שובו של האפקט: קייט לבשה שמלה של אסוס, וההמונים הסתערו על האתר

אחרי תקופה ארוכה בה לבשה הדוכסית רק בגדי מעצבים יוקרתיים, השבוע נחשפו תמונות חדשות שלה בשמלה אנושית בהרבה מהאתר שכולנו אוהבים. את האאוטפיט, שכבר אזל מהמלאי, היא שילבה עם נעליים ועגילים בטווח מחירים שעושה לנו נעים

מאת  | ‏ 22 אוקטובר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rachel (@catherine_the_duchess) on

קייט מידלטון נתנה בפקיסטן את הכל על מנת לגרום למארחים לחוש שהיא מכבדת ומטמיעה את תרבותם. במהלך הביקור שם היא לבשה שרשרת של לוקים מסורתיים, שנראו לרגעים כמו מסיבת תחפושות מהנה, והוציאו קריאות של שביעות רצון מכל הסובבים אותה. אבל תמונות שנחשפות עכשיו, לאחר שוויליאם וקייט כבר שבו ללונדון, מראות שקייט ארזה גם כמה פריטים בריטיים קלאסיים ולא מאוד יקרים.

התמונות, מתוך אירוע שלא סוקר בתקשורת לפני כן, נראות לקוחות מסצנה שיכולה הייתה להתרחש גם בלונדון – על מדשאה מוריקה, לצד אורחים הלבושים בביגוד מערבי. למרות שאין לכך סימוכין, העיתונות הבריטית סבורה שמדובר באירוע המקדים לקבלת הפנים הגדולה שנערכה לכבוד לבני הזוג המלכותי בבית הנציב הבריטי באיסלמבאד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Princelouis_FC (@princelouis_cambridge) on

בתיעוד החדש שנחשף נראית קייט לובשת שמלה פרחונית ומתוקה אותה משיגים באתר בריטי אותו כולנו מכירים היטב – אסוס. מדובר בפריט של מותג בריטי רומנטי בשם גוסט שעולה 920 שקלים.

למרות המחיר הלא זול השמלה אזלה מהמלאי כמעט מיד לאחר שעלו התמונות. אחרי תקופה ארוכה בה הדוכסית לבשה פריטי מעצבים יקרים, אפשר להבין למה מעריציה הסתערו על האתר בניסיון להשיג את השמלה הנגישה שלה, באופן יחסי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ghost London (@ghostfashion) on

השמלה, קצת בית קטן בערבה פינת הולי הובי, משלבת בין בדים ופרינטים, תכלת ופרחים. לצידה נעלה קייט נעליים שטוחות דמויות זמש של "ניו לוק" בשווי 105 שקלים בלבד. העגילים שהתנודדו מאוזניה, אותם ענדה מספר פעמים במהלך הנסיעה, מגיעים מהלייבל המקומי Zeen, ועולים רק 35 שקלים. להשלמת הלוק הניחה קייט על הכתף צעיף בצבע קרם, בצנעה מקומית.

המסע הזה היה משמעותי עבור הדוכסית, ובעקבותיו אף כתבה לראשונה בגוף ראשון מסר אישי בעמוד האינסטגרם הרשמי של ויליאם ושלה, אחרי ביקור אצל אחד מארגוני הצדקה במדינה. "במהלך השהות בפקיסטן, ויליאם ואני הבנו כי המשפחה עומדת בבסיסה של התרבות. הורים, ילדים, דודים, סבים, לכולם תפקיד חשוב. הזכרתם לנו בדיוק מה משמעות המשפחה". סביר להניח שכשחזרה הביתה מהמסע, חיבקה קייט את שלושת ילדיה במשך זמן רב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Duchess Kate, Duchess Meghan (@duchess_k.m._m.m) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Princelouis_FC (@princelouis_cambridge) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Catherine Mountbatten-Windsor (@hrhcatherine_middleton) on

השאירו תגובה