דוכסית בסינר: מייגן אופה עוגה בלבוש פשוט במיוחד

מייגן הגיעה לביקור במאפייה המעסיקה נשים שמגיעות מרקע לא פשוט. היא נראתה נינוחה וטבעית בשיער פזור, ג'ינס וחולצה מכופתרת כמו שרובנו לובשים למשרד, ותיבלה עם סניקרס שהרימו את ההופעה

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Luminary Bakery (@luminarybakery) on

מייגן מרקל אמנם סובלת מהפפראצי ומלשון הרע, אבל קשה להאשים את אלה שמקנאים בה. מי שהייתה רק לא מזמן שחקנית בסדרת טלוויזיה די שולית, הפכה לאחת הנשים הידועות בעולם, עם לייפסטייל זוהר הכולל בעל ובן נסיכים, נסיעות אקזוטיות וגישה לארון תכשיטים מלכותי. כאילו שלא די בכך, עכשיו היא גם קופצת למאפייה וטועמת עוגות פאר.

מייגן, שמאז הסיור שלה לאפריקה שומרת על ביגוד בעל תווית מחיר צנועה למדי, קפצה למאפיית "לומינרי" בלונדון – מקום מיוחד בקמדן אליו מגיעות נשים מנסיבות חיים קשות (על רקע של אלימות משפחתית, עוני, זנות ויוד), ומקבלות כלים על מנת להשתלב בעבודה באפייה או בתוך הארגון עצמו. מייגן מחוברת ליוזמה מזה זמן מה, ובגיליון "ווג" לחודש ספטמבר, אותו ערכה, שילבה כתבה על המאפייה ועל הכאב והגבורה העומדים מאחורי יצירותיה המתוקות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@harry_meghan_daily) on

הביקור כלל שיחות אינטימיות עם הנשים העובדות בסניף החדש, הכנת עוגה וקישוטה בתותים. מרקל, שידעה כי היא עשויה להתלכלך, לבשה בגדים של אחרונת העובדות בכל משרד לונדוני באותה עת: ג'ינס וחולצה. כמובן שהיא עשתה זאת בסטייל, עם חולצת כפתורים מפוספסת ונעימה, של לייבל בעל השם המפתה With Nothing Underneath, שוויה 365 שקלים.

הג'ינס, בגוון כחול כהה, ככל הנראה שייך ללייבל "פיסטולה" ומחירו 430 שקלים. היא שילבה אותו עם חגורה חומה של "מיידוול", אותה היא לובשת הרבה לאחרונה, ואם תרצו לרכוש אותה גם, תשמחו לשמוע שהיא עולה 160 שקלים בלבד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

השוס הגדול של האאוטפיט היה הנעליים – סניקרס לבנות של סטלה מקרטני ואדידס, גרסה שיצרה המעצבת הבריטית לדגם סטן סמית' האיקוני, שכמובן שעשויה מעור מדומה, ויש עליה ריבועי צבע עדינים מאחור. המחיר – 1,070 שקלים.

מייגן ניהלה שיחה מלב אל לב עם אחת העובדות במקום, צעירה שנדקרה מספר פעמים בידי בן זוגה ועכשיו יוצאת שוב אל העולם. "מצפים מאתנו להתאושש מהר ולהיות יעילות, אנחנו חיים בתרבות של מידיות, פתרונות מהירים", אמרה מייגן באמפתיה, "אבל את יצור פצוע, וההחלמה דורשת זמן. אנחנו לא חפצים מכניים שצריך לתקן אותם". בתרפיה קבוצתית חלקו הבנות עם מייגן את עולמן הפנימי – החששות, התקוות וחוסר הביטחון, וכולן הסכימו שסבלנות ותמיכה הדדית אלה נכסים שלא יסולאו בפז. זה, יחד עם בצק וסוכר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Duchess of Sussex (@royallysussex) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@royally.fire) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by meghanandharry (@lafamillesussex) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Duchess of Sussex (@simplymeghanmarkle) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@mmarkledaily) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

השאירו תגובה