בבלייזר ועקבים: סופי טרנר שוב שוכחת את המכנסיים בבית

ג'ו ג'ונאס ואשתו הטריה סופי טרנר הגיעו להרים לאח ניק להשקת ליין טקילות. במקום כותרות על האח והטקילה שהושקה, כולם מדברים על האאוטפיט הנועז של טרנר שנדמה שלא לבשה מכנסיים בכלל. ג'ונאס לא נשאר אדיש וכתב פוסט בו הוא מבקש מגיסתו בפעם הבאה להגיע לאירוע עם מכנסיים

מאת  | ‏ 1 ספטמבר 2019

סופי טרנר מגיעה לאירוע וגונבת את כל הפוקוס (צילום:  Gotham לגטי אימג'ס)

סופי טרנר מגיעה לאירוע וגונבת את כל הפוקוס (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

האחים ג׳ונאס ונשותיהם היפהפיות הפכו לשני האיט-קאפלז הכי פוטוגניים בסביבה, והעובדה שהם נעים בחבורה ונהנים לפקוד מסיבות לוהטות, מענגת את הפפראצי ואת העם. לאחר שסיימו הופעת סולד אאוט במדיסון סקוור גרדן, הגיע הזמן לקרוע את התפוח הגדול, ולהשיק כוסית באירוע לכבוד הטקילה החדשה של ניק, ׳וילה וואן׳.

אחיו הצעיר והגאה של ניק, ג׳ו, הגיע לאירוע יד ביד עם אשתו החדשה סופי טרנר, ששוב הראתה לנו רגליים ארוכות ודקות, עם לבוש שמביא את הסתיו: טי שירט לבנה, ועליה בלייזר אוברסייז באפור, ירקרק וכחול. אמנם זה נראה כך ממבט ראשון, אבל סופי לא באמת ויתרה על מכנסיים ללוק הזה. חדי ההבחנה הצליחו לצוד פיסת מכנסיים קצרים-קצרים במבטם, בין כנפות הז׳קט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by sophietfan (@sophietfan.belfast) on

עקבי רצועות דקיקים בגוון תכלת שהתכתב עם הז׳קט חתמו את הלוק, ובידה נשאה סופי תיק סטייטמנט קופסתי, ולאוזניה ענדה עגילי חישוק זהובים. החולצה שהציצה מתחת לבלייזר היתה משמעותית ונשאה מסר נשי נהדר: כולנו צריכים להיות פמיניסטים, כתוב עליה, של דיור. המחיר פחות נגיש מהמסר – 2,500 שקל, לא פחות. הז׳קט היוקרתי, של ז׳יבנשי, עולה 8,520 שקלים. הסנדלים, של סטאוד, עולים 1,200 שקלים.

פריאנקה צ׳ופרה היפהפיה גם היא באה לתמוך וגם היא בדומה לגיסתה חשפה רגליים בשמלת בלייזר קצרצרה ומחוייטת. השמלה של רפורמיישן בעלת תג מחיר צנוע יותר – 880 שקל. עם מחשוף נדיב, יד ביד עם בעלה, צעדה פריאנקה לעבר עתיד שצופן בחובו הרבה דברים, וביניהם אספקה לכל החיים של טקילה. בבוקר שאחרי האירוע כתב ניק ג'ונס פוסט משעשע ושם ביקש ואשתו ומגיסתו בפעם הבאה ללבוש מכנסיים כדי שהכותרות יום אחרי יהיו עליו ולא רק על מה הן לבשו. וול, לא נראה לנו שזה יקרה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jonas Brothers México Oficial (@jonasbrothersmexicooficial) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mock Diaries (@mockdiaries) on

השאירו תגובה