הפופיק חזר: בריטני לובשת את המכנסיים הכי קטנים שראינו

כבר קיווינו שתופעת המכנסיים הממש נמוכים נעלמה מהעולם אי שם בניינטיז, אבל אז הגיעה בריטני ספירס והחזירה אותנו בפלאשבק רציני. ספירס נתפסה עם מכנסונים קטנים מדי וסווישירט קצר מדי שלכל אלה נוספו סנדלים וכובע בוקרים. עוד יום בחייה של הנסיכה בריטני

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Britney Spears (@everythingspears) on

אחרי שהחזרנו את כל הלוקים מהניינטיז, אבל בקטע חדש, מעודן ומהודק יותר, הגיע הזמן, כנראה לתת דרור גם לרגעים הפחות מבריקים. בריטני פה בשביל להזכיר לנו את מה שממש קיווינו לשכוח, ויוצאת בהופעה שלוקחת אותנו אחורה ומזכירה את הימים ההם, בהם אף אחד לא היה בטוח שתצא מכל זה בשלום.

אנחנו מכריזות בצער כי לאחרונה הפופיק ועצמות האגן חזרו למרכז הבמה, ואחרי שנים של גזרה גבוהה, קו המותן צונח עוד ועוד. הטורסו מתארך, הרגליים מתקצרות, והתחתונים גם הם צריכים להפוך לזערוריים בהתאם. אף אחת לא מכירה את הסטייל הזה טוב יותר מבריטני שלנו, שיצאה לקניון באל איי לבילוי עממיקו, שכלל הסתובבות עם בן הזוג סאם אסגרי יד ביד, וקפיצה למעוז הג׳אנק פוד – אין-אן-אאוט בורגר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by popqueenbritneydotcom (@popqueenbritneycom) on

בריטני לבשה מכנסי חאקי שהם גם קצרצרים וגם סופר נמוכים, סווטשירט בהיר, בגוון לבנדר, חתוך מעל לבטן השטוחה והשזופה שלה, את הרגליים הכניסה לבירקנשטוק חום, ואת הראש איבזרה בכובע קאובויז, כי אם כבר – אז כבר. בריטני לא נשאה תיק, ובמכנסיים הקטנטנים לא באמת היה מקום לכיסים כמו שצריך, אז את הטלפון נשאה בידה. משקפי השמש לא ירדו לה מהעיניים, אולי מתוך חשש שיזהו אותה, אבל תכלס – אם מישהו לא זיהה הוא ודאי חשב שמדובר בחקיינית של בריטני ספירס בשנות התשעים.

השיער של בריטני נראה כהה יחסית לבדרך כלל, ולא נראו סימני איפור על פניה. דווקא הבויפרנד סאם היה הרבה יותר אלגנטי מבריטני, באופן יחסי כמובן, בחולצה מחויטת שחורה מעל ג׳ינס קרוע. הדיבור במדורי הרכילות הוא שסאם כרוך אחר בריטני ומאוהב בה עד הגג, והיא מצידה, כמי שמנסה לשלב בין אימהות לקריירה, רוצה לשמור על העניינים קז׳ואליים לעת עתה. אנחנו פה בשביל להגיד – בריטני, אולי זה טיפ טיפה יותר מדי קז׳ואלי?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by popqueenbritneydotcom (@popqueenbritneycom) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Amy But Not From If U Seek Amy (@britneyspearsfellover) on

השאירו תגובה