הכי בייסיק שראינו: מייגן מרקל משיקה קולקציה בעיצובה עבור ארגון צדקה

במכנסיים שחורים, חולצה מכופתרת לבנה ותכשיטים של הנסיכה דיאנה, הגיעה מייגן להשקת הקולקציה בעיצובה למען ארגון הצדקה סמארט וורקס. שמונה חודשים בילתה מייגן בפיתוח קולקציית הקפסולה שנחטפה תוך שעות והפכה לסולד אאוט

מאת  | ‏ 15 ספטמבר 2019

מייגן מגיעה להשקת הקולקציה שלה (צילום: Mark Large  לגטי אימג'ס)

מייגן מגיעה להשקת הקולקציה שלה (צילום: Mark Large לגטי אימג'ס)

הנסיך ארצ'י חוגג 3 חודשים בימים אלה, ולצד חידושים מרגשים שוודאי מתחוללים בחייו, כמו חיוכים והתהפכויות מבטן לגב, עוד משהו רציני משתנה בעולמו: אמא שלו מייגן מסיימת את חופשת הלידה שלה וחוזרת למחויבויות המלכותית במשרה מלאה. רגע לפני שכל המשפחה מתעופפת לה לאפריקה, משיקה מייגן את ליין הביגוד שיצרה עבור ארגון הצדקה סמארט וורקס.

מייגן יצרה ביוזמה הזו מודל עסקי מעניין. הארגון, המכין נשים שנפלטו משוק העבודה ליציאה מחודשת, מספק להן, מלבד הכנה לראיונות עבודה, גם ביגוד עסקי מסודר. מייגן יצרה קולקציה עסקית שתימכר בחנויות, ובכל פעם שימכר פריט, אחד זהה יתרם לארגון. מייגן הראתה שהיא נאמנה לבגדים שיצרה, ובעצמה לבשה שניים מפרטי הקולקציה, חולצה לבנה מחוייטת ומכנסיים שחורים.

אין מה לומר, חולצה הכי שימושית שיש (צילום: Mark Large  לגטי אימג'ס)

אין מה לומר, חולצה הכי שימושית שיש (צילום: Mark Large לגטי אימג'ס)

מייגן לבשה לאירוע, שנערך בחנות אוקספורד של ׳ג׳ון לואיס׳, חולצה לבנה מחויטת ופשוטה מהקולקציה בת חמישה הפריטים, ומכנסיים שחורים. היא שידרגה עם חגורה של ראלף לורן וזוג (370 שקל) נעלי עקב חומות וסופר שיקיות של מנולו בלניק (לגוון קוראים קוניאק, המחיר: 2,120 שקל), אבל את הטאץ׳ המלכותי האמיתי יצרה בתכשיטים: שני פריטים שהיו שייכים לנסיכה דיאנה: צמיד זהב וזוג עגילים. החיבור לפילנתרופיה של דיאנה חזק במיוחד עכשיו, רגע לפני שהמשפחה יוצאת לאפריקה שהייתה קרובה במיוחד ללבה של ליידי די.

שמונה חודשים בילתה מייגן בפיתוח קולקציית הקפסולה עם חברתה המעצבת מישה נונו ומעצבים נוספים, והיא יוצאת בדיוק לשבוע האופנה בלונדון. כל הפריטים שעלו לאתרי החנויות המוכרות אותם, ביניהן מרקס אנד ספנסר, כבר אזלו מהמלאי. מייגן דיווחה לעיתונאים הסקרנים שהמכנסיים שלגופה נוחים להפליא, ושהיא עומדת ללבוש עוד פריטים מהקולקציה בנסיעה הקרובה לאפריקה.

מייגן נואמת בפני הנשים שבאו להשקה (צילום: Mark Large  לגטי אימג'ס)

מייגן נואמת בפני הנשים שבאו להשקה (צילום: Mark Large לגטי אימג'ס)

הפריטים מועטים, כאמור, והמחירים לא עקביים. יש שמלת קרפ פשוטה, בשחור או בכחול, במחיר נמוך להפליא – 115 שקל, יש תיק עור נאה ומכובד, בשחור או קאמל במחיר 470 שקלים, יש את החולצה הלבנה הקלאסית, שהיא יקרה יחסית, 440 שקלים, ז׳קט שחור מחוייט עולה 860 שקלים, ומייגן דאגה שיהיו בו כיסים ממשיים ופרקטיים, ואת המכנסיים השחורים, 530 שקלים. המכנסיים והז׳קט הם סט, ועשויים מאותו הבד.

מעניין לראות כמה שונה הקולקציה הזו מהקודמת שיצרה מרקל, עבור הלייבל הקנדי ׳רייטמנס׳. אז הייתה זו קולקצייה ייעודית שלוקחת את הנשים מהעבודה לתוך סוף השבוע.זו הייתה קולקציה הרבה יותר סולידית ומונוכרומטית, אבל סקסית וחופשית יותר. עכשיו זו קולקצייה שלוקחת את הנשים לתוך עולם העבודה. הפעם, בניגוד לסיבוב הקודם, מייגן לוקחת את העניינים לידיים, והאירוע לווה בנאום מרשים ביותר, בן שבע דקות, ללא טלפרומטר או דפים כתובים. ״אולי לא תפגשו לעולם את האישה שעזרתן לה״, אמרה, ״אבל אתן תדעו, כשתלבשו את הפריט שרכשתן, שבזכותכן אישה אחרת במקום אחר במדינה לובשת את אותו הפריט, ושנגעתן בחייה.״ מרגש.

הפריטים נחטפו תוך שעות (צילום: Mark Large  לגטי אימג'ס)

הפריטים נחטפו תוך שעות (צילום: Mark Large לגטי אימג'ס)

שדרגה עם חגורה ונעלי עקב (צילום: Mark Large  לגטי אימג'ס)

שדרגה עם חגורה ונעלי עקב (צילום: Mark Large לגטי אימג'ס)

נראת בשיא שלה (צילום: Mark Large  לגטי אימג'ס)

נראת בשיא שלה (צילום: Mark Large לגטי אימג'ס)

מתי תעצב גם בגדי ילדים  (צילום: Mark Large  לגטי אימג'ס)

מתי תעצב גם בגדי ילדים (צילום: Mark Large לגטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה

 

  • שמונה חודשים בשביל לעצב בסה"כ חמישה פריטים שנראים רגיל לגמרי?

    מאת: נעה |‏ 15 בספטמבר 2019 | 15:57