כל הנסיכות אצלה: החתונה שהביאה את מייגן ואיוונקה בשמלות הכי יפות שלהן

לרוב כשמעצבת אופנה מתחתנת, שום דבר לא מעניין אותנו יותר משמלת הכלה שלה. הבעיה של המעצבת מישה נונו היא שעל קבוצת החברות הקרובות שלה נמנות נשים כמו קייטי פרי, קרלי קלוס, איוונקה טראמפ ומייגן מרקל: כולן הגיעו לחתונה הרומאית שלה במיטב מחלצותיהן, ובמקרה של איוונקה - גם במיטב התוצרת הישראלית

מאת  | ‏ 22 ספטמבר 2019

כמו נסיכה של דיסני (צילום: splashnews)

כמו נסיכה של דיסני (צילום: splashnews)

רגע לפני שהם עוזבים את היבשת וחותכים לטיול מלכותי באפריקה עם ארצ'י הקטן, עשו הנסיך הארי ומייגן מרקל קפיצה לרומא, לחתונתה של אחת החברות הקרובות של הדוכסית, המעצבת מישה נונו. מישה, שעיצבה את קולקציית בגדי העבודה שהשיקה מייגן בשבוע שעבר ועושה עמה דרך ארוכה עוד מימיה ההוליוודיים, היא חברה של עוד לא מעט יפות ויפים, והצליחה להביא עד לרומא גם את איוונקה טראמפ, קארלי קלוס, קייטי פרי ובני הזוג שלהן.

נונו, שגם אחראית במידה רבה למפגש הראשוני בין הארי למייגן, נישאה לנסיך משלה – מייקל הס, טייקון נפט אמריקני, ובני הזוג המלכותיים הגיעו בטיסה מסחרית הפעם (אחרי ביקורת ציבורית רבה על המטוסים הפרטיים שלהם), ללא ארצ'י, כשמחר כבר ייצאו לקייפטאון כמשפחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghanmarkle_official) on

מייגן לבשה שמלה מרהיבה מבית ולנטינו כיאה ללוקיישן האיטלקי – מעוטרת אבנים נוצצות, נינוחה ועדינה, ושוויה לא פחות מ- 47,500 שקלים. השמלה לא ממש עמדה בקודים המלכותיים, בשקיפותה ובצבעה השחור, ואפילו לא בהוראות הלבוש של החתן והכלה, שדרשו שמלות מקסי בגוונים עדינים.

מי שכן צייתה לקוד הלבוש הייתה קייטי פרי, שנראתה כמו ברבי ורודה בשמלה מלאת טול ונפח של מרקזה, ואף העלתה שמועות הריון עיקשות כשלצדה האקססורי הנאה – אורלנדו בלום. שיערה הבלונדיני של קייטי ומשקפי הפיפטיז העצימו את התקופתיות של הלוק. 

גם איוונקה טראמפ הציגה שילוב של שמלה ורדרדה-אפרסקית וקארה בלונדיני, ועשתה לנו המון נחת מקומית כשהתגלה כי השמלה – שעוררה גל התעלפויות ברשת וכוללת גלימה מלכותית – היא מבית היוצר של לא אחרת מאשר גליה להב, ואילו החגורה שהורכבה למותניה היא של מעצבת התכשיטים קרן וולף. קרלי קלוס, גיסתה של איוונקה, גם היא החליטה להגיע בשחור, כמו מייגן, בשמלה צמודה ומעניינת מהקולקציה האחרונה של זאק פוזן.

לפני ואחרי נהנו הזוגות האוהבים לטייל ברחובות רומא, בחיק הפפראצי, והסעירו את המדיה. מרוב סלבס, איש לא עסק בשמלת הכלה היפה והקלאסית של מישה עצמה. הכלה סיפרה למגזין 'פיפל' שהעיצוב לעצמה היה מורכב, והיא עיצבה לבסוף שתי שמלות שונות מאוד – האחת מחוייטת ומודרנית, והשניה קלאסית ורומנטית. אלה הנישואים השניים של מישה, שבעלה הראשון היה אחד החברים הטובים של הנסיך הארי. שיהיה במזל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Classy And Serious (@classyserious) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by hollywoodreporternews (@hollywoodreporternews) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LookDoDia (@foconolook) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 55cosasbonitas (@55cosasbonitas) on

 
 
 
View this post on Instagram

Beautiful photos of Sussexes arriving at their close friend Misha Nonoos's wedding in Rome. #princeharry #meghanmarkle #DuchessofSussex

A post shared by Meghan And Harry News (@meghan_harry_news) on

השאירו תגובה