"התבגרתי מאז הפרידה מנועה, המשכתי הלאה"

ברק שמיר, הדוגמן הישראלי הכי מצליח בעולם כרגע, מקבל מחמאות מוזרות מדונטלה ורסאצ'ה, אוכל צהריים עם ג'יג'י חדיד, ובעיקר לא מתרגש מכלום. לא מאנשים שמעמידים פנים שהם חברים, לא מההתנפלות באינסטגרם, ובטח שלא מצילומים עם האקסיות נועה קירל ויעל שלביה: "הן הכי מפרגנות לי"

מאת  | ‏ 12 ספטמבר 2019

ברק שמיר (צילום: אלון שפרנסקי לרנואר)

ברק שמיר (צילום: אלון שפרנסקי לרנואר)

שעה לפני פגישתנו המיוחלת, ברק שמיר ביקש לדחות את מועד הריאיון. בכל זאת, מדובר באחד הדוגמנים הישראלים המצליחים בעולם, זה שמצטלם לקמפיין עם ג'יג'י חדיד, סועד עם דונטלה ורסאצ'ה ונושם את אותו אוויר סט עם אירינה שייק. מה לו ולראיון המקומי הזה. אך לא העולם הגדול הוא שהפריד בינינו, אלא העולם האמיתי: בשביל אמו של ברק שמיר, הדוגמן הבינלאומי הוא קודם כל בחור בן 21 מיבנה, ויש לו בייביסיטר לעשות על אחיו בן ה-9. "אימא שלי אמרה שאם אני כבר בבית, שאשמור על אחי הקטן", הוא מסביר למחרת תוך שהוא לוגם שייק בריאות, "אם לא אני, מי ישמור עליו?".

כמה אתה לוקח כבייביסיטר לשעה?
"נראה לך שאני לוקח מאימא שלי כסף?"

לא יודעת כמה משלמים ביבנה, אבל בתל אביב משלמים 50 שקלים.
"מה? זה מה שמשלמים?".

נו מה לעשות, זה לא ורסאצ'ה פה.
"אני עושה בייביסיטר רק לאחי, זה לא שאני עכשיו מציע את עצמי לשכנים". 

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

באמת אין טעם ששמיר יחפש עבודות מזדמנות כמו מרבית בני גילו. דמי הכיס שלו היום הם כסף גדול, ובשנים האחרונות הוא חי על קו ישראל-העולם – כך שיתכן שאחרי השירות שלו בצה"ל, טיול להודו לא יהיה ברשימת החלומות, אלא אם יקטוף קמפיין שידרוש צילומים על פיל. בכלל, שמיר רחוק מלנהל חיים של בן 21; הוא התגלה בגיל 14 וחצי ומאז הוא לא מפסיק לעבוד, הפך לעיני המצלמות מנער יפה עם רעמת תלתלים שצועד על מסלולים לגבר שקוטף קמפיינים נחשקים, ולנציג הכי מרשים שלנו בעולם מאז דודי בלסר בשנות התשעים. הוא כבר סימן וי על קמפיינים לליווי'ס, דיסקוורד, סמסונג, קלווין קליין, דיזל וגם ורסאצ'ה, מה שהופך אותו לאחד ממובילי פס הייצוא של עולם הדוגמנות הישראלי העכשווי, לצד דוגמניות כמו סופיה מצ'טנר, דורית רבליס ויעל שלביה – האחרונה גם נכללת ברשימת האקסיות המפורסמות שלו.

כן, בגיל 21 לשמיר יש רזומה רומנטי שכולל שנתיים כבן הזוג של נועה קירל, אחריה ניהל מערכת יחסים בת שלושה חודשים עם שלביה, וממש לאחרונה הוא חזר מקייב, שם הצטלם עם השתיים לקמפיין של חברת רנואר שבה הוא משמש כפרזנטור. מבולבלים? גם אנחנו, אך עבור שמיר, שמגיע לריאיון אסוף, ממוקד וכמובן – המילה האהובה על דור ה-Z – מדויק, מדובר בעוד יום במשרד. "רנואר הם תותחי על, באמת" הוא מספר בנימה של פרזנטור; "הייתי בוורסאצ'ה, במוסקינו, בארמני, והקמפיין של רנואר לא יורד מהרמה הזו. הם מבינים קמפיינים, יודעים לבחור לוקיישנים, אנשי צילום, דוגמנים, הם משקיעים מלא כסף".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

אז בוא נתמקד בבחירת הדוגמניות.
"הן מהממות".

הן גם האקסיות שלך.
"זה היה מצחיק, נועה ויעל אקסיות שלי ויש את גפן ברקאי וניבר מדר שהם אקסים".

ואיך זה הרגיש?
"מוזר אבל כיף".

לא היה מביך לפגוש אותן?
"זה היה קצת מביך בהתחלה אבל זה עבר מאוד מהר. לא לקחנו את זה למקום לא טוב כי ליעל ולנועה יש זוגיות, אני רווק וטוב לי, לכל אחד טוב במקום שלו".

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

ובכל זאת, ברור שבנו על יחסי הציבור מהמפגש הזה. היה סיכוי שתסרב לצילומים האלה?
"לא, כי אני לא רואה פה אקסיות, אני רואה עבודה ויש עלי אחריות כפרזנטור. ברור שסיפור האקסיות הוא מעניין וכל העולם רוצה לסקר את זה, ובאמת זה עשה רעש מדהים וראיתי בכל מקום אייטמים על הצילומים אבל זה לא מעניין אותי. מה שמעניין אותי זה לצלם קמפיין ברמה גבוהה".

ותגיד את האמת: כשעמדת בין שתיהן, מי מבין השתיים יותר רצתה למרפק אותך?
"אף אחת, אני חולה על שתיהן, הן ילדות מדהימות. אחת כוכבת, אחת דוגמנית על, אנחנו בגוד וייבז. רנואר לא היו לוקחים אותנו אם הייתה מתיחות על הסט. הן הכי מפרגנות לי".

כשפורסם שנועה בזוגיות עם יונתן מרגי, אמרת "אני לא אשכח מה עברנו בזוגיות של שנתיים שהסתיימה רק לפני חודש, זה מצחיק מה אנשים יעשו בשביל להתפרסם". היא סלחה לך על זה?
"הצטערתי על התגובה הזו, זה היה ילדותי. הגבתי בצורה לא קשורה אבל אחרי שבועיים זה עבר לי והמשכתי הלאה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

התבאסת שהיא המשיכה הלאה מהר?
"ממש לא, אבל הייתי ילד. גם לנועה היו בהתחלה עקיצות. ראיתי כתבה שעשו איתה שאמרו לה משהו עלי והיא ענתה 'יש לי ברק רק בשיער'. זה גם היה ילדותי אבל בואי נגיד שהיום שנינו במקום אחר, התבגרתי מאז".

עברה כולה שנה.
"נכון, אבל עברתי תהליך עם עצמי בשנה האחרונה. התחלתי ללמוד משחק, שיניתי את הסביבה שלי, נוצרו חברויות עם אנשים שיותר מועילים לברק האמיתי מאשר כל הבלגן של התעשייה הזו. היו לי חברים שהרגשתי שהם כבר לא רלוונטיים לי, שהם לא באמת חברים".

כמו מי?
"זה לא משנה. מה שמשנה זה שהיום יש לי חברים מדהימים כמו תומר אלוף, רועי סנדלר, ויש לי גם לא מוכרים. אחרי הפרידה מנועה מאוד השתניתי. הבנתי מה הם משחקי הכוחות, שאני צריך לחשוב אחרת על החיים שלי והתחלתי לקחת את עצמי בידיים. אני ונועה כל הזמן היינו ביחד ומאז שנפרדנו נהיה לי יותר זמן לחברים ולמשפחה. היום אני במקום יותר בוגר. לא עוקץ בראיונות ולא מנסה להוכיח שום דבר".

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

נשמע שאתה ברק חדש.
"לגמרי. פעם הייתי יוצא להרבה מסיבות, הייתי מתלהב מכל דבר, רק רוצה לטוס לחו"ל. היום אני מתרכז בעשייה ומעדיף להיות במקום שקט, שלא יראו אותי בכל מקום. היום אני יוצא עם חברים לשתות שייק ב'תמרה'".

ובכל זאת, ברק החדש לא חשב לשאול את נועה למה היא התכוונה בשיר החדש "פאוץ'" בשורה "מאמי אין לי אקסים"?
"לא. זו העשייה שלה והיא יכולה להגיד בה מה שהיא רוצה. תביני, לא באתי לצילומים כדי לשחק או לעשות יום כיף עם האקסיות. באתי לעבוד".

"פתאום קלטתי שאני אוכל צהריים עם פאקינג ג'יג'י חדיד"

הוא אכן לא בא לשחק. המבט הקפוא והחודר, זה שהפך אותו לגולדן בוי של המסלולים, לא משתנה גם כשהוא מצלם קמפיין בין שתי בנות זוג לשעבר, וגם כשהוא מצטלם לצד אחת, ג'יג'י חדיד. לפני שנתיים הוא חלק איתה סט במסגרת קמפיין של ורסאצ'ה, שם קיבל מחמאה שנשמעת טוב רק כשהיא משתחררת מדונטלה ורסאצ'ה: "כשהגעתי לאודישן היא אמרה לי 'אתה נראה כמו הלוגו של המותג, כמו מדוזה'".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

היא אמרה לך שאתה דומה למדוזה?
"כן, אמרה לי 'השיער שלך והכוח שלך והפנים המשורטטות הם כמו הלוגו של ורסאצ'ה. אתה נראה כמו קינג אוף דה וורלד, ואנחנו נעבוד עוד הרבה ביחד'. אני לא אשכח את זה בחיים. ישבתי איתה גם לארוחת ערב".

באמת? וואו.
"פעמיים, לפני שנתיים. זה דברים ידועים, חיים שלי".

אה.
"היא ממש אוהבת אותי, היא פעם פרסמה תמונה שלי באינסטגרם שלה".

ואיך היה לפגוש את ג'יג'י בצילומים? התרגשת?
"אני לא יודע אם לקרוא לזה התרגשות. אני בן אדם די אדיש, לא מתלהב מאף אחד".

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

ועדיין – ג'יג'י חדיד.
"שמעי, היא פשוט פצצה. היא מרשימה, נכנסה לסט עם משקף מטורף ומזוודה של לואי ויטון, עם הפוזה והאטיטיוד שלה, איזו מטורפת".

נו, אז זה כן מרגש.
"לא התרגשתי כי אני יודע שאם אתרגש אני אצא מפוקוס. רק כשאכלנו צהריים קלטתי פתאום שאני אוכל עם פאקינג ג'יג'י חדיד".

דיברתם?
"בקטנה. 'היי, וואטס אפ'".

היית יכול להתחיל איתה?
"אם אני רוצה אני יכול לעשות הכל, השאלה היא מה אני רוצה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

ולא רצית?
"נשמע לי גדול מדי. והיא גם הייתה באותו זמן עם זאיין מאליק הזה".

הצטלמת גם עם אירינה שייק. איך זה הרגיש?
"כשהייתי איתה על הסט של דיסקוורד ודיברנו לא ידעתי בכלל מי היא. רק אחר כך כשחזרתי לארץ קלטתי. איזה מביך, הא? קיבלתי אחרי זה בראש מהסוכנות". 

"אני אוהב את אייל גולן, הוא לא עשה משהו לא בסדר"

על סלפי פשוט באינסטגרם, לו הוא מוסיף את שורת הכיתוב "PM 6:59", הוא מקבל כמעט 19 אלף לייקים ותגובות כמו "אתה בשיא שלך", "אמאל'ה" וגם כמה אימוג'יז של טבעת יהלום. תמונה פרונטלית שבה הוא מביט למצלמה כשסביבו כרוך פאוץ' של לואי ויטון ותחתיו הכיתוב "I hope you love what you see" מזכה אותו בכמעט 16 אלף לייקים, כי העוקבים, ובעיקר העוקבות, אוהבות. שמיר היום הוא לא רק דוגמן, הוא סלבריטי. אפילו בבית הקפה הטבעוני שבו אנו יושבים נוכחותו מעוררת סערה. הבחור שלידנו מבקש סלפי בנימוס, שמיר כמובן מסכים. "זה קורה הרבה, לקניון אני כבר לא יכול להיכנס".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

מה קורה כשאתה נכנס לקניון?
"זה עושה בלגן, בנות מתחילות לצרוח. כשהן מגיבות בהיסטריה אני אומר להן 'תירגעו, תנשמו'".

מעריצות מתחילות איתך?
"תמיד. באינסטגרם, ברחוב".

מה הן אומרות לך ברחוב?
"'יואו אפשר להתחיל איתך?', או 'איזה חתיך אתה'". 

איזה טרן אוף.
"לפעמים באות אלי ילדות בנות 13 ומתחילות איתי. אם אני פותח לך את תיבת ההודעות הפרטיות שלי באינסטגרם את תראי 200 אלף הודעות".

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

מה בנות 13 כותבות לך?
"'איזה חתיך, הלוואי היית איתי'. זה ילדות אז זה מצחיק. הן באות ואומרות לי 'תעשה לי ילד' או 'מה, לא תרצה ילדה כמוני?'. זה בצחוק ואני לא מתייחס".

אני מניחה שזה דורש מידה רבה של איפוק.
"כן, היום כל דבר קטן נהיה סיפור ענק ואני לא שם, אני לא צריך את זה, אם אני רוצה להתחיל עם מישהי בגילי אני אעשה את זה. אבל היום זה לא נורמלי, אני באוטו וילדות בנות 10 מצלמות מהרכב של אימא שלהן וצועקות 'איזה חתיך!'. בתור ילד לא הייתי עושה את זה למישהי אחרת. יש פה גם חוסר מודעות עצמית, זה מביך. את חושבת שאני אצא איתך? את ילדה בת 12 ואני עוד שניה בן 21". 

אם כבר אנחנו מדברים על מפורסמים ומעריצות, הגנת לאחרונה בסטורי שלך על אייל גולן לאחר שהתפוצצה שוב פרשת הקטינות בתחקיר של אורלי וגיא.
"הגנתי עליו כי אני אוהב אותו ויודע את האמת. אני מכיר אותו ולא חושב שהוא עשה משהו לא בסדר. עובדה שגם אחרי שפתחו את התיק לא עשו לו כלום, הבן אדם כל כך טוב ומוכשר, חוץ מלנסות להרוס לו את הקריירה לא היה שם משהו. הוא לא סתם הגיע לאן שהוא הגיע, הוא מעל שני עשורים זמר ענק בישראל".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

אבל בתחקיר לא ביקרו את השירה או את המעמד שלו בתעשייה, אלא את היחס שלו ושל הפמליה שלו למעריצות, לכאורה.
"אבל הוא לא עשה כלום. ובואי, אין היום זמר שלא יצא עם בחורות ומזמין בחורות. אין אדם בישראל שלא יוצא למסיבות ויוצא עם בחורות. יש לו חיים פרטיים משלו וזכותו להיות עם בנות, הוא יכול לעשות כל מה שהוא רוצה כי זה החיים שלו. אם הוא היה עושה משהו לא בסדר הוא היה יושב בכלא כי אין על המשטרה שלנו, אין".

אתה תכף הופך לפרזנטור של המשטרה.
"מבחינתי, המשטרה שלנו היא מספר אחת בעולם. כשאני מקבל דוח אני מקבל אותו בכבוד, כי המשטרה שלנו מדהימה".

לאחרונה ביקרת בעצמך בתחנת המשטרה במסגרת מתן עדות בפרשת סוכן דוגמניות שנעצר בחשד להטרדה מינית.
"הייתי מופתע כי שמעתי על החשדות האלה דרך התקשורת. לי הוא לא עשה משהו, לא נגע בי, תמיד כיבד אותי, זה מה שאמרתי בעדות".

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

זה מעמד מלחיץ?
"לא, כי אני יודע את האמת, יודע מי הבן אדם. לא חוויתי ממנו התנהגות כזו".

בסופו של דבר אתה בחור מאוד צעיר בעולם של מבוגרים. אתה לא חושב שיש לזה מחיר?
"שמעי, מגיל 16 אני מסתובב בעולם לבד, מצטלם לבד, לוקח מטרו ממקום למקום לבד. גרתי בברוקלין שלושה וחצי חודשים, בגיל 17 וחצי גרתי בדירת דוגמנים, ששם צריך להיות מאוד חזק. אני ילד שמבחינתו כוס יין מספיקה לו, לא מעניין אותי אלכוהול וסמים, אני ספורטאי בדם, ובדירת דוגמנים הם מלוכלכים ברמות – יש המון גנבים, הם עושים סמים, מריחים, מעשנים. גועל נפש".

עשו לידך קוק?
"כן, היה דוגמן אחד כזה הזוי. גרתי איתו, וחוץ מלהציג את עצמי לא דיברנו בהתחלה. מבחינתי מדובר בבן אדם אבוד. הוא היה יושב בבית, משחק בסוני, מביא בחורה לדירה ופעם בשבוע הולך לאודישן ולא מתקבל. הבנתי שאין לי מה להתקרב לבן אדם כזה. הכרתי שם בחור אחר שהיה מדהים והצלחתי למצוא את עצמי אבל זה קשה, בודד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

ההורים לא דאגו?
"אימא שלי ממש דואגת, גם עכשיו. אבל היא לא יכלה להתנתק מהעבודה, היא מורה".

סיפרת לה מה קורה שם?
"אני מאוד פתוח עם אימא שלי אבל באותו זמן לא עניין אותי לספר לה כי לא התרכזתי בזה, היום בכל מקום שאת הולכת את רואה אנשים מסוממים". 

בר(ק) רפאלי

המילה עניין חוזרת הרבה בראיון שלנו. כן מעניין, לא מעניין. אולי זה המפתח להבנת הפרסונה של שמיר, שדוהר קדימה מבלי להתעכב על הקשיים, שהרי הקושי לא מעניין. יש בכל זאת דבר אחד שכן מעורר בו קצת ברק: בר רפאלי. "היא המודל שלי", הוא מודה, "היא כל כך טופ, עשתה דברים מטורפים בעולם, ומרוב שהיא ביג היא תעבוד כל עוד היא תרצה לעבוד. גם כשהיא תהיה מבוגרת, נגיד בת 40 או 50, אני רואה אותה בקמפיינים לתכשיטים".

ילד טוב עם גוד וייבז (צילום: אלון שפרנסקי לרנואר)

ילד טוב עם גוד וייבז (צילום: אלון שפרנסקי לרנואר)

אז זו השאיפה? להיות בר רפאלי הבן?
"לגמרי. אני מנסה ללכת בדרך שלה. פרצתי כמוה בחו"ל, עבדתי המון ועשיתי קמפיינים ענקיים, צעדתי במוסקינו ובמארק ג'ייקובס ויש לי עוד כל כך הרבה מה לעשות בתחום".

ומי תהיה הלאונרדו דיקפריו שלך?
"אני לא צריך להיות עם אף אחת כדי להתקדם. אני מוכר פה, הגעתי לרמה גבוהה גם פה וגם בעולם ועשיתי דברים שלא חלמתי עליהם".

מה גרם לך לדעתך להצליח כל כך? מה מבדל אותך מדוגמנים אחרים?
"בעיני זה לא קשור לגנים וליופי ולחתיכות, אני חושב שזה כי אני ילד שתמיד רואה את הטוב. תמיד חייב שיהיה וייב טוב".

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

צילום: אלון שפרנסקי לרנואר

ויש גם כסף טוב.
"נכון".

מה אתה עושה איתו?
"אני מבזבז אבל אני יודע גם לחסוך. אני עומד להשקיע בנדל"ן באזור השרון או באזור ראשון לציון, עוד לא החלטתי".

על מה אתה מבזבז?
"בעיקר על אוכל ובגדים. למרות שביומיום אני לא אוהב דברים מקושקשים, אני שם טי-שירט, ג'ינס פשוט ונעל מטורפת. משקיע בנעליים של גוצ'י, בלנסיאגה, אלכסנדר מקווין".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

מה הנעל הכי יקרה שיש לך בארון?
"נעליים משיתוף פעולה של קונברס עם אוף וויט, נעל שקופה שעולה 2,100 דולר. היה לי כיף ומרגש לקנות אותן, יש אולי 1,000 זוגות כאלה בכל העולם וזהו".

מה אמא אומרת על הרכישה הזו?
"אימא לא יודעת".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

לא מתרגש מכלום (צילום: אלון שפרנסקי לרנואר)

לא מתרגש מכלום (צילום: אלון שפרנסקי לרנואר)

השאירו תגובה

 

  • ילד שנראה טוב מבחוץ ומבפנים!!!!

    מאת: חתיך |‏ 15 בספטמבר 2019 | 02:44
  • חתיכייייי ברמות עלללל

    מאת: רייצ'ל |‏ 14 בספטמבר 2019 | 20:05
  • רוצה להיות בר רפאלי? חושב שאייל גולן בסדר גמור? לא מעיד עלייך דברים טובים מידי

    מאת: וואו |‏ 14 בספטמבר 2019 | 18:33
  • איזה קסם של בחור. לא לקנא הבחור חתיך ומתוק

    מאת: שרית |‏ 14 בספטמבר 2019 | 13:15
  • ברק אחד הגברים השווים בארץ ןתשחררו כבר אותו מהשאלות על נועה קירל. אפשר לחשוב כבר מה קרה, נפרד בגיל 18 מחברה שהיתה לו כמה חודשים.

    מאת: gfcx |‏ 14 בספטמבר 2019 | 13:11
  • נועה ומרגי מושלמים!!!
    נועה החליפה את ברק שמיר במישהו מושלםם
    ואני שמחה שנועה קירל ומרגי מאושרים.
    ברק שמיר בהצלחה בעולם הדוגמנות

    מאת: SHALLY |‏ 14 בספטמבר 2019 | 06:31
  • שקרן נועה נפרדה ממך השביל מרגי!

    מאת: שקד |‏ 13 בספטמבר 2019 | 21:13
  • כמה מצעממ הבחור איף לא פלא האקסיות עפו לו

    מאת: נונה |‏ 13 בספטמבר 2019 | 17:26
  • מקסים כיף לקרוא על הבחור

    מאת: עדי |‏ 13 בספטמבר 2019 | 13:21
  • ההתבטאויות על המשטרה מראות כמה אתה תמים… יש לך עוד הרבה לגדול. ובכל זאת, בהצלחה.

    מאת: נו באמת |‏ 13 בספטמבר 2019 | 13:13
  • איך אתה משווה בין הערצה של דוגמן בן 20 לגבר בשנות הארבעים 'שלו שמשדל קטינות למצוץ לאבא שלו ולכל החברה?!
    כנראה שאתה באמת דוגמן טיפש

    מאת: אין שכל |‏ 13 בספטמבר 2019 | 13:04
  • יש לו עוד הבעה חוץ מ"כועס"?
    נראה כבד ומשעמם

    מאת: מצ'עמם |‏ 13 בספטמבר 2019 | 12:59
  • גיגי חדיד לא היתה מחליפה עם חייל ישראלי מעבר למילת נימוס מחייבת בכל מקרה

    מאת: סתיו |‏ 13 בספטמבר 2019 | 12:17
  • אתה חמוד, אבל תמים. יש לנו את המשטרה הכי טובה בעולם?… הלוואי, הלוואי שזה היה נכון.
    מעבר לזה, בהצלחה. תגדל, תבין כמה הראיון הזה יצחיק אותך..

    מאת: יאן |‏ 13 בספטמבר 2019 | 10:29
  • וואו איזה כאפות. אמאלה
    לא פלא שהן העיפו אותו הבחור דביל ומשעמם.

    מאת: נועה |‏ 13 בספטמבר 2019 | 09:33
  • ברק מקסים. ותפסוקו כבר לשאול אותו בכל ריאיון על נועה ועל יעל, הוא הרבה מעבר לאקס שלהן. הכל בסדר, אהבות באות ונגמרות! קורה לכולם.. גם הוא ימצא את האחת שלו.
    בהצלחה.מתוק!

    מאת: חן |‏ 13 בספטמבר 2019 | 02:42
  • ילד מקסים!! בהצלחה :)

    מאת: מירי |‏ 13 בספטמבר 2019 | 02:27
  • נשמע שאתה עף על עצמך
    ויש לך להתבגר עוד מלא.
    אבל יש לך על מה לעוף.
    אז אני מרשה ;)
    בהצלחה בכל מה שתעשה יא חמוד
    תישאר ילד טוב !

    מאת: א |‏ 13 בספטמבר 2019 | 01:38
  • and also
    https://trendmodels.es/noam-dubinchik-1/

    מאת: Miri |‏ 13 בספטמבר 2019 | 01:16
  • וואלה בחור מקסים! שיגיע רחוק אמן

    מאת: netta |‏ 13 בספטמבר 2019 | 00:33
  • כמה תמימות…אייל גולן בסדר…משטרה בסדר… כשזה יתפוצץ לו בפרצוף הוא ירגיש רע עם הראיון הזה… יש לך עוד הרבה מה ללמוד ילד…

    מאת: נטלי קרטר |‏ 13 בספטמבר 2019 | 00:31
  • אין עליל בעולםםם

    מאת: חחאח |‏ 12 בספטמבר 2019 | 20:53
  • חחחח

    מאת: לחלח |‏ 12 בספטמבר 2019 | 20:53
  • ג׳יזס איזה בחור משעמם, נרדמתי באמצע הראיון.

    מאת: דנה |‏ 12 בספטמבר 2019 | 20:17
  • וואו.הוא מושלם

    מאת: יוני |‏ 12 בספטמבר 2019 | 17:52