחזור שנתי של כ-40 מיליון שקלים, נסגרה בתחילת העשור שעבר. דני מצדו נקלע למשבר נפשי בעקבות סגירת הסטודיו שלו. "ימים שלמים הייתי עומד על המרפסת בבית ורוצה לקפוץ", חשף בראיון, "זו התקופה הכי איומה שהייתה לי בחיים". בנקודת השפל ההיא החליט למכור את ביתו ברמת השרון ולהקים מחדש את הסטודיו שלו, הפעם באופן עצמאי. ויהי ערב, ויהי בוקר, ויהי "דני מזרחי דיזיינס".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

גלית גוטמן, מוזה

בתזמון מושלם עם השקת בית האופנה המחודש נישאה מי שהייתה (ועודנה) אחת הדוגמניות המדוברות בישראל, גלית גוטמן. מזרחי עיצב את השמלה שבה נישאה לצלם זיו קורן, והכלה והמעצב יצאו לאור כחברים בלב ובנפש. הוא הלביש אותה לכל אירוע חשוב והסביר שהיא המוזה הנצחית שלו; היא דיברה עליו כחבר קרוב ואפילו כבן משפחה.

גוטמן היא רק אחת מהנשים המפורסמות שתמיד הקפידו לדבר על מזרחי במילים חמות. הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס, למשל, התארחה לפני כשנה בתצוגת אופנה שערך בשבוע האופנה לכלות בניו יורק וסיפרה שבשביל שמלות לאירועים מיוחדים היא פונה רק אליו. "הוא אחד האנשים המקסימים שאני מכירה. הכי אהוב", אמרה לנו אטיאס השבוע.

אילנית לוי, שירז טל, סיוון קליין, סיגל שחמון – זו רשימה חלקית מאוד של סלבס שמזרחי הלביש ב-22 שנות הפעילות של "דיזיינס". דווקא את המוזה שלו הוא איבד לפני כמעט עשור, כשגוטמן החליטה להתרחק מהתוצרת של הסטודיו. "ההתנהלות עם גלית הייתה בעייתית בשלב הזה, בעיקר בשבילה", מספרת השבוע דמות מפתח בתעשיית האופנה. "היא בגרה והרגישה שזה כבר לא מתאים להצטלם עם שמלות כלה. היא גם הצליחה מאוד כלכלית ויכלה להרשות לעצמה ללבוש כל דבר, אבל זה היה קשה מאוד מבחינתה. הם באמת היו חברים טובים". והם גם נפרדו כידידים: גוטמן ומזרחי הסכימו שצריך למצוא פנים חדשות לעסק, והפור נפל על דוגמנית העל אירינה שייק. תג המחיר שלה היה גבוה בהרבה מזה של גוטמן, אבל נראה שמשהו בגלאם הבינלאומי של שייק הלם את הדימוי שמזרחי ביקש לעצמו ולעיצובים שלו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

"אצל דני הכל מוגזם, ראוותני, נוצץ", מספר אחד ממכריו. "היו כל מיני סלבס שהוא היה משכיר להן את השמלות במחירי עלות, כמעט בלי רווח. זה פגע בהכנסות שלו, אבל הוא רצה להישאר בתודעה ושילם על זה".

לאיתי יעקב סיפר מזרחי על רצון להתרחב לחו"ל, אבל אמר שהוא מתמהמה עם מהלכים כאלה כי נוכחותו נחוצה בסטודיו ("אני מאמין שאם אדם בא אליך, הוא צריך לקבל אותך"). בכיר בעסקי האופנה אומר השבוע שזו הייתה טעות אסטרטגית: "אם אתה לא יוצא לחו"ל, לא תתפתח ובטח שלא תצליח". כראייה ניצבים סיפור ההצלחה של המעצבת ברטה, שמחזיקה עשרות נקודות מכירה מעבר לים וסנסציית שמלות הכלה והערב גליה להב, שמציגה זה מספר שנים בשבוע הקוטור הפריזאי. מזרחי עצמו פתח אמנם חנות בבונד סטריט הנחשב בלונדון, אבל היא נסגרה בתוך פחות משלוש שנים. ב-2016 השיק אולם תצוגה בניו יורק, אבל בשנה שעברה הודה בראיון ש"הגעתי לשוק האמריקאי קצת מאוחר, אחרי שכל הישראלים כבר הגיעו לשם".

בכתבה מ-2009 תואר מזרחי כאדם גרנדיוזי. הסטודיו שמתחת לחלל החנות שלו השתרע על פני 1,000 מ"ר, בזמנים הטובים הוא העסיק כמעט 100 עובדים ואת הקטלוג שלו בחר לצלם באתרים אקזוטיים, דוגמת איי סיישל ומרוקו, בהשקעה של מאות אלפים. ובעודו מוציא סכומים עצומים כדי להישאר רלוונטי, מזרחי נתקל בתחרות מצד מעצבות של שמלות כלה מאשדוד, אשקלון ורמלה – ערים שבעבר סיפקו לו רק לקוחות. "פעם, כשכלה חיפשה שמלה, היא הייתה נוסעת דבר ראשון לדיזנגוף", אומר דאדי דלאל, מי שעומד בראש מותג שמלות הכלה של אמו, ריקי דלאל. "היום אנחנו יודעים שמרחק לא מגביל ולא עוצר כלה. אשדוד ורמלה, ערים שפעם לא נחשבו בכלל כמוקדים אופנתיים, הן תחנות חובה".

גורם בשוק האופנה מסכם: "דני מזרחי נשאר מאחור. בשנים האחרונות צצו מעצבים צעירים שנגסו בשוק שלו והתחרות מולם קשה מאוד. תוסיפו לזה את הרכישות של שמלות זולות דרך אתרים של חברות אופנה בחו"ל, ואת המשבר הגורף בשוק האופנה בארץ שגורם אפילו לרשתות ענקיות להפסיד או להיסגר, וקיבלתם הסבר לנפילה של דני".

שרה נתניהו לובשת "מזרחי דיזיינס" במפגש עם הטראמפים (צילום: Olivier Douliery-Pool/Getty Images)

שרה נתניהו לובשת "מזרחי דיזיינס" במפגש עם הטראמפים (צילום: Olivier Douliery-Pool/Getty Images)

כל המאמצים כדי שיקבלו כל שקל

במבט מבחוץ לא היה בשנים האחרונות שום סימן לצרות בבית "דיזיינס". מזרחי עיצב שמלות למתחרות מלכת היופי ולמתמודדות "רוקדים עם כוכבים", העתיק את הסטודיו מחצרות יפו אל כיכר המדינה בתל אביב ועל הדרך תחזק חברות מתוקשרת מאוד עם ניקול ראידמן, שהופיעה ממש עכשיו בשמלה בעיצובו בקליפ החדש שלה ("הכרנו כשהפקתי לו את הקטלוג במרוקו", סיפרה ראידמן לפני כארבע שנים בראיון למאקו סלבס. "הוא נתן לי לפרוץ לשוק עם הקטלוג הזה כשבדיוק פתחתי משרד פרסום. אני מספרת לו הכל, הוא חבר בכל שעה ובכל זמן").

מזרחי, גרוש ואב לשלוש בנות, נראה שפוף מאוד לפני כשבועיים, כשהגיב ב"תכנית חיסכון" לתביעה לפירוק הסטודיו. "ניסינו להתייעל בתוך העסק וקרה מה שקרה", אמר מזרחי. "אני מקווה שאנחנו נפצה את כולם ונשלם לכולם". על הפיטורים אמר ש"יש לי קצת בעיה, אלה עובדים שאני מאוד קשור אליהם וכאב לי מאוד לפטר, נלחמתי להשאיר אותם". בתשובה לשאלה על טענותיהן של המפוטרות טען מזרחי: "אני לא מסתיר משום עובד שום דבר, חלק הסכימו להישאר כי הם חיו את התקווה שגם אני חייתי. לבי איתם [...] אני אעשה את כל המאמצים שכל אחד יקבל עד השקל האחרון. במקביל מכרתי את הבית, אני בהליכים להסדר מכירה בשביל חלק מהחובות שאני חייב לשלם".  

מזרחי טרם הגיש לבית המשפט תגובה לתביעה לפירוק החברה; דיון בנושא אמור להתקיים בחודש הבא. ומה קורה בינתיים ב"דני מזרחי דיזיינס"? חשבונות האינסטגרם והפייסבוק הרשמיים של בית האופנה משדרים עסקים כרגיל, וכשהתקשרנו השבוע לסטודיו ושאלנו אם אפשר להזמין שמלה ולקבוע פגישה לצורך מדידה, נאמר שאפשר וששמלות כלה נמכרות החל ב-11 אלף שקלים. כששאלנו אם על רקע החדשות סביב מזרחי והסטודיו אין סיכון מסוים בהזמנת שמלה, הפקידה האדיבה השיבה: "בינתיים אנחנו עובדים כרגיל".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

תגובות: התביעה היא כפיות טובה

*למרות פניות חוזרות ונשנות מצדנו, דני מזרחי בחר שלא להגיב לכתבה זו. תגובתו תפורסם אם וכאשר תתקבל. 

בא כוחו של דני מזרחי, עו"ד זאב משה בן דורי, מסר בתגובה:

"לנושא תביעת הפירוק, עצם הגשתה על ידי העובדות הינה מעשה 'כפיות טובה'. מקום שידעו והיו שותפות לתהליכי היעילות בעת האחרונה שביצע המעצב במיטב רגישותו, הבנתו וטיפוחו את עובדיו, בין בהכשרה ייחודית ברזי אופנת הקוטור שהינה דמות לחיקוי בארץ ובעולם, עובדות שרכשו מיומנות, ידע שלא יסולא בפז! חד וחלק ידעו על קשיי נזילות וכצוות פעלו בהסכמה מלאה להבראת בית האופנה, כשדבר לא נסתר מעיניהן כולל קבלת השכר לשיעורין וכולל עיכובים בהפרשות לפנסיה שנעשו בידיעתן ובהסכמתן המלאה. כראיה, עובדות שלא ראו עין בעין לתרום בעתות משבר מחלקן עזבו וקיבלו כלל זכויותיהן, וכראיה זולת מ' לא הוגשו תביעות בביה"ד. לכן הגשת תביעת הפירוק הינה גחמה נקמנית של אחת העובדות ללא בסיס ענייני וממניעים אישיים וזרים.

"בנוגע לתביעתה של העובדת מ', היא נגועה בכזב מוכח ואלה העובדות לאשורן: תלונתה לזיוף הסכם העסקה והלוואה נגנזה במשטרה וגם בחלוף למעלה משנה ומחצה מהגשתה אף לא הוזמן מזרחי למסור גרסתו במשטרה, כאות סימן והוכחה להיעדר עניין ויסוד לתלונת בדים זו. עובדת זו 'שכחה' לגלות בכפיות טובה כי מזרחי המוכר וידוע בטוב ורוחב ליבו סייע לה בהלוואת עובדת וחתימתה נבדקה ע"י גרפולוגית מומחית של ביהמ"ש שקבעה מפורשות כי חתימותיה אותנטיות! זאת ועוד, חתימתה אומתה מול חתימתה בחברת הביטוח ונמצאה תואמת ע"י גרפולוגית מטעם בית המשפט! לגבי עובדת זו, הוכח כי הופרשו לפנסיה עבורה כנגד תיעוד מבית ההשקעות בתיק. מדובר בתביעת בדים כאשר התפטרה ולא פוטרה כעדויות רבות בכתב בתיק.

"יצוין כי מזרחי הציע את ביתו למכירה, שבוצעה במטרה בראש ובראשונה להשיב לנושיו על פי דין, כולל העובדות, ככל שיש להן זיקה משהגישו תביעת פירוק נגד החברה".

מימין: עו"ד משה בן דורי, משמאל: עו"ד רז מנדל (צילום: באדיבות המצולם, סטודיו 11)

מימין: עו"ד משה בן דורי, משמאל: עו"ד רז מנגל (צילום: באדיבות המצולם, סטודיו 11)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dany Mizrachi Fashion House (@danymizrachi) on

השאירו תגובה

 

  • הכי קל להגיד שהן אשמות והיו צריכות להתפטר. כשהבוס מבטיח יפה ומשדר אמינות כי העובדות אצלו הרבה שנים אז קשה לקום וללכת. לאנונימי אני שואלת אם ידוע לו כמה קשה זה למצוא מקום עבודה אחרי שצריך לעבור ראיונות ובלאגן של קורות חיים ועוד… ??? למה לעשות בעיות ולא לתת את מה שמגיע? הן עבדו ולא גנבו. ביזבזו את זמנן בשביל הכריות המנומרות והרצליה פיתוח שלו!!!

    מאת: גועל נפש של בוס!!! |‏ 10 בנובמבר 2019 | 10:03
  • עבדתי אצלו ואצל ניסים אחיו בטופר בסנטר…אחלה אנשים אבל עצוב לשמוע שהגיע למצב כזה

    מאת: אוראל |‏ 10 בנובמבר 2019 | 01:58
  • לא פעם הוא נופל עסקית,וחוגג על חלשים עובדי הייצור לדוגמא התופרות עושה הון ומחרבן על כולם,ועף על עצמו בכל המובנים שומר נפשו ירחק מעסק שהוא הבעלים

    מאת: עבד אצלו |‏ 9 בנובמבר 2019 | 22:37
  • הלביש את מילניה טראמפ מלכת אנגליה וגל גדות אבל הכי גדולה זו עינב בובליל,כבוד!

    מאת: תחמח |‏ 9 בנובמבר 2019 | 21:54
  • זו אשמתן לא פחות ממנו . היו צריכות להתפטר באותו רגע
    לא עובדים ללא תמורה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בנובמבר 2019 | 18:05
  • עינב בובליל לבשה שמלה שלו.
    ואוו, רועדות לי הברכיים מהתרגשות.

    מאת: בובליל |‏ 9 בנובמבר 2019 | 17:43
  • עצוב לי על דני שהגיע למצב הזה מקווה שהדברים יסתדרו בשבילו ושידע להיזהר מעורכי דין כי הם היחידים שגורפים כסף מכל הסיפור העצוב הזה כולל ממכירת הבית

    מאת: קולגה שעבר את זה |‏ 9 בנובמבר 2019 | 13:32
  • הוא איש רע! עשיתי אצלו בעבר שמלת כלה הוא התייחס מתחת לכל ביקורת ושהשמלה יצאה לי אחרי כל המדידות שהיו כמו הפרצוף שלו הוא לא לקח כמובן אחריות על זה! כמו שאומרים כל כלב בר יומו! מגיע לו! והצוות שעבד איתו חייב להילחם בו בבית משפט שהצדק יצא לאור לאחר כל המעשים המזעזעים שלו ללקוחות ולעובדיו.

    מאת: שונאת אותו |‏ 9 בנובמבר 2019 | 13:19
  • שכחת מאיפה באת…….. מהפחים….
    תתחיל לשלם את החובות לעובדים המסכנים שבזכותכם הגעת לאן שהגעת…
    אחרי שתתבע אזרחית תשלם כמו גדול
    אפס

    מאת: דני דין |‏ 9 בנובמבר 2019 | 08:58
  • יד הזהב תמיד היית ותמיד תיהיה!!!!
    כל אישה בת 30 פלוס זה חלום שלה ללבוש שמלה אחת שלך!! סינדרלה לערב אחד!!
    כל אחד יכול לפול וכולנו יכולים גם לעלות בדיוק באותה צורה!!
    דני תיהיה חזק!! בעזרת והשם ותצליח למכור את הווילה שלך ולהתחיל הכל מחדש
    בטוחה שעם קצת רצון והרבה אמונה אפשר ה-כל!!
    ואל תתיחס לאנשים הקטנים מאחורי המקלדת!!

    מאת: מיכל |‏ 9 בנובמבר 2019 | 06:53
  • השמלות שלו ברובן סתמיות להחריד. זה הכל עניין של קשרים נכונים והוא יצר את הקשרים באמצעות כישרון השיווק שלו. והחביבות המעושה. בפועל כל השמלות נראות סתם.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בנובמבר 2019 | 02:07
  • אנשים תירגעו פה עם התגובות
    לכל מטבע יש שני צדדים
    היום בעידן האינטרנט כולם מעצבים ומוכרים התחרות גדולה ואין בלעדיות לאף אחד
    דני בן אדם מקסים ומעצב בחסד
    התחתנתי לפני עשרים שנה בשמלה שלו הוא היה קשוב לכל רצונותי ושיגעונותי אפילו שלא הייתי סלב או מישהו מוכרת רק נערה פשוטה ככל האדם
    דני מאחלת לך ומחזקת את ידיך שתצא מכל הקשיים והמשברים שאתה עובר עכשיו

    מאת: איילת |‏ 9 בנובמבר 2019 | 00:05
  • עינב בובליל מפורסמת, אבל מי אלה גל גדות וירדנה ארזי? מישהו שמע עליהן??

    מאת: פיה טוסה |‏ 8 בנובמבר 2019 | 22:33
  • דני תשלם כסף

    מאת: אופירע וברקו |‏ 8 בנובמבר 2019 | 18:58
  • למה צריך בית דין לעבודה אם נותנים לבעל עסק לעבור על החוק הבסיסי ביותר של תלושים פיקטיביים ומרמה לעובד!!!!!!! זה נותן לגיטימציה לכל בוס שיש לרמות ולא לתת את מה שמגיע לעובד.

    מאת: גועל נפש של בוס! |‏ 8 בנובמבר 2019 | 18:55
  • לפני שהוא משלם לעורך דין שלו שישלם קודם לתופרות המסכנות שלו שבלעדיהם הוא והעסק שלו לא היו קיימים. מעניין שליעוץ משפטי יש ממון?????????!!!!!!

    מאת: יעלי |‏ 8 בנובמבר 2019 | 16:27
  • מזרחי עובד שנים ובעל כישרון רב .
    כל עובד/ת זוטר שהתפרנס ואכל אצלו הפך פתאום לחשוב כאילו הוא שותף .
    עובדים הם כפויי טובה אשר מנצלים את התנאים הסוציאלים ועובד מעביד רק בגלל שלהם היה כל השנים אירגון מושחת כמו הסתדרות שדאג לעובד בלבד ואת המעביד כל המדינה הזניחה !
    מקווה שלא ימכור את הבית וידאג לעצמו .
    ואם יש פריצה או דרך לטפל בבעיות שלו בלבד..עדיף לו .
    אף אחד לא ייתן לו פרס .

    מאת: ארי |‏ 8 בנובמבר 2019 | 16:08
  • צריך להבין דבר פשוט מאוד.
    לא תהיה לך ברכה בעסק ביום שתעשה גזל עם העובדים שלך עש כדאי כך שתשלח אותם הביתה בלי שכר.
    גועל נפש איכס

    מאת: אורית |‏ 8 בנובמבר 2019 | 15:56
  • צודק דני תמשיך לגור ולהנות בארמון בהרצליה פיתוח , ואל תיתיחס לנשים ששיעבדת 20 שנים מי הן כמו בסין עובדים בשיעבוד ולא מקבלים כסף מה אכפת לך פרסי אמיתי.
    בטח הבריאות שלך מצוינת זה כייף להרוס ולנצל אנשים דני מתנהג למופת גוזל וצוחק כל הדרך למיליונים מתחת לבלטות . רק תזהר דני מבומרנג ענק משמיים אוי .

    מאת: פורטונה |‏ 8 בנובמבר 2019 | 13:04
  • וואו ירדנה ארזי , גלית גוטמן , ניקול ראידמן ועוד כמה שפדיחה להזכיר אותן

    מאת: מירי |‏ 8 בנובמבר 2019 | 12:23
  • הבנות האלה ממש טיפשות. לא נשארת לעבוד דקה נוספת בלי משכורת… ולא משנה כמה הוא מרח אותן ומה הנסיבות, זה אך ורק אשמה שלהן. יכלו לקום וללכת ולהתחיל משהו חדש.

    מאת: דניאלה |‏ 8 בנובמבר 2019 | 11:17
  • עצוב!!
    גם עליו וגם על העובדות.

    מאת: איה |‏ 8 בנובמבר 2019 | 08:57
  • לכל מי שיוצא על המעצב, אמרו שהוא מוכר את הבית שלו, הוא מנסה לשלם את החובות ומשתדל. תנו צ'אנס ואל תשפטו, כי כל אחד יכול ליפול בכל רגע. במיוחד בשוק הכלות בשנים האחרונות צצו הרבה מעצבות ומעצבים חדשים שהעיצובים שלהם יפים, עדכניים, צעירים יותר ובעלי שם חזק – היגיוני שעסקים יסגרו. זו דרך העולם!
    לא פשוט לסגור מפעל חיים, אבל אין ספק שהוא חייב להחזיר לכל העובדות עד השקל האחרון, והוא גם מתכוון לעשות זאת לפי הנאמר בכתבה. תנו הזדמנות ודי להתלהם!! בהצלחה לכולם

    מאת: מירי |‏ 8 בנובמבר 2019 | 08:46
  • דוחה.
    וגם העורך דין שלו.

    יאלה לרחוב

    מאת: ם |‏ 7 בנובמבר 2019 | 19:23
  • איזה בושה וחרפה!!! האיש הזה אין לו מצפון! תתבייש תמכור תבית היפה שלך ותשלם קודם חובות!!!!!! אבל בישראל כמו בישראל הכל מותר אין חוק דין ואין דיין!

    מאת: שולמית |‏ 7 בנובמבר 2019 | 19:12
  • גל גדות ועינב בובליל חחחחחחחח

    מאת: חחחחח |‏ 7 בנובמבר 2019 | 18:20
  • זה סופו של כל גרגרן

    מאת: אני |‏ 7 בנובמבר 2019 | 17:01
  • איך איך איך????
    באותה נשימה גל גדות, ירדנה ארזי, עפרה חזה ופתאום עינב בובליל איך איך???

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 בנובמבר 2019 | 16:32