אסוס, אתם רציניים? מצאנו את החצאית הכי מלחיצה שיש

הגולשים כבר רצים להכתיר את החצאית המאד מוזרה הזו כ"הפריט המטופש ביותר שאי פעם עלה באסוס״, אבל יש גם שולשים אחרים שכנראה שוקלים את הלוק הזה ברצינות. לא ברור אם זה בטעות או אסטרטגיה של אסוס אבל מה שבטוח שזה עושה הרבה באז ברשת

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2019

אין מילים לתאר את הפריט הזה (צילום: מתוך האתר)

אין מילים לתאר את הפריט הזה (צילום: מתוך האתר)


המעלות אמנם צונחות, אבל נראה שממלכת אסוס נמצאת באקלים ייחודי משלה, ודווקא עכשיו משחרר האתר מוצר מאוורר במיוחד, שמי שיבחרו ללבוש אותו יזדקקו למעיל טוב והרבה תעוזה. חצאית העור והשלשלאות של אסוס היא פריט הביזאר החם של הרגע, והיא מעוררת מבוכה, תהיות וגם הרבה צחוק.

חובבי החיות והסאדו ישמחו לשמוע שהחצאית הייחודית הזו עשויה מעור מלאכותי, ולא מעט מתכת. מחירה עומד על 340 שקלים, וחוץ מחיתוכה הבסיסי שצורתו משונה ומאתגרת, פאלית למדי, היא כוללת קאט אאוטים, אבזמים, שלשלאות ואפילו רוכסן ארוך. מאחור המראה לא פחות מאתגר, ומותיר את הישבן חשוף למדי.

מה שבטוח, זה עשה הרבה רעש (צילום: מתוך האתר)

מה שבטוח, זה עשה הרבה רעש (צילום: מתוך האתר)

הלייבל שמאחורי הפריט המסעיר, ״קיקיריקי״ (שזה בעצם ״קוקוריקו״ בחלק מהשפות המזרח אירופאיות,) מתמחה בפריטים לא שגרתיים, מבקש לצאת מהשגרה, ועושה זאת בעיקר בעזרת עור ושלשלאות, או הצד ההופכי שלהם – תועפות של טול ופרוות צבעוניות מתקתקות.

הגולשים כבר רצים להכתיר את הפריט כ״מטופש ביותר שאי פעם עלה באסוס,״ אבל אחרים, שכנראה שוקלים את הלוק ברצינות, משתפים שכנראה אי אפשר ללבוש מתחת לחצאית הזו תחתונים, ושזה לא נראה מאוד נוח, באופן כללי. בעמוד אינסטגרם בשם ׳אסבוס.סוס׳ שמתמחה במציאת הפריטים המשונים ביותר שעולים לאתר והתאבססות עליהם, נכתב: ״הפריט הזה נראה כאילו התחפשת בהאלווין לדבר המביך שמצאת במגירה של ההורים שלך בגיל 12".

מאד מלחיץ (צילום: מתוך האתר)

מאד מלחיץ (צילום: מתוך האתר)

הדאחקות על הלוק הדאנג׳ני ממשיכות לזרום, אלפי אנשים משתתפים בחגיגה, ובשלב זה התחושה היא שזה ממש חלק מהאסטרטגיה של אסוס, וגם של הלייבלים הקטנים והמרובים שפועלים בתוך המערכת הענקית הזו. אם ככה לא משיגים תשומת לב – אז איך?

אסוס, לפעמים אתם מגזימים (צילום: מתוך האתר)

אסוס, לפעמים אתם מגזימים (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה

 

  • לפסטיבלים זה דווקא תופס . לא התכוונו שתלבשו את זה לארוחת ערב עם ראש הממשלה …

    מאת: אנה |‏ 4 בנובמבר 2019 | 13:15