בגיל שנה וחצי סטורמי נופשת באיטליה עם חצאית מיני

קיילי ג'נר יצאה לחופשה משפחתית באיטליה לרגל יום הולדתה ה- 22. מעבר לחברות, לבויפרנד היא כמובן לקחה איתה גם את בייבי סטורמי. לטיול בעיר היא הלבישה אותה בחצאית מיני קצרצרה וטי שירט לבנה. מה שנקרא בקז'ואל

מאת  | ‏ 8 אוגוסט 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kylie (@kylieedolly) on

קיילי ג׳נר חזרה מחופשה בטורקס וקייקוס ממש לפני שניה, שם השיקה את קולקציית הגוף של קיילי סקין עם קבוצה של חברות קרובות, אבל עכשיו היא כבר בחופשה נוספת. המיליארדרית הצעירה ארזה על מטוס פרטי את בן הזוג טראביס סקוט, אמא קריס ג׳נר ובן זוגה קורי גמבל, סקוט דיסיק ובת זוגו סופיה ריצ׳י (שהיא אחת החברות הכי קרובות של קיילי), את הבסטי סטאסי וכמובן את סטורמי – וטסה לאיטליה כדי להתחיל את חגיגות יום הולדתה ה-22, שחל ביום שבת.

אמנם הטיול הזה רק התחיל וקיילי אפילו לא העלתה ממנו סטורי אחד לאינסטגרם שלה, אבל הוא כבר מספק כמה רגעים אופנתיים מסקרנים. באתר TMZ נחשפה תמונה של מה שנראה כמו שמלת כלה מועמסת על המטוס של קיילי, מה שמיד הצית ספקולציות שקיילי וטראביס מתכננים להינשא בהפתעה באיטליה. בהתחשב באופן בו הם הסתירו מהעולם את ההיריון, זה לא צריך להפתיע אותנו שגם החתונה שלהם נשמרת בסוד עד הרגע האחרון. מצד שני, שובל של שמלה לבנה הוא לא הוכחה חזקה מספיק. בהחלט ייתכן שמדובר בשמלת ערב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kylie jenner (@kyliesxrce) on

את רגע האופנה המבלבל השני סיפקה לנו סטורמי. קיילי, כמו אחיותיה, ידועה בכך שפעמים רבות היא מוותרת על נוחות לטובת הצהרה אופנתית, ולמרות שלרוב היא מלבישה את סטורמי בבגדים די נוחים, כבר היו לה יציאות משונות. זוכרים את הפעם שסטורמי לבשה מכנסיים דמויי עור? עדיין יש לנו סיוטים. הפעם, קיילי בחרה בחצאית מיני מג׳ינס, שלמרות שהיא מצוידת בגומי במותניים, נראית לא מאד נוחה עבור ילדה בגילה של סטורמי. אם חצאית מיני מגבילה אתכן בפגישות או בישיבה על הבר, רק תחשבו כמה היא מאתגרת עבור מישהי שכל חייה כרגע מתמקדים במשחקים, התרוצצויות וטיפוסים על חפצים.

אבל למרות שמדובר בחצאית לא נוחה בעליל עבור ילדה בגילה, ובסלבית שרגילה לחטוף אש על כל תזוזה, נראה שהאהבה של הקהל לסטורמי מנצחת ברשתות החברתיות. התגובות, באופן גורף, מתעלמות מהלבוש של סטורמי ומתמקדות בחמידות שלה. ובאמת, איך אפשר שלא? קיילי, בשמלת מעטפה לבנה ותיק חגורה של ז׳אקמוס, נושאת את סטורמי בחלק מהתמונות, ובאחרות טראביס סקוט מחזיק אותה, למרות שאין ספק שהשניים מוקפים לפחות במטפלת אחת בכל רגע נתון. מלבד כמה תגובות שליליות על המראה של קיילי (למשל – אינספור תגובות שטוענות שהיא נראית כמו מייקל ג׳קסון), הרוב משתפכות על כמה חמודה סטורמי. זה רק מוכיח – כשיש לך את הפרצוף הכי חמוד בעולם, קשה לשים לב למה שאת לובשת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kylie (@kylieedolly) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chicago, Stormi, True Fanpage (@stormiwsnapchat) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kylie (@kylieedolly) on

השאירו תגובה