מוצר של פריימרק גרם לילדה בת 11 כווייה כימית

דבק לציפורניים של הרשת הפופולרית נשפך על מכנסיה של הילדה, המיס אותם וגרם לכווייה עמוקה על רגלה. "זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע", אומרת האם ומדווחת כי ייתכן ובתה תזדקק להשתלת עור בעקבות הפציעה

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2019

אאוץ' (צילום: Sean Gallup/Getty Images)

אאוץ' (צילום: Sean Gallup/Getty Images)

בבריטניה רשת פריימרק נמצאת בשיאה של הצלחה מסחררת, ורבים כבר התרגלו לא להוציא הרבה כסף על מוצרים שונים – מבגדים אופנתיים ועד לביוטי דרך אקססוריז ומוצרים לבית. אלא שלפעמים למוצרים זולים המגיעים מחברות ענק ולהן קטלוג אינסופי של פריטים, יש מחיר מסוג אחר.

בתה בת ה-11 של טאשה וודלי הבריטית ספגה מחיר כזה, על רגלה. הילדה, שאמה רכשה עבורה דבק להדבקת ציפורניים בפריימרק תמורת 6 שקלים, השתמשה במוצר. הוא נשפך לה בטעות על הטייטס, המיס אותו ויצר שם כווייה כימית קשה בעור, פציעה שהסתיימה בטיפול רפואי בבית החולים.

"זהירות: דבק ציפורניים של פריימרק", כתבה האם בפוסט פייסבוק שהפך במהרה לוויראלי. "הבת שלי נותרה עם כווייה כימית על הרגל לאחר שניסתה להדביק ציפורניים מלאכותיות. היא התבקשה לחכות שאעזור לה, אבל היא יודעת יותר טוב מכולם, כמו כל בנות ה-11, והחליטה לעשות את זה לבד מאחורי גבנו – נגרמה לה כוויה עמוקה מאוד".

אבי הילדה שטף את הכווייה במים ואז הסיע אותה לטיפול הנמרץ, שם טיפלו בה באופן דחוף. מאוחר יותר היא הועברה ליחידת נפגעי הכוויות של בית החולים להערכה, ועל פי ההורים יש עוד סיכוי שתזדקק להשתלת עור או לניתוח אחר. "היה לה מזל כי זו הייתה כמות קטנה של דבק, זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע", אומרת האם הנרעשת. "להרבה מחברי יש בנות שאוהבות להדביק ציפורניים. בבקשה אל תתנו להן לעשות את זה לבד. ואם הן כמו הבת שלי, הרחיקו מהן את הדבק".

זו לא הפעם הראשונה שאנשים מתלוננים על המוצר. לילי וורספילד הבריטית נותרה גם היא פגועה עם כווייות רציניות, לאחר שכמה טיפות דבק כזה נפלו על מכנסיה והמיסו אותם. גם למילי ג'ונס מוויילס קרה בדיוק אותו הדבר באפריל השנה.

ברשת לא מתרגשים, מאחר שכל הדבקים מסוג זה בשוק פועלים באותו האופן. "אנו לוקחים את נושא בטיחות לקוחותינו ברצינות המרבית, וכן את איכות מוצרינו", נמסר מהם. "דבק הציפורניים הזה עומד בכל הסטנדרטים הכי נוקשים של בטיחות, איכות וסימון האזהרות על גבי האריזה. אנו מצטערים מאוד לשמוע על חוויות המשתמשים ואנו בקשר עם המתלוננות על מנת לחקור את התלונה לעומק".

המוצר באתר הרשת (צילום: primark)

המוצר באתר הרשת (צילום: primark)

השאירו תגובה

 

  • דבק 3 שניות ידוע כממיס בדים מסויימים.
    הוא גם מתחמם המון שהוא מתייבש.

    מאת: אחד |‏ 9 בספטמבר 2019 | 00:26
  • לצה בת 11 משחקת עם דבק לציפורניים ללא השגחה? החברה הזו ידועה וידוע הסכנות. אם הייתה שותה אקונומיקה היו מתלוננים מול החברה?

    מאת: עובדים עלי |‏ 3 בספטמבר 2019 | 18:06
  • וואי גם לי זה קרה עם דבק של ביוטיקר

    מאת: מיכל |‏ 3 בספטמבר 2019 | 15:48