נסחפתן: קיילי וסטורמי יוצאות להפלגה בשמלות מוגזמות במיוחד

חגיגות יום ההולדת של קיילי באיטליה ממשיכות לשבור שיאים, והפעם - צמד האם והתינוקת המתוק בעולם באאוטפיטים תואמים, קריס ג'נר נראית כמו שדה חמניות אנושי והכמעט-גיסה סופיה ריצ'י עוברת תאונת מלתחה

מאת  | ‏ 13 אוגוסט 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

חופשת יום ההולדת של קיילי ג'נר באיטליה ממשיכה בכל הכוח, ולנו אין תלונות. כלומר, חוץ מזה שלא הוזמנו. מבחינה אופנתית החופשה הזאת מספקת עוד ועוד רגעים, חלקם של נחת וחלקם פחות. יום אחרי שקיילי העלתה תמונה לוהטת שלה בביקיני של דיור ומשקפי שמש ענקיים של המותג (שלא כל העוקבים שלה אהבו), היא מפנקת את כולנו בתמונה משגעת שלה עם סטורמי, כששתיהן לבושות בשמלות מוגזמות ותואמות.

השמלה של קיילי שייכת למותג TLZ l'femme, שממוקם בלוס אנג'לס. מדובר בשמלת דנים עם כיווצים לכל אורכה ולאורך השרוולים הגרנדיוזיים, שנמכרת באתר שלהם במידות אקסטרה סמול עד אקסטרה לארג', בעבור כ-600 שקלים בלבד – מחיר מפתיע, בעיקר מכיוון שהשמלה נתפרת עבור כל רוכשת במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M. (@_kylieandstormi__) on

השמלה של סטורמי היא מעין גרסה מוקטנת של זו המקורית של אמא, אבל כזו שהותאמה לה – לא שמלת מיני צמודה וסקסית. כי בכל זאת, גם לקרדשיאנס יש גבולות. יחד עם השמלה הקטנה שלה, סטורמי גם ענדה שרשרת שעליה ברק, כזה שמתכתב עם השם שלה.

השתיים ירדו מהיאכטה המפוארת שלהן והסתובבו בעיר הנמל פורטופינו, כשהן מלוות בפמליה המשפחתית. למרות שקיילי וסטורמי משכו תשומת לב בתלבושות תואמות, אי אפשר היה להסיר את העיניים דווקא מהשמלה של קריס ג'נר, שעליה פרינט חמניות – אחד מהטרנדים הכי בולטים בשנות התשעים של המאה הקודמת, שכידוע מתקמבקות ובענק בכל הקשור לעולם האופנה. הפרינט לא הספיק לה, והיא גם הוסיפה למראה עגילים ושרשרת בצורת הפרח הצהוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashians/jenners (@itsnorthwestt_) on

לסיור הזה הצטרפו גם הלורד סקוט דיסיק ובת הזוג שלו (והחברה הטובה של קיילי) סופיה ריצ'י, שסבלה מתאונת מלתחה קלה. ריצ'י לבשה אוברול קליל ורחב עם קשירה בקו המותן ומחשוף נדיב, שחשף את הדבק הדו צדדי שאמור היה למנוע בדיוק את זה. מה שמעלה את השאלה – מה עדיף, תאונת מלתחה שחושפת פטמה, או כזו שחושפת את טריק הדבק המוכר של הסלבס?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by King Kylie (@kingkyliek.k) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@eitakylie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@kyliejeennerxx) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@kyliekjen_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@kyliejeennerxx) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner Italia (@kyliejenneritaliaupdates) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anastasia Karanikolaou Updates (@stassieupdate) on

השאירו תגובה

 

  • בחורה צעירה,שאמנם לא היו לה נתונים להיות יפהפיה אבל נראית עכשיו מבוגרת בעשרות שנים מגילה הכרונולוגי. לא הייתי קונה ממנה כלום כי ברור שאינה משתמשת בסתם קוסמטיקה אלא בשירותי המנתח המשפחתי.

    מאת: פיצ |‏ 14 באוגוסט 2019 | 11:06
  • וואו כולם נראים סובלים. חגיגת ציפרלקס

    מאת: שאולי |‏ 13 באוגוסט 2019 | 21:39
  • בעעע כמה הזרקות!! הילדה הזו בת 20 וקצת ונראית כמו פוחלץ בן שישים! מה נסגר עם העולם הזה?! חוץ מזה, אני חייבת לציין שסקוט נראה ממש מעולה! סופסוף יצא ממצב הסמרטוט שלו.. כנראה שהזמן בלי קורטני עושה לו טוב..

    מאת: נועה |‏ 13 באוגוסט 2019 | 20:42