בלייזר עם חזייה? הצחקתם את בלה חדיד

כבר הובהר כאן היטב כי השילוב של בלייזר סתווי עם חזייה (ורק איתה) הוא אחד הטרנדים הלוהטים של העונה, בעיקר בקרב האיט-גירלס מעבר לים. בלה חדיד קיבלה, הפנימה והחליטה להמציא רעיון אלטרנטיבי: את הז'קט המכופתר היא לקחה, על החזייה - כהרגלה - ויתרה, והתוצאה? קבלו את הבלייזר-בטן. ואם חשבתם שזה לא יכול להיות יותר פוטוגני, תראו מה קרה כשאחותה הצטרפה

מאת  | ‏ 27 אוקטובר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella Hadid (@itsbellahd) on

הסתיו, עונה מבולבלת וקסומה שאנו זוכים בערך לארבעה ימים ממנה כל שנה, לוקח קצת מהקיץ וקצת מהחורף – מה שיוצר, בזכות פאשניסטות ממולחות, אפשרויות סקסיות ומרתקות של כיסוי וחשיפה. הטרנד האחרון שהביאה עמה רוח הסתיו היה אמיץ ולוהט: בלייזרים מחוייטים, או לחילופין קרדיגנים צמריריים, ומתחת – חזייה שובבה. אז בלה חדיד, כמו בלה חדיד, מעלה הילוך, לוקחת את הטרנד לשלב הבא ונפטרת מהחזייה.

ממצאי הפפראצי מעלים כי בלה קרעה את רחובות ניו יורק בבלייזר פסים הרכוס באופן אסטרטגי ולא צפוי, שמבהיר כי תחתיו היא בעצם עירומה לגמרי. החליפה האפורה, אוברסייז מתוחכם מבד דק, חשפה את הבטן השטוחה של בלה והמשיכה לחשוף עד מעלה הצלעות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CelebrityEditor (@celebrityedita) on

פרט לחליפה ולבשורה המאתגרת שבישרה לכל אלה שמעוניינות להתחקות אחר הסטייל שלה, דבקה בלה בסגנונה הרגיל – משקפי שמש צנומים בסגנון מטריקס ושיער אסוף גבוה. טריק שכן יכולות לגנוב גם אלה שלא יצאו מחר מהבית בלי חזייה, הוא שילוב של חליפה מחוייטת ומגפיים שחורים כבדים ניינטיזיים, או נעלי ספורט צ׳אנקיות, ששוב מוכח עד כמה הוא עובד יפה בלוק הזה.

בהמשך חברה בלה לאחותה, והשתיים נראו כמו מתוך קטלוג לסטריט סטייל מושלם. ג'יג'י התאבזרה בתיק צד אפור המתכתב באופן הרמוני עם החליפה של בלה, ובעצמה הלכה על חליפת ריצה של ריבוק, פחות חושפנית ויותר קז׳ואלית, בגוון ורוד עדין ומתקתק. לכך שידכה נעליים תואמות של הלייבל, והפתעה מעליהן: לא עוד קרסול נושם וחשוף אלא גרב שחור אטום וגבוה. ג'יג'י הגבירה את הווליום של הורוד עם סומק אינטנסיבי, שנתן קצת צבע חי בתוך כל הסתיו הזה. קסום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@_.jelenahadid._) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

השאירו תגובה

 

  • תגידו, בלה חדיד. משלמת לכם? כמה. אפשר לדחוף את הכונפה התא מעניינת הזאת?? בלי אחותה אף אחד לא היה. מכיר אותה.

    מאת: אני |‏ 27 באוקטובר 2019 | 19:16