מצאו את ההבדלים: הגולשים עלו על הריטוש של קים

״מה הטעם בניתוחים פלסטיים אם אתן עושות פוטושופ, כל הכסף הזה מבוזבז ואתן עדיין לא מרוצות מעצמכן״, כך הגיבו הגולשים על התמונות שהעלתה קים לאינסגרם מטקס פרסי האמי השבוע. לא ברור אם באמת הצרה את האף והמותן, אבל מה שבטוח זה שהיא מושכת אש בכל מצב

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2019

קים מגיעה לטקס. צילום של צלם חיצוני מגטי אימג'ס (צילום: Alberto E. Rodriguez לגטי אימג'ס)

קים מגיעה לטקס. צילום של צלם חיצוני מגטי אימג'ס (צילום: Alberto E. Rodriguez לגטי אימג'ס)

בשלב הזה, הייתם חושבים שלאנשים כבר נמאס לנסות ולתפוס כוכבות על חם כשהן מרטשות תמונות שלהן ברשתות החברתיות, בעיקר כשמדובר בקרדשיאנס. אבל לא, מדובר בתחביב שמסרב למות, והפעם זו קים שמואשמת בתרמית ריטוש אינסטגרמית.

קים הגיעה לטקס פרסי האמי בשמלת קטיפה שחורה של ויויאן ווסטווד (וגם הגישה פרס יחד עם אחותה קנדל), וכהרגלה – תיעדה את ההכנות לטקס באינסטגרם. התמונה שהעלתה לא עוררה תגובות יוצאות דופן, עד שפורסמה תמונה שלה מהשטיח האדום, ללא פילטר וללא ריטוש. התמונה עלתה בחשבון אינסטגרם שנקרא fakegirlsfvckya, לצד התמונה שקים העלתה. ההבדל אמנם לא עצום, ובהחלט יכול להיות שמדובר רק בזווית צילום, תנוחת גוף ותאורה, אבל כן ניכר שינוי במותן ובהיקף האף – מה שבטוח זה שהמגיבים השתוללו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

״מה הטעם בניתוחים פלסטיים אם אתן עושות פוטושופ? כל הכסף הזה מבוזבז ואתן עדיין לא מרוצות מעצמכן״, כתבה עוקבת אחת של החשבון. אחרות הגיבו שקים תמיד מצרה את הפנים שלה באפליקציות עריכת תמונות, והיו גם מי שחשדו בהצרת מותניים.

באופן אירוני, ההאשמות האלה מהדהדות גם את התקרית המביכה שהייתה לקים וקנדל על הבמה של הטקס. כשהן אמרו על סדרת הריאליטי שלהן שמדובר ב״אנשים אמיתיים שמספרים את הסיפור שלהם, ללא פילטרים וללא תסריט״. בתגובה, הקהל כולו צחק בקול – לא רק כי בימינו כבר ברור שסדרות ריאליטי מתוסרטות לפחות חלקית, אלא כי כל קשר בין הקרדשיאנס לבין אנשים רגילים וממוצעים הוא באמת מקרי בהחלט.

אז מה אומרים? הצרה את המותן או לא? (צילום:  Alberto E. Rodriguez לגטי אימג'ס)

אז מה אומרים? הצרה את המותן או לא? (צילום: Alberto E. Rodriguez לגטי אימג'ס)

אפשר לפחות להתנחם בעובדה שהקהל היום לא אוכל בקלות את הדימויים השקריים שמופצים ברשת, ושמים לב מיד מה מציאותי ומה לא ממש. יכול להיות שהקרדשיאנס סובלות לפעמים מהאשמות שווא, ולא בטוח שהן מרטשות כל תמונה ותמונה, אבל לכל הפחות למדנו כבר לחשוד בדימויים שאנחנו רואים במגזינים או באינסטגרם, במקום להלקות את עצמנו על כך שאנחנו לא נראים כמו בהפקות אופנה.

הייתה גם תקרית מביכה על הבמה (צילום:  Kevin Winteלגטי אימג'ס)

הייתה גם תקרית מביכה על הבמה (צילום: Kevin Winteלגטי אימג'ס)

לכל הפחות למדנו כבר לחשוד בדימויים שאנחנו רואים (צילום: Alberto E. Rodriguez לגטי אימג'ס)

לכל הפחות למדנו כבר לחשוד בדימויים שאנחנו רואים (צילום: Alberto E. Rodriguez לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • כמה טוחנים אותה כאילו היא איזה אשת שב"כ
    משפחה מלאה בשטחיות וכול מה שמעניין אותם זה פרסום, כסף אההה וגם פרסום וגם כסף.

    מאת: מישהי |‏ 26 בספטמבר 2019 | 15:17