חתונה מלכותית בדרך: קבלו את טבעת האירוסים של הנסיכה ביאטריס

כשנה אחרי שאחותה התחתנה, התארסה הנסיכה ביאטריס מיורק לבן זוגה - אדוארדו מוזי. השניים פרסמו תמונות רשמיות מתוקות וחשפו את הטבעת המרשימה, אותה עיצב החתן המיועד. שיהיה במזל

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Princess Eugenie (@princesseugenie) on

ברכות לנסיכה ביאטריס מיורק, שהתארסה היום. אחותה, הנסיכה יוג'יני, צילמה את תמונות האירוסין הרשמיות ופרסמה אותן בחשבון האינסטגרם שלה, יחד עם ברכה מרגשת לאחותה הגדולה. אתם יודעים מה זה אומר – עוד חתונה מלכותית!

"אני כל כך שמחה בשבילך, אחותי היקרה", כתבה יוג'יני והוסיפה: "נועדתם אחד לשנייה". ביאטריס בת ה-31 התארסה לטייקון האיטלקי אדוארדו מוזי – איש נדל"ן בן 34, גרוש ואב לילדה, רק כמה חודשים אחרי ההופעה הפומבית הראשונה שלהם יחד במרץ האחרון. על פי השמועות, השניים החלו לצאת מתישהו במהלך 2018, והאירוע המלכותי הראשון שהלכו אליו יחדיו היה חתונה מלכותית אחרת – זו של ליידי גבריאלה ווינדזור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beatrice and Eugenie (@beatriceandeugenie.ofyork) on

"אנחנו כל כך שמחים לחלוק את החדשות על האירוסים שלנו", כתבו בני הזוג בהודעה הרשמית. "שנינו נרגשים להתחיל בהרפתקה המשותפת הזאת ולא יכולים לחכות להיות נשואים. אנחנו חולקים כל כך הרבי תחומי עניין וערכים ויודעים שאלה יעזרו לנו בשנים שלפנינו, שיהיו מלאות באהבה ושמחה". אהבנו את האופטימיות, וננסה שלא להרוס אותה עם נתונים סטטיסטיים על שיעור הגירושין.

על פי הדיווחים, את טבעת האירוסים עיצב החתן בעצמו, יחד עם מעצב התכשיטים הבריטי שון לין. במרכזה ניצב יהלום מרכזי מרשים בחיתוך עגול, ולצידיו יהלומים נוספים בחיתוך באגט. משקלם הכולל של היהלומים הוא 3.5 קראט, ושוויו המוערך של התכשיט הוא כ-260,000 שקלים. לסט הצילומים החגיגי בחרה הנסיכה ללבוש שמלה פרחונית של בית האופנה צימרמן, מחירה 2,580 שקלים, ולידה ענדה צמיד אהבה של קרטייה המתומחר בכמעט 12,000 שקלים.

 
 
View this post on Instagram

A post shared by European Royal Families (@europeroyals) on

ההודעה על האירוסים מגיעה כמעט שנה לאחר שאחותה הצעירה של ביאטריס, יוג'יני, התחתנה בעצמה באירוע מפואר, כיאה לבת מלוכה. היא בחרה בשמלה של פיטר פילוטו וענדה על ראשה טיארה יפהפייה ומדוברת ששאלה מהמלכה אליזבת, כך שהציפיות האופנתיות מביאטריס גבוהות לא פחות. למרבה הצער יש כנראה עוד כשנה עד שהזוג המאושר יגיד "איי דו", כך שנצטרך להתאזר בסבלנות.

פרטים נוספים על החתונה עדיין לא ידועים, אבל ברור לחלוטין מה הולך לעניין אותנו מעכשיו ועד האירוע המדובר – מה תלבש הכלה, מה תלבש אחותה, מה ילבשו מייגן וקייט ואילו סלבריטאיות הוליוודיות יזכו להזמנה. כל מה שחשוב, בקיצור. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ModernRoyalEra (@modernroyalera) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by familia_Sussex_Br (@familia_sussex_br) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Scottish Wedding Show (@scottishweddingshow) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HELLO Canada Magazine (@hellocanadamag) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by alltheroyalsoftheworld (@alltheroyalsoftheworld) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HOLA USA (@usahola) on

השאירו תגובה