קייט בשיא שלה: עפנו על הצבע שיער החדש של מידלטון ובעיקר על התיק של שאנל

מידלטון חוזרת לאור הזרקורים ומזכירה לנו איך נראה סתיו לונדוני מלכותי. רמז: הוא כולל ירוק בקבוק, בורדו, שיער בצבע חדש ויותר בהיר מהקודם ובעיקר תיק היסטרי ויקר להחריד של שאנל. ומדוע בחרה במכנסיים שלגמרי קורצים למייגן מרקל?

מאת  | ‏ 10 אוקטובר 2019

הסתיו הגיע ללונדון (צילום:  Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

הסתיו הגיע ללונדון (צילום: Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

בזמן הטיול האפריקני של הארי ומייגן, שמענו מעט מאוד מקייט מידלטון. נדמה שהדוכסית מקיימברידג׳ לקחה אחורה והשאירה את מרכז הבמה לגיסתה ולאלף שמלות הכפתורים והגלביות הצנועות שהחליפה. עכשיו, עם תום האירוע, היא חוזרת לזרקורים ומזכירה לנו איך נראה סתיו לונדוני מלכותי. רמז: הוא כולל ירוק בקבוק, בורדו, צבע שיער בהיר יותר ותיק של שאנל.

קייט הגיעה לאחד המקומות המתויירים ביותר בבירה הבריטית, מוזיאון הטבע, שם היא משמשת כפטרונית, על מנת להשתתף בישיבה חשובה ולשמוע כיצד מסייע המוזיאון להגן על חיי הטבע בבריטניה בימים אלה. האאוטפיט בו עשתה זאת לא ניסה להיות עממי, אבל יצר שילוב מנצח בין פריטי בייסיק שכולנו יכולים לשים עליהם את היד, פריטי אמצע, ותיק אחד שרוב בני התמותה יכולים רק לחלום עליו בלילה.

קייט והתיק של שאנל (צילום: Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

קייט והתיק של שאנל (צילום: Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

גזרתה הדקיקה של קייט נארזה יפה במכנסי חאקי מתרחבים בעלי גזרה וינטג׳ית גבוהה, עם תפרים בולטים, של הלייבל ג׳יגסו, מחירם 555 שקלים, סוודר דק בגוון בורדו עשיר של וורהאוס, עם צווארון זיגזג גבוה ובמחיר ממש נעים לכיס, 170 שקל, ונעליים נוחות, גם הן בבורדו, מהלייבל טוד׳ס, מחירן כבר פחות עממי – 1500 שקלים. מוטיב הבורדו המשיך גם לתיק המדובר של שאנל, מחירו כמעט 13 אלף שקלים. אי אפשר להתעלם גם הצבע שיער החדש של הנסיכה שנדמה כי החליטה להבהיר אותו בכמה גוונים לכיוון הבלונד. 

מידלטון גם היא צפויה לצאת לביקור מלכותי בקרוב, בפקיסטן, וסביר שגם היא תמצא את עצמה בביגוד צנוע ובשמלות מתנפנפות. מעניין לגלות שג׳יגסו, החברה ממנה הגיעו המכנסיים, שהם המרכז באאוטפיט הרציני הזה, של אשת עסקים אלגנטית ומודרנית, היא החברה בה עבדה הגיסה מייגן כקניינית בימים טרום הצלחתה כשחקנית וטרום נישואיה לנסיך הארי. מייגן, ששמרה לג׳יגסו חסד נעורים, גם שילבה אותם במיזם האופנתי האחרון שלה, קולקציית הקפסולה ׳סמארט וורקס׳, וקריצה אופנתית כזו בין הגיסות היא כשלעצמה סיבה למסיבה.

בתקופת שיער מושלם (צילום: Kirsty Wigglesworth לגטי אימג'ס)

בתקופת שיער מושלם (צילום: Kirsty Wigglesworth לגטי אימג'ס)

כל כך יפה לה מכנסיים (צילום:  Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

כל כך יפה לה מכנסיים (צילום: Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

לכל המטיילים במוזיאון הטבע בלונדון, שימו לב אולי יש נסיכה ממש לידכם (צילום: Kirsty Wigglesworth  לגטי אימג'ס)

לכל המטיילים במוזיאון הטבע בלונדון, שימו לב אולי יש נסיכה ממש לידכם (צילום: Kirsty Wigglesworth לגטי אימג'ס)

אחד הלוקים היותר טובים שלה (צילום: Kirsty Wigglesworth  לגטי אימג'ס)

אחד הלוקים היותר טובים שלה (צילום: Kirsty Wigglesworth לגטי אימג'ס)

בחירת מותג מכנסיים מאד מעניינת (צילום: Kirsty Wigglesworth לגטי אימג'ס)

בחירת מותג מכנסיים מאד מעניינת (צילום: Kirsty Wigglesworth לגטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה