טרה שיק: מלניה עושה את צרפת בבחירות אופנתיות נועזות

הביקור הרשמי של מלניה בוועידת G7 לצד בעלה היה אופנתי ביותר. זה התחיל בשמלה מפתיעה עם פרינט טאי דאי בצבעים של ורוד וצהוב מבית קלווין קליין, המשיך בהמואז' צרפתי עם חליפת שאנל קלאסית לבנה ומשם עבר לשמלת קוטור של גוצ'י. כל הפרטים על המלתחה של הגברת הראשונה

מאת  | ‏ 25 אוגוסט 2019

מלניה נוחתת בצרפת עם שמלה צהובה ומפתיעה (צילום: Peter Dejong ל- AP)

מלניה נוחתת בצרפת עם שמלה צהובה ומפתיעה (צילום: Peter Dejong ל- AP)

ועידת ה-G7 מתרחשת ממש עכשיו בביאריץ שבצרפת, והגברת הראשונה שלצדו של הנשיא טראמפ הגיעה להפיץ גלאם ולהראות שהיא דוברת את שפת הקוטור באופן שוטף. המלתחה שארזה מלניה לנסיעה לעיר החוף היפה שבפירנאים הצרפתיים היא מהמפוארות שראינו ממנה מזה זמן מה.

מלניה התחילה את ההפגזות בלוק צבעוני, שמח ולא מאד אופייני של קלווין קליין. מדובר בשמלה צהובה ובוהקת, שלא ניתן להתעלם ממנה עם אלמנט טאי דאי בעיצובו של ראף סימונס. נראה שיש פה סטייטמנט ושמלניה נותרת נאמנה לסימונס בהקשר עיצובי. את השמלה המאוד קייצית ונטולת השרוולים חתמה בנעלי לובוטין בגוון מג׳נטה, אותו הגוון המדוייק שהופיע בתוך פרחים לבנים ענקיים בפרינט שעל השמלה, כמובן.

עדיין בהלם מהשמלה (צילום: Andrew Harnik ל- APׂׂ)

עדיין בהלם מהשמלה (צילום: Andrew Harnik ל- APׂׂ)

את הלוק הבא הקדישה לצרפתים, כי אין צרפתי יותר מז׳קט טוויט שחור לבן של שאנל. על מנת להיות סופר קז׳ואל, ירדה לעם בנעליים שטוחות של לובוטין וצירפה לזה ג׳ינס סקיני סופר סטייל בצבע לבן. התקשורת מריעה לסטייליסט הצרפתי הרווה פייר על הלוק הזה, ונותנת לו קרדיט היסטורי רב: גבריאל שאנל בכבודה ובעצמה החליטה לפתוח בביאריץ את בית הקוטור הראשון שלה, לאחר שגילתה שנשים פריזאיות רבות הסתתרו שם בזמן מלחמת העולם.

השמלה המפוארת ביותר של מלניה עד כה בביקור שייכת לבית האופנה גוצ׳י, ובפגישה של בני הזוג טראמפ עם בני הזוג מקרון, הפליאה מלניה בשמלת בז׳ ולה חגורת אבנים נוצצות עדינה ותלויה. לבלינג הדרמטי התאימה עקבי לובוטין כסופים. בריז׳יט, בת חסותו של ניקולס גסקייר, לבשה כהרגלה לואי ויטון, והנשים, הידועות בחיבתן הגדולה לאופנה, נתנו ידיים והציגו הרמוניה גם בגווני הבגדים.

תכלס, אאוטפיט מושלם (צילום: Andrew Harnik ל- APׂׂ)

תכלס, אאוטפיט מושלם (צילום: Andrew Harnik ל- APׂׂ)

נותנת כבוד לאופנה הצרפתית עם ז'קט קלאסי של שאנל (צילום: Alex Brandon ל- APׂ)

נותנת כבוד לאופנה הצרפתית עם ז'קט קלאסי של שאנל (צילום: Alex Brandon ל- APׂ)

שמלה סופר מחמיאה של גוצ'י (צילום:  Neil Hall לגטי אימג'ס)

שמלה סופר מחמיאה של גוצ'י (צילום: Neil Hall לגטי אימג'ס)

עם המקרונים. הנשים התאימו גוונים (צילום: Neil Hall  לגטי אימג'ס)

עם המקרונים. הנשים התאימו גוונים (צילום: Neil Hall לגטי אימג'ס)

הבסטיות בתחרות העקבים הגבוהים (צילום:  Neil Hall לגטי אימג'ס)

הבסטיות בתחרות העקבים הגבוהים (צילום: Neil Hall לגטי אימג'ס)

 

 

 

 

 

השאירו תגובה