ביוש, תספורת רייצ'ל: ככה עוד לא ראינו את השיער של ג'ניפר אניסטון

מאז ומתמיד היוותה ג'ניפר אניסטון מודל יופי טבעי, בריא וחיוני - ונדמה שבגיל 50 זה עובד לה אפילו יותר טוב. לנצח סקסית, חטובה ושזופה, ג'ן מדמגנת לאחרונה גם גישה משוחררת ונונשלנטית מאי פעם, שאפילו כוללת חשיפה נדירה של טקסטורת השיער הטבעית שלה, כפי שגילה מעצב השיער הצמוד בפוסט נרגש

מאת  | ‏ 6 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

בניגוד לכל החוקים והכללים, גיל חמישים מסתמן כרגע של פריחה ושגשוג, לפחות בהוליווד. אחרי ג׳יי לו שלגמרי מצויה כרגע בשיאה, מגיעה ג׳ניפר אניסטון, שנמצאת בסביבה לא פחות שנים מלופז, ומוכיחה שתמיד אפשר להגיע יותר רחוק ויותר גבוה. אניסטון, המשיקה השבוע את הסדרה החדשה והמצופה שלה, "חדשות הבוקר" עושה זאת כשהיא שמה את תספורת רייצ׳ל מאחור וחושפת צד חדש, חופשי ומתולתל.

אניסטון, מתוקה ומצחיקה מתמיד, הצליחה ליצור את פוסט האינסטגרם המדובר ביותר והאהוב ביותר מזה זמן מה, כשפתחה חשבון סוף כל סוף והעלתה אליו עדות ממפגש שאיחד יחד את כל החברים שלה – החברים הכי ידועים בעולם כולו. הפוסט הזה סימן התחלה וגם סוף: להתראות חברים, אדיוס רייצ׳ל גרין, ושלום לאלכס לוי – מנחת תוכנית הבוקר בלב עידן ה-#metoo, המנהלת זוגיות טלוויזיונית עם מי שהיתה אחותה של רייצ׳ל, ריס וית׳רספון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

אניסטון נראית נפלא. היא שזופה ושרירית, משדרת עוצמה וביטחון, לא מתקיימת בה עוד הרייצ׳ל הנוירוטית והנזקקת, ואולי בגלל זה היא מרגישה בטוחה יותר להראות כעת את השיער האמיתי, זה שהסתתר כל השנים מתחת לפן. מעצב השיער הצמוד, כריס מקמילן, מיד נדרש להגיב ולחשוף כיצד יצר לה את המראה הגלי הנינוח. הוא סיפר בפוסט אינסטגרמי מיוחד את התהליך כולו, אבל פתח בהצהרה חד משמעית: "לפני שאני צולל לפרטים, שיהיה ברור שאלה הגלים והתלתלים המקוריים של ג׳ן".

בהמשך הסביר על הייבוש הטבעי, עם נגיעות מינימליות של פן מבית דייסון בשורשים כדי שהשיער ילך לכיוון הרצוי, ורק כמה קווצות שיער שזכו לטיפול בעזרת מחליק גלי. על כל זה נמרח מרכך ללא שטיפה ומעט ספריי. זה הכל. התגובות נעו בין התלהבות לעילפון, אבל בראיון שהעניקה למגזין גלאמור ופורסם מספר ימים לפני שהלוק הזה יצא לתקשורת, צוטטה אניסטון באומרה: "אני אוהבת את השיער שלי חלק. כשהייתי ילדה היה לי שיער חלק עד מעבר לישבן, אבל אמא שלי אמרה לי שאני יכולה לעשות איתו מה שבא לי, אז עשיתי תסורת קצרה. מאותו יום הוא צמח בתלתלים, וככה הוא נשאר. מאז תמיד עשיתי פן". אולי הגיע הזמן לעשות שלומית מלכה ולחזור לטבעי?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by C H R I S M C M I L L A N (@mrchrismcmillan) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Joanna Aniston (@jennifer_aniston_forever_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by alecs (@jen_anistonn) on

השאירו תגובה