בחזרה למציאות: כוכבת הריאליטי נעצרה על תקיפה

רנה אלוויי הגיעה לגמר התכנית האיקונית "הטופ מודל הבאה" של טיירה בנקס, אבל משם הכל התדרדר. השבוע היא נעצרה לאחר שעל פי החשד תקפה את בת זוגה בנשק קטלני - כשנה בלבד אחרי שהשתחררה מהכלא בו ריצתה מאסר של חמש שנים

מאת  | ‏ 16 ספטמבר 2019

בימים יפים יותר (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

בימים יפים יותר (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

תכניתה האיקונית של טיירה בנקס, הטופ מודל הבאה, תמיד הייתה מופת של דרמה, וזאת בזכות ליהוק מוצלח שידע להכניס לתחרות היופי מידה הגונה של דרמה אנושית. הדוגמנית רנה אולוויי, שהשתתפה בעונה השמינית של הסדרה הפופולרית, עולה לכותרות עכשיו באחת התמונות הכי פחות פוטוגניות שניתן להעלות על הדעת – תמונה שטיירה לעולם לא הייתה מאשרת.

רנה, היום בת 33, נעצרה בפאלם ספרינגס בעקבות מקרה של אלימות בבית, זאת לאחר מאסר בן חמש שנים (מתוך 12 שנגזרו עליה בעקבות שוד, גניבת רכב ונשק חם) בבית הסוהר לנשים בקליפורניה, ממנו השתחררה לפני שנה. לרנה, כך העידה בראיון כנה ומרגש שנערך עמה בכלא לפני כשנתיים, בעיית התמכרות לסמים מאז שהייתה נערה, וזו הלכה והחריפה עם הזמן, ויצרה סחרור שבסופו הואשמה עכשיו בתקיפה בנשק קטלני, הכאה של בת הזוג שלה, הכוללת חבלות קשות, ואף איומי טרור.

לא הפעם הראשונה (צילום:  Palm Springs Police Department via Getty Images)

לא הפעם הראשונה (צילום: Palm Springs Police Department via Getty Images)

לפני 12 שנים, כשסיימה במקום השלישי את עונת הסדרה שכולה זוהר ותקוות לעתיד, הדברים נראו אחרת. אולוויי אף המשיכה והשתתפה בספין אוף פחות מוצלח של הסדרה, "מודלוויל", וגם בתוכנית האירוח של טיירה בנקס. בראיון שנערך עמה בשנת 2015, אמרה דוגמנית העבר כי היא חשה שהסיקור התקשורתי והתהילה לא עזרו לבעיית הסמים ולמצבה הנפשי.

"הרגשתי כמו כישלון, כי לא הצלחתי להתקדם מהדמות הטלוויזיונית שלי", אמרה בראיון לרשת ABC. "המעריצים לא הפסיקו ללחוץ ולשאול: 'איפה את? מה קרה לך?' זה קצת כמו הבטחה להתרסקות. אני אחראית למעשיי, ויש המון בנות שיצאו מהתוכנית בסדר גמור, כמובן. אלה הבחירות הגרועות שלי שהביאו אותי לכאן".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AntmFanpageBr (@antmfanbr) on

בתמונה שהתגלגלה אל התקשורת נראית רנה חבולה בעצמה, עם שריטות בפניה. זהו רגע עצוב במיוחד עבור אלה שעוקבים אחריה בשנים האחרונות, שלוו בלא מעט ראיונות חושפניים בהם דיווחה הדוגמנית והאסירה לשעבר כי היא נקייה, מעוניינת לעזור לזולת ולצעירות וצעירים שנמצאים במקומות חשוכים כמו אלה בהם היא הייתה.

"אף אחד לא היה מתעניין בי בלי העבר הזוהר שלי", אמרה בראיון בשנת 2017, "מעט מאוד מהנשים שהיו בתוכנית ההיא עבדו בתעשייה, אפילו הזוכות. אחרי שנגמרה התוכנית לא קיבלתי אפילו טלפון אחד מאנשי ההפקה או מטיירה. חשוב שצעירות ידעו שטעות אחת קטנה – והסיפור גמור".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANTM ARGENTINA (@argentina.antm) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANTM ARGENTINA (@argentina.antm) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AntmFanpageBr (@antmfanbr) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CBS Local 2 (@cbslocal2) on

השאירו תגובה