תמונות מחיי נישואין: היילי ביבר שורפת את הרחוב בפיג'מה

כחלק מהמגמה הכללית של הכנסת ציבור העוקבים לחדר המיטות שלהם - עם הסטוריז האינטימיים, הקליפ החדש וקמפיין התחתונים הזוגי - היילי ביבר, אשתו הטריה של ג'סטין ביבר, החליטה גם להביא את אווירת המיטה אל הרחוב. בקטע הכי נינוח ושיקי שיש

מאת  | ‏ 7 אוקטובר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@_celebrityupdate) on

מיד לאחר חתונתם הסופר מתוקשרת של ג׳סטין ביבר והיילי בולדווין, העלה ג׳סטין סרטון שבו הוא עושה טיזינג לאישתו המעוניינת להתגפף עמו, ואומר לה: "לא, זהו. נגמר. עכשיו כשאנחנו נשואים אין יותר אהבה". מובן שבסוף הסרטון ביבר כבר מודה שצחק, אבל זה רק מוכיח שגם בני הזוג האלה מכירים את הבדיחות השחוקות ביותר על מוסד הנישואים. עכשיו היילי היא זו שמנציחה את הסטיגמה, ומראה שעכשיו משתפסה לה חתן, אין לה יותר צורך להתלבש בבוקר.

צלמי הפפראצי היו מופתעים ומרוצים כשגילו שהיילי יצאה מביתה בפיג׳מה, אך כמובן שלא מדובר בסתם נשואה שוקעת אלא בדוגמנית הוליוודית מובילה, ועל כן הלוק הזה אולי יצא מהמיטה, אבל הוא יכול היה באותה מידה גם לצעוד על המסלול. מדובר בפיג׳מת סאטן חלומית בגוון קרם, שהותאמה במחשבה מרובה לסניקרס של אדידס בצבע לבן, עגילים גדולים, משקפי שמש כבדים ופאוץ׳ עם לוגו הלייבל לואי ויטון בגדול. היתה גם שרשרת עם תליון של המילה "wifey" ביהלומים, ודאי מתנה מהבעל המאוהב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bobby Rachpoot (@bobby_pap_la) on

יש ביציאה מהבית בפיג׳מה משהו שהולך היטב עם התנהלותם של השניים בתקופה הזו. בני הזוג לא מפסיקים להכניס את העולם לחדרי החדרים שלהם. בשבועות האחרונים יצאו דימויים מהקליפ הזוגי של ג׳סטין, החתונה המתוקשרת, הסטוריז המאוד אינטימיים שלהם וקמפיין ההלבשה התחתונה של קלווין קליין, שהשאיר מעט מאוד לדמיון.

גם המשפחות מצטרפות לחגיגת הפתיחות, ואמא של ג׳סטין יצאה לטוויטר כדי להכריז שיש לה את הכלה המדהימה בעולם. "באמת שבורכת בכלה יפהפיה, בני", כתבה. "מבפנים ומבחוץ. אני לא חושבת שיכולתי לבחור לך זיווג טוב יותר. אתם מתנה האחד לשניה. אני מלאת הוקרה מהאהבה והחסד שנתן לכם האל. לבה של האמא הזאת מלא".

זו לא הפעם הראשונה שבה היילי יוצאת עם פיג׳מת סאטן בשני חלקים מהבית, ואנחנו ממש בעד העניין – כשעושים אותו כמו שצריך. אין ספק שזה המקרה כאן, בסטייל שמדיף ניחוחות מתוקים של עושר כבד המתפזר במרחב בצורה כה קז׳ואלית. מדובר בלוק מנצח ומאוד הולם את הסתיו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yeah Bieber Notícias/NEWS (@yeahbieber_br) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Portal Baldwin (@portalbaldwinbr) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Portal Baldwin (@portalbaldwinbr) on

השאירו תגובה

 

  • אנשים שבאמת מאוהבים לא צריכים תמונות שמוכיחות את זה..
    כל העניין הזה הזוי במקום להנות מהזמן שלהם ביחד הם מצלמים תמונות לאינסטגרם?
    זוגיות בריאה במיוחד!

    מאת: חגית' |‏ 5 בנובמבר 2019 | 08:36
  • בושה וחרפה שיא השפילות לאן הגיע העולם בעל ואישה זה הקשר הכי קדוש שיש הוא צריך להיות אנטימי להם בלבד וזהו ! אבל אלה מה מבינים בקשר זוגי ! כמה חודשים יתגרשו וכל אחד ימצא לו עוד פלגש כרגיל אצל האומות הנחותות האלה !

    מאת: אור |‏ 8 באוקטובר 2019 | 19:26
  • כוס אוכתק שרמוטה מזבל עושים כסף

    מאת: אני |‏ 7 באוקטובר 2019 | 18:34