מלכה בסניקרס: לטיסיה שוב מוכיחה שהיא שיא הסטייל

זה כבר ידוע שמלכת ספרד היא אחת הנשים השיקיות בתבל, אבל אתמול היא שברה שיאים כשהציגה לוק יומיומי אך מוקפד שכלל מכנסיים מחויטים, חולצה לבנה מגוהצת וזוג סניקרס לבנות יפות במיוחד. מונרכיה, גרסת הקז'ואל

מאת  | ‏ 28 אוגוסט 2019

המשפחה הכי סטייל שיש (צילום: Splash News)

המשפחה הכי סטייל שיש (צילום: Splash News)

כשזה מגיע לבני ובנות מלוכה, קשה לנו לחשוב על מישהי שמדגימה באופן האופנתי הטוב ביותר איך להישאר אחת העם כמו לטיסיה, מלכת ספרד.

הסגנון שלה תמיד נינוח, לא מתאמץ ובעיקר – נגיש. גם כשהיא לובשת מותגים יקרים קל לשחזר את המראה שלה, ולרוב היא בכלל לובשת פריטים מרשתות כמו זארה ומנגו, כך שבכלל אין בעיה לשאוב ממנה השראה.

יומיומית ונהדרת (צילום: Splash News)

יומיומית ונהדרת (צילום: Splash News)

אתמול הנסיכות לאונור וסופיה הצטרפו ללטיסיה ולאביהן פיליפה, כשביקרו את סבן, מלך ספרד הקודם, בבית החולים לאחר שעבר ניתוח לב. השלוש הוכיחו שהסטייל לא נופל רחוק מהעץ, כשהן כולן נראות כאילו יצאו מקטלוג אופנה, אבל כמו תמיד – בלתי מתאמצות ולגמרי יומיומיות.

לטיסיה לבשה מכנסיים משובצים וחולצה לבנה מכופתרת, בעוד הבנות בחרו בשמלות כפריות טרנדיות – האחת לבנה והשנייה שחורה. אבל מה שאהבנו במיוחד היה התיאום בגזרת הנעליים – כל השלוש נעלו סניקרס לבנות. כשמתבוננים אפילו יותר מקרוב בפרטים הקטנים, גם הבחירה הספציפית בסניקרס של כל אחת מהן ממש לא מקרית.

פשוט הורסת (צילום: Splash News)

פשוט הורסת (צילום: Splash News)

לטיסיה וסופיה בחרו שתיהן בסניקרס לבנות לחלוטין, שיתאימו לחולצה הלבנה ולשמלה הלבנה. אבל לאונור, שעל השמלה השחורה שלה ישנה רקמה לבנה, בחרה בזוג נעלי קונברס לבנות עם תיפור בצבע שחור, שמתכתב עם השמלה. ממש האמנות העדינה של ההתאמה.

אגב, גם לפיליפה לא היה חסר – הוא לבש ג'ינס בהיר, חולצה לבנה ומעליה ז'קט משובץ, שהתכתב עם המכנסיים המשובצים של המלכה. ביחד, הארבעה הצליחו להיראות מתוקתקים ומדויקים, כשההשקעה בבחירות הקטנות ניכרת, אבל כמו תמיד – זה נראה חסר מאמץ לחלוטין. אפשר שתאמצו אותנו?

התאימה עם הבנות (צילום: Splash News)

התאימה עם הבנות (צילום: Splash News)

השאירו תגובה

 

  • איזה יופי לראות את הילדות לבושות כילדות ולא כנשים המשפריצות מיניות….

    מאת: ד |‏ 12 בספטמבר 2019 | 09:24
  • איזה יופי לראות את השערות הלבנות שלה.
    שלמה עם עצמה ועם הגיל שלה – אישה אמיתית.

    מאת: י |‏ 3 בספטמבר 2019 | 16:53