אירנה שייק מציגה טרנד נועז: ללבוש רק גרביונים

אחרי פרידה סופר מתוקשרת מבראדלי קופר, החליטה אירנה שייק שאם כבר היא חזרה לשוק הרווקות היא צריכה להראות שהיא לגמרי ממשיכה הלאה. בשבוע האחרון היא העלתה לאינסטגרם תמונות שלה בגרביונים חצי שקופים שאליהם הצמיד אך ורק ז'קט. אין מה לומר, מדובר באחת הדוגמניות הרותחות בעולם

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

קשה להאמין שרק לפני כמה שנים אירינה שייק עוד הייתה חסרת שיק לחלוטין. בשנים שלה כדוגמנית על ובזמן הזוגיות שלה עם ברדלי קופר שגרמה לה להגיע לאינספור אירועים הוליוודיים, הסטייל של שייק השתדרג ללא היכר. היא תמיד הייתה יפהפייה הורסת, כמובן, אבל היום יש לה גם מלתחה שמתאימה יותר לכמה שהיא רותחת.

לאחרונה, השניים נפרדו אחרי ארבע שנות זוגיות וילדה משותפת, ואם שייק לוקחת קשה את הפרידה, היא בהחלט מסתירה את זה היטב. הדוגמנית בחרה שלא להסתתר מצלמי הפפראצי אחרי הפרידה, וממשיכה להתנהל כרגיל, כשהיא מבלה הרבה זמן בחוץ עם בתה ליה, לפעמים אפילו בתלבושות תואמות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

בשבוע האחרון היא הזכירה בדיוק כמה היא בסדר בחיי הרווקות, כשהיא העלתה לאינסטגרם סרטון לוהט שלה לבושה בהלבשה תחתונה, גרביונים חצי שקופים וז׳קט פלסטיק מבריק, וצועדת עם הרגליים הארוכות שלה לעבר הסופ״ש. בסרטון היא עם אודם אדום ושיער אסוף וצמוד לראש עם שביל בצד. קשה לאשר זאת בוודאות, אבל לפי התלבושת, האיפור והשיער, נראה שלא מדובר בסרטון חדש, אלא אחד שנלקח מאחורי הקלעים של הצילומים שלה לגיליון אוגוסט של מגזין ווג ספרד.

בגיליון, היא מככבת על השער ובהפקה לצדה של הקולגה אדריאנה לימה, וניתן לראות אותה באחד הצילומים לובשת את אותם הגרביונים בדיוק, רק עם חזייה ותחתונים אחרים, ובצילום אחר היא לובשת תלבושת כמעט זהה לזו שבסרטון, רק עם גרביונים חלקים ולא עם נקודות. יחד עם זאת, שייק תייגה בסרטון רק את מותג ההלבשה התחתונה אינטימיסימי, כך שבהחלט יתכן שמדובר בסט צילומים אחד וחדש יותר. כנראה שאירינה שייק בתחתונים וחזייה זה קונספט כל כך לוהט שאין סיבה לא למחזר אותו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

 

 

השאירו תגובה

 

  • שכל אחת תלבש מה שבלב זכותה אבל ההיסטוריה כבר מראה שכל אלה שנפרדות מהחברים או הבעלים שלהן מתלבשות אחר כך חשוף בכ ומה אחרת לא תהיה סיבה לא ללבוש את זה קודם וזה כבר פרסה ככה גם בלה חדיד לבשה לפני שבוע או שבועיים

    מאת: בר |‏ 4 בספטמבר 2019 | 22:15
  • בעעעעע!!!!

    מאת: גועל!!!!! |‏ 4 בספטמבר 2019 | 14:26
  • ממש כבוד גדול להצטלם פשוקת רגליים חצי ערומה. דוגמא ומופת לאנושות.

    מאת: מבחיל |‏ 4 בספטמבר 2019 | 04:20