דו קיום במיקונוס: ג'יג'י ובלה חדיד חוגגות בביקיני הורס עם דוגמנית ישראלית

האחיות לבית חדיד הגיעו למיקונוס לחגוג יום הולדת לאחות הגדולה אלאנה. לצד מצעד בגדי הים שהאחיות לבשו, מצאנו גם לא מעט מוזמנים ישראלים בעיקר בזכות בן הזוג התל אביבי של בעלת האירוע. כל הפרטים על המסיבה הרותחת במרחק שעה מאיתנו

מאת  | ‏ 28 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

אם יש תמונה אחת שקשה היה להתעלם ממנה בימים האחרונים בפיד האינסטגרם שלנו, מדובר בזו של ג׳יג׳י חדיד עומדת מול חלון בביקיני כתום בוהק וכובע קש, ומשוויצה בישבן חטוב במיוחד. גם ג׳יג׳י עצמה כנראה הבינה שמדובר בתמונה לוהטת, כי אחרי שהעלתה אותה לסטורי, החליטה שמגיע לה גם פוסט בפיד. וכולנו יודעים שרק תמונות נדירות מצדיקות שימוש כפול בסטורי ובפיד.

התמונה הזאת נלקחה בחופשה משפחתית במיקונוס, לכבוד יום הולדתה ה-34 של אלאנה חדיד, אחותן הגדולה של ג׳יג׳י ובלה (היא חצי אחות שלהן ובתו של מוחמד חדיד מנישואים קודמים). בנוסף לאחיות האוהבות, לטיול הצטרף גם מעצב השיער אלעד עידן, בן זוגה הישראלי של אלאנה, שהיא כזכור בת לפלסטיני. בין הנוכחים במסיבה מצאנו גם את: עומר אדם, מאמנת הכושר ליקי רוזנברג, וירג׳יל אבלו, המעצב הראשי של לואי ויטון ושל המותג אוף וויט, את אמאורי נולסקו (מנמלטים) ואת הדוגמנית היפהפיה דורית רבליס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@bellahadid) on

למרות שהחגיגות התמקדו בכלת יום ההולדת, שכבודה מונח במקומו, קשה היה להסיט את המבט משתי האחיות הצעירות והלוהטות שלה. אלאנה היא אמנם אישה יפהפייה בזכות עצמה, אבל לכי תתחרי עם שתיים מדוגמניות העל המצליחות ביותר בעולם. ג׳יג׳י ובלה, כצפוי, נראו בכל רגע נתון כאילו הן יצאו מקטלוג בגדי ים, כשכל אחת מהן הלכה על סגנון אחר.

ג׳יג׳י בחרה בביקיני חוטיני קטנטן בגוון כתום ניאון שקשה מאוד לפספס, של המעצבת הניו יורקית דניאל גיזיו. גיזיו מעצבת גם בגדים, לא רק בגדי ים, ומלבישה את כל האיט גירלס – קאיה גרבר, קיילי וקנדל ג׳נר ואריאנה גרנדה נצפו כולן בבגדים שלה לאחרונה, וגם בלה היא לקוחה, ואפילו נתפסה בעדשות הפפראצי בקרדיגן קטנטן ולבן של המותג בשבוע שעבר. הביקיני של ג׳יג׳י נמכר כשני חלקים נפרדים, במחירים לא מפחידים, גם אם אתן לא סופרמודלס. הטופ עולה 295 ש״ח והתחתון 260 ש״ח. לא זיל הזול, אבל בהחלט מחיר ידידותי בהרבה מזה של בגד הים של בלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alana Hadid (@lanzybear) on

החדידית הצעירה יותר בחרה בבגד ים בגזרה מעניינת – לא בדיוק שלם ולא בדיוק ביקיני, עם פרינט צבעוני וטבעות שמחברות בין חיתוכים אלכסוניים, מה שבוודאי יצר מראה משונה של פסי שיזוף, גם אם בלה הייתה חכמה בשמש. את בגד הים הזה עיצבה בוגרת סנטרל סיינט מרטינס לואיסה בלו והוא נמכר באופן בלעדי באתר ssense, במחיר של 1320 ש״ח.

דורית רבליס ווירג'יל אבלו (צילום: רותם גור)

דורית רבליס ווירג'יל אבלו (צילום: רותם גור)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by I'M NASTY, I'M (@grungie.baby) on

השאירו תגובה