באה לגנוב תשומת לב: קים במחוך, ג'ינס ומגפי עור עד המותניים

קים קרדשיאן הגיעה לאירוע של מגזין WSJ שם הוענק הפרס למעצב העל והבסטי שלה ריקרדו טישי. קים בחרה באאוטפיט של ברברי שכלל: גם מחוך, גם ומגפיי עור עד המותניים וגם דנים. איך אפשר הכל ביחד? תשאלו את האחת והיחידה

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2019

קים וקניה. אוטפיט בלתי נשכח (צילום:  Lars Nik לגטי אימג'ס)

קים וקניה. אוטפיט בלתי נשכח (צילום: Lars Nik לגטי אימג'ס)

הלו״ז ההוליוודי מצטופף בימים אלה, עוד יום, עוד אירוע שטיח אדום, ונראה שרוב הדייטים של קים וקנייה בתקופה האחרונה הם באירועים כאלה, בחלקם הם גם לוקחים חלק פעיל ומעניקים פרסים בלבוש תואם. כך קרה אמש, באירוע הפרסים של מגזין WSJ, בו העניקו הקרדשיאן-ווסטס פרס למעצב העל וחברם הותיק ריקרדו טישי.

מובן שבאירוע החוגג את מורשתו של טישי, תלבש קים ברברי, אבל גם מובן שהברברי לא יהיה איזה טרנץ׳ רגוע או פריט משובץ ומהוגן, אלא משהו שהיא יכולה לעשות איתו מספיק רעש ולהגיע לכל כותרות אמצעי התקשורת. האאוטפיט שלבשה קים לאירוע היה בנוי משני חלקים, מחוך מדנים עם שרוולים תפוחים וכיווצים מורכבים, ולו מכנסיים תואמים, שמתחילים בדנים וממשיכים בויניל כחול עמוק ונוצץ, ולמטה מציצים מגפיים שחורים עם עקב חזק וייחודי.

כיצד משלבים את כל זה? רק קים יכולה להסביר (צילום:  Lars Nik לגטי אימג'ס)

כיצד משלבים את כל זה? רק קים יכולה להסביר (צילום: Lars Nik לגטי אימג'ס)

השילוב הלא רגיל נתן לישבן המפורסם של קים את מרכז הבמה, כמו שהיא אוהבת, והיא הקפידה להצטלם מאחור על מנת שהמצלמות יקלטו איפה מתרחשת הדרמה באאוטפיט יוצא הדופן. קנייה נתן גם הוא את הבמה לקים והישבן, ולבש חליפה שחורה ומינורית של ברברי, ונתן לה טוויסט סטריט מגניב בעזרת מגפי גומי במקום הבחירה הרגילה של נעלי עור או סניקרס.

האירוע היה שיקי להפליא, ועוד אורחות יפהפיות הגיעו לתת כבוד: אמא-יומולדת קריס ג׳נר, גם היא בחליפה שחורה ומחוייטת, והדוגמניות, שהפגיזו בכמה מהלוקים המעודנים והיפים שנראו לאחרונה: איירינה שייק, בחליפה תקופתית בגווני חאקי, סופר אירופאית ואלגנטית, ג׳יג׳י חדיד בטוטאל לוק תכלכל, שמלה מקסימה, מלאכית ומיוחדת עם נעליים בגוון תואם, ומרת׳ה האנט בסליפ שחור מדוייק.

עם הבסטי, ריקרדו טישי  (צילום:  Lars Nik לגטי אימג'ס)

עם הבסטי, ריקרדו טישי (צילום: Lars Nik לגטי אימג'ס)

עוד שני כוכבים שקיבלו פרסים באירוע, קולות מהעבר שחוזרים להשמע לאחרונה: אדי מרפי, וג׳וליאן מור, וגם מולי רינגוולד, אימאן חמאם, ג׳רי סיינפלד ובט מידלר היו שם. איכשהו, רוב המגיעים החליטו ללבוש שחור ולהיות מאוד אלגנטיים ואסופים, כך שאיש לא התקרב אפילו לאיים על מקומה הברור של קים כדמות המאתגרת והמלהיבה של הערב.

ג'יג'י. שרפה לכולם שם (צילום:  Lars Nik לגטי אימג'ס)

ג'יג'י. שרפה לכולם שם (צילום: Lars Nik לגטי אימג'ס)

אירנה שייק אלגנטית מתמיד  (צילום:  Lars Nik לגטי אימג'ס)

אירנה שייק אלגנטית מתמיד (צילום: Lars Nik לגטי אימג'ס)

 ג'וליאן מור. פשוט הורסת (צילום:  Lars Nik לגטי אימג'ס)

ג'וליאן מור. פשוט הורסת (צילום: Lars Nik לגטי אימג'ס)

דה זוקובה. אנחנו בקראש עליה כבר המון שנים  (צילום:  Lars Nik לגטי אימג'ס)

דה זוקובה. אנחנו בקראש עליה כבר המון שנים (צילום: Lars Nik לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • חקי חיון , הכל הבל וריק , הבל היופי ושקר החן . כל היחוד הזה וכל היופי הזה בעצם מכסה על ריקנות עמוקה וחסכים קשים מנשוא. המראה הטבעי של הנקבה והזכר והלבוש הפשוט הוא זה שצריך לשוב ולתפוס את מרכז במת האנושות , אחרת האנושות תלך לעזאזל.

    מאת: חקי חיון |‏ 7 בנובמבר 2019 | 21:23