עם כל מחשוף אפשרי: דואה ליפה שרפה את הבמה בלוק בלתי נשכח

אם איכשהו הצלחתם לשכוח שמדובר באישיות האופנתית הכי מרתקת של עולם הפופ כרגע, טקס פרסי ה-MTV האירופי נתן לדואה ליפה הזדמנות להזכיר לכולנו: הכוכבת כבשה את השטיח ואת הבמה בשלושה לוקים לוהטים (אחד נועז במיוחד) ולא שכחה לתבל את כל הסטייל הזה בקצת מזמוזים עם הבויפרנד, אנואר חדיד

מאת  | ‏ 4 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Stay Tuned Panama (@staytunedpanama) on

אחת האמניות הכי מעניינות אופנתית בסביבה, כבר לא מעט זמן, היא דואה ליפה, שבזמן הלא ארוך שבו היא ממלאת את חיינו בקולה העמוק והמחוספס גם מנחיתה עלינו במקביל  בשורות סטייל מגוונות ולא צפויות. בטקס פרסי mtv האירופי שהתקיים אמש בסביליה שבספרד, חטפה ליפה את תשומת הלב בלוק נועז שכמותו עוד לא ראינו ממנה.

 ליפה הציגה באירוע מוזיקה חדשה ומצופה – שיר בשם "Don't Start Now", ועשתה זאת במשהו שאפשר לזוז בו, אבל בזהירות: בגד גוף שחור עם שרוולים ארוכים וגרביונים, ובעיקר חתכי קאט-אאוט בלתי נתפסים הכוללים רצועת מחשוף קיצוני וענק, בלתי שגרתי, ומאחור חוטיני. גם הריבועים בבטן הציצו וכך התחיל הטקס, ביריhת פתיחה שקשה מאוד להתעלות עליה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MTV EMA (@mtvema) on

היו לה עוד שני לוקים מדוברים, אותם שיתף הסטייליסט המאוהב לורנזו פוסוקו, שלא עוזב אותה לרגע. הראשון: שמלה שחורה מעניינת, עם אלמנט של מחוך עור ובירית שובבה שהציצה משסע נדיב בירך, יצירה מיוחדת של דיון לי, ולוק נוסף – כולו בכחול מחשמל, שהזכיר לנו שטרנד הבלייזר עם חזיה מתחת עוד לגמרי איתנו בכל הכח. גם מגפוני סאטן באותו גוון שולבו על מנת למקסם את האפקט.

הלוק היה סקסי ומגניב, אבל התגמד ליד האקססורי השווה שהגיע איתו – הבויפרנד אנואר חדיד, שלא חסך מזוגתו נשיקות ואהבה מול המצלמות ולשמחת המעריצים. בסטוריז של חבריהם של חדיד וליפה אפשר לקבל עוד מנת לייפסטייל נוצצת, ולהתכרבל איתם במזמוזים במטוס הפרטי שהביא אותם לטקס ולקח אותם חזרה הביתה. אנוואר חלק גם הוא בסטורי וידאו חמוד מהטיסה, ואחר כך פנה לשתף עם עוקביו תעמולה אנטי ישראלית. אנחנו מציעות לבני הזוג היפים והמתוקים להשאר עם הגלאם שבשמיים, ולהניח לשאר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@wet.lipa) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by L'Officiel Singapore (@lofficielsingapore) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by trèsCLICK (@tresclick) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by duaforpresident(@godualipa) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mel (Dua Lipa News)(@duaxnews) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUA LIPA (@dua_new) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@celebs_in_touch) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@crazy_aliens1) on

השאירו תגובה