תמיד רלוונטי: ראלף לורן משיק קולקציה בהשראת רייצ'ל גרין

דמותה המיתולוגית של ג'ניפר אניסטון הייתה ונשארה אייקון אופנה של דור שלם, כשמגמת הרטרו הניינטיזית רק הופכת את חצאיות המיני, מגפי העור וכמובן הקארה השובב שלה לטרנדיים מתמיד - ואיזה לייבל ראוי יותר להקדיש לה קולקציה אם לא זה שבו פיתחה את הקריירה האופנתית שלה?

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2019

מעולם לא היינו "און אה ברייק" מהסטייל הזה (צילום: יח"צ)

מעולם לא היינו "און אה ברייק" מהסטייל הזה (צילום: יח"צ)

רוס, רייצ׳ל, פיבי, ג׳ואי, צ׳נדלר ומוניקה הם חברים נאמנים. לא רק האחד של שניה, אלא של כולנו. בזכות כתיבה מבריקה, ליהוק על-זמני ונטפליקס, הפכה הסדרה "חברים" לנכס צאן ברזל חוצה דורות, כשכמעט בכל רשת אופנה גדולה, כמו H&M ופריימארק, אפשר היה למצוא השנה המון פריטים הנושאים את הלוגו המוכר. עכשיו עושה רשת אופנה עילית הומאז' קצת יותר מתוחכם – ובעיקר כל כך חמוד, שכמו לקוח מתוך הסדרה עצמה ומטשטש את הגבולות בין מציאות לבדיה.

רייצ׳ל גרין, הדמות הבדיונית היחידה בעולם, כנראה, שתספורת פופולרית קרויה על שמה, היתה טרנד-סטרית אופנתית, ובניגוד לשאר בני החבורה ששרצה ב'סנטרל פרק', באה מכסף והכירה את מרכולתם של מעצבי על. כשהתגלגלה לעבוד ב"ראלף לורן", כולנו התגלגלנו לשם ביחד איתה, כשהלייבל ואפילו המעצב עצמו הפכו לחלק מהיקום הניו יורקי הסגור של הסדרה. עכשיו, לכבוד 25 שנים לצאתה, החליט "השועל הכסוף" ראלף לורן להחזיר אהבה, ולהקדיש קולקציה לרייצ'ל גרין.

גיוון מודרני, תיקון היסטורי (צילום: יח"צ)

גיוון מודרני, תיקון היסטורי (צילום: יח"צ)

הקולקציה היא "חברים" – הדור הבא, והיא מרפררת לסטייל המובהק ולבגדים שלבשה רייצ'ל לאורך כל העונות. צילומי הקמפיין הכיפיים משחזרים את סצינת המזרקה מהפתיח האייקוני, ויש גם תמונות ב'סנטרל פרק', ברחוב, כולל מונית צהובה כמו של סבתא של פיבי, תמונות בדירתן של רייצ׳ל ומוניקה ואפילו במרפסת שלהן.

כזכור, כל שמות הפרקים התחילו במילים "הפרק שבו…", כך שהקמפיין נקרא באופן טבעי "הפרק שבו הם לובשים ראלף לורן", וסרטוני וידאו קטנים נערכו על רקע שיר הנושא המדבק. מדובר ב"קולקציית עבודה", אף שהיא בהחלט יכולה לעבוד גם אחרי שעות המשרד, והיא כוללת מכנסי וחצאיות עור, לא מעט קשמיר, קורדרוי, סריגים, חליפות, מגפי עור גבוהים-גבוהים וגם קצת מנומר. המחירים לא בשמיים (יחסית), מתחילים ב-530 שקלים לפריט, ומגיעים ל-3,500.

"מכנסי דירה"? (צילום: יח"צ)

"מכנסי דירה"? (צילום: יח"צ)

הליהוקים בקמפיין התרחקו מאוד מהחבורה המקורית, והלכו על מעט יותר גיוון אתני ואווירה אנדרוגנית, ברוח התקופה. בארץ ימכרו חלק מהפריטים ברשת פקטורי 54 וגם בחנויות פולו, ובארה"ב הקולקציה תוצג בשבוע הבא – כמה הולם – בבלומינגדייל'ס בניו יורק. גם שם רייצ׳ל עבדה, והקונים יוכלו לקחת חלק באירוע מיוחד שיחגוג 25 שנים לסדרה האהובה, שיכלול סניף פעיל של 'סנטרל פרק' עם כוסות קפה בחינם, ואת משרדה של רייצ׳ל בקומה השלישית. חגיגה נוסטלגית.

רוס גלר, גרסת 2019  (צילום: יח"צ)

רוס גלר, גרסת 2019 (צילום: יח"צ)

תמיד היו שם בשבילנו (צילום: יח"צ)

תמיד היו שם בשבילנו (צילום: יח"צ)

קלאסיקה ניו-יורקית (צילום: יח"צ)

קלאסיקה ניו-יורקית (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה