בשמלה מחמיאה במיוחד, מלניה הגיעה לנחם אבלים וחטפה שיימינג

מלניה והנשיא הגיעו לנחם אבלים אחרי הפיגוע באל פאסו, ולמרות שהגברת הראשונה עשתה הכל כדי לא למשוך תשומת לב, היא זכתה למטח של ביקורות ברשת. את הסערה הנוכחית היא עוררה בשמלה מוצלחת וסולידית של "ספורטמקס", עם תווית מחיר שפויה יחסית – 1,560 שקלים

מאת  | ‏ 11 אוגוסט 2019

דווקא אהבנו (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

מחמיאה לה (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

בימים כתיקונם אנחנו מעדיפות להתעלם מהשיוך הפוליטי/משפחתי השנוי במחלוקת של מלניה טראמפ, ולהתמקד באופנה (בכל זאת, בשביל זה אנחנו כאן). אבל החודש, אחרי מקרי הירי הקשים שאירעו בארה"ב, קצת קשה להתעלם מההקשרים בהם מלניה לובשת את מה שהיא לובשת.

קחו למשל את התלבושת האחרונה שהיא צולמה בה – שמלת ויסקוזה צמודה עם כיווצים בבטן של המותג האיטלקי "ספורטמקס", בגוון כחול מעט יותר כהה מהחליפה שלבש לצדה הנשיא טראמפ. השניים הגיעו לבקר באל פאסו, טקסס, שם התרחש אחד ממקרי הירי, בסניף מקומי של וולמארט. בין השאר, הזוג הנשיאותי הצטלם כשמלניה אוחזת בידיה תינוק ששני הוריו נהרגו בירי המזעזע, כשהיא ובעלה מחויכים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adam rehling (@adamstipsy) on

התמונה הזאת קיבלה לא מעט ביקורת, לא רק בגלל שהשניים מחייכים בעודם מצטלמים עם תינוק שזה עתה התייתם בטרגדיה ארצית, אלא גם משום שרבים מאזרחי ארה"ב רואים בטראמפ אחראי על זריעת השנאה נגד מהגרים בקרב התומכים שלו, ובעקיפין, למעשה, מאשימים אותו במעשי הרצח ההמוניים האלה.

בנוסף, ישנו כמובן הדיון המתמשך והסוער על הזכות לשאת נשק, וגם לא ממש תרם לטראמפ שהרשת החלה להיות מוצפת קולאז' שמשווה אותו לשלושה נשיאים אחרים בעת אסונות לאומיים – אובמה, קלינטון ובוש הבן. שלושתם נראים בתמונות כשהם בוכים ומחבקים אנשים שנפגעו מהטרגדיה, בעוד טראמפ מחייך ומלניה היא זו שאוחזת בתינוק. הבנתם את הרעיון.

1,560 שקלים (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

1,560 שקלים (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

בקיצור, זמנים מתוחים להיות בהם מלניה טראמפ, אבל נראה שהיא למדה משהו מביקורות העבר עליה. מלניה בחרה במראה פשוט יחסית, והוסיפה לשמלה הכחולה רק נעלי עקב שחורות ומשקפי שמש שחורים, כדי לשמור על מראה פשוט ורציני, ולא למשוך תשומת לב כפי שעשתה בפעמים הרבות בהן הקהל ביקר אותה על בחירות אופנתיות חסרות רגישות.

גם המחיר של השמלה צנוע יחסית למלניה – היא עולה כ-1,560 שקלים וניתן לרכוש אותה באתר Matches Fashion, בטווח מידות של 34-44. טוב לראות את הגברת הראשונה של ארה"ב שוב אחרי תקופת יובש ארוכה, אבל הלוואי שזה היה בשמחות.

ללוק הזה היא ציוותה עקבים שחורים (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

ללוק הזה היא ציוותה עקבים שחורים (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

כאן הפרצוף עוד רציני (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

כאן הפרצוף עוד רציני (צילום: AP Photo/Evan Vucci)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

ממשיכים להסתבך (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

ממשיכים להסתבך (צילום: AP Photo/Evan Vucci)

השאירו תגובה

 

  • השמלה שלה בסדר גמור.
    זה הדבר האחרון שצריך להתעסק בסיפור של האחש ש למה לעזאזאל הוא עדיין בממשלה.

    בושה

    מאת: שני |‏ 31 באוגוסט 2019 | 03:10
  • כל מה שהיא תשים עליה יראה מעולה. מה רוצים ממנה??

    מאת: מי |‏ 14 באוגוסט 2019 | 21:29
  • השמאל/הדמוקרטים מסרבים להכיר בהפסדם ואת התסכול מבטאים בשטויות

    מאת: מארק |‏ 11 באוגוסט 2019 | 23:40