סאנסה עושה בטן-גב: סופי טרנר בביקיני הורס וזול במיוחד

בזמן שהבעלים שלהן היו עסוקים בחזרות לקראת סיבוב הופעות חדש, הגיסות הטריות סופי טרנר ופריאנקה צ'ופרה נפשו להן במיאמי בבגדי ים צבעוניים שמיד תפסו את תשומת לב הפפראצי. ככה נלחמים בחום של אוגוסט

מאת  | ‏ 4 אוגוסט 2019

174 שקלים והביקיני הזה יכול להיות שלכן (צילום: Splash News)

174 שקלים והביקיני הזה יכול להיות שלכן (צילום: Splash News)

סופי טרנר ופריאנקה צ'ופרה הן שתי נשים שמעניינות אותנו כל אחת בפני עצמה, וללא שום קשר לבעלים המפורסמים שלהן. אבל אין ספק שהקרבה המשפחתית והחתונות הסמוכות לג'ו וניק ג'ונאס רק מחזקות את המניות של השתיים. כי למה להסתפק באישה הורסת אחת כשאפשר ליהנות משתיהן ביחד?

לשמחתנו, הגיסות האלה ממשיכות לבלות יחדיו, והפעם הן עושות את זה בחופשה במיאמי, בזמן שהגברים לבית ג'ונאס עומלים בחזרות לקראת סיבוב ההופעות שלהם שיוצא לדרכו השבוע.

הצבע של בגד הים מושלם (צילום: Splash News)

הצבע של בגד הים מושלם (צילום: Splash News)

השתיים נהנו מיום בריכה משותף, והן לא היו לבד. פריאנקה נצפתה צמודה לפורקי בסקיאט – הכלבלב המהמם של ג'ו וסופי, שהוא כמעט תאום של וולדו, הכלב שלהם שנדרס ומת לאחרונה, ושאת פניו בני הזוג קעקעו על הזרועות.

סופי שיחקה גם היא עם כלבלב אנונימי, ולא ברור אם מדובר בתוספת חדשה וחמודה למשפחה, או סתם חבר לעת מצוא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by svphietjonas (@svphietjonas) on

השתיים בחרו בבגדי ים בגוונים מוצלחים במיוחד. סופי הלכה על ביקיני קטנטן בגוון ירוק יער של מותג בגדי הים וההלבשה התחתונה Lounge. מחירו, אגב, צנוע במיוחד, בעיקר עבור מישהי שהתפרנסה מאחת הסדרות הכי גדולות בטלוויזיה בשנים האחרונות. 174 שקלים עבור שני החלקים.

פריאנקה בחרה בבגד ים שלם בגוון חציל עמוק עם רצועות דקיקות שנקשרות מאחורי העורף, ובמקרה שלה היה קצת יותר קשה לפענח באיזה מותג מדובר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by News Khabri Bollywood (@nkbollywood) on

חשבונות האינסטגרם שמתעדים את הלבוש שלה מניחים בינתיים שמדובר בדגם אנגולה של מקס מארה, אבל ההנחה הזאת עדיין לא אומתה. אם זה נכון, מדובר בהוצאה הרבה יותר גדולה משל גיסתה – בגד הים הזה עולה 719 שקלים.

סופי בחרה שלא לענוד את טבעת הנישואים שלה, אבל ענדה שרשרת זהב, ופריאנקה הסתפקה במשקפי שמש שחורים, אבל ארזה איתה גם חלוק לבן עם אפליקציות פרחים וכובע קש, שאת שניהם היא לבשה והסירה לסירוגין.

אם השתיים יתלוו לבני הזוג שלהן בסיבוב ההופעות הקרב, אפשר לצפות לראות אותן בעוד תלבושות חופשה וימי מנוחה משותפים, ואנחנו כאן לעקוב אחרי כל הבגדים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rajpriya shukla (@rajpriya_shukla) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Priyanka Chopra FC (@priyankachoprajonasfc) on

השאירו תגובה