בתו היפהפייה של אבי נשר בצילומים לקמפיין חדש ונחשק

תום נשר בת ה-22 היא במאית בעצמה ומגישת גלי צהל לשעבר, וכעת מצטרפת לשמות כמו סופיה מצ'טנר ומאי תגר ומשתתפת בקמפיין החדש של Factory54. הצילומים נערכו באווירה אינטימית עם שיק פריזאי, והתוצאה עוצרת נשימה

מאת  | ‏ 24 יולי 2019

תום נשר (צילום: דודי חסון)

תום נשר (צילום: דודי חסון)

השבוע חשפו ב-Factory54, הרשת שמביאה לישראל את המותגים ובתי האופנה הנחשקים בעולם, תמונות ראשונות מקולקציית פרה-סתיו החדשה. מלבד הבגדים, האקססוריז והנעליים, היה שם עוד פרט מרגש במיוחד – מי שנבחרה להוביל את הצילומים היא תום נשר.

תום בת ה-22 היא בתו של הבמאי אבי נשר, ומי שאיבדה לפני שנה בטרגדיה נוראית את אחיה הצעיר, ארי בן ה-17, שנהרג בתאונה בזמן שרכב עם חברו על אופניים חשמליים. היא לא דוגמנית פר אקסלנס – נשר היא בראש ובראשונה במאית ויוצרת קולנוע. את סרטה הראשון ביימה כבר בגיל 12, ומאז הספיקה להנפיק סרטים נוספים, להשתתף בפסטיבל סרטי הילדים והנוער ולשרת כעורכת ומגישת מהדורות חדשות בגלי צהל.

לא רק דוגמנית (צילום: דודי חסון)

לא דוגמנית סטנדרטית (צילום: דודי חסון)

ברזומה של נשר אפשר למצוא גם צילומים מוצלחים למעצבת המסקרנת רוחמה, אבל הג'וב החדש בפקטורי מהווה עליית מדרגה משמעותית בקריירה ובחשיפה שלה. בכך היא מצטרפת אל שמות נוצצים ומנוסים כמו סופיה מצ'טנר והפרזנטורית המכהנת של הרשת – מאי תגר.

הצילומים החדשים נערכו על סט אינטימי בדירה פוטוגנית, ובאווירה פריזאית משהו. יופייה הטבעי של נשר, יחד עם האיפור העדין של נירית הירשמן והסטיילינג של סיימון אלמלם, משתלב באופן מושלם עם הפריטים העל-זמניים של מיטב בתי האופנה. בג'ינס של ליווי'ס, לנז'רי של של קלווין קליין או שמלה של ויקטוריה בקהאם – נשר נראית בדיוק במקום, ואין לנו ספק שזאת רק ההתחלה עבורה.

בת 22, עם הספק מרשים (צילום: דודי חסון)

בת 22, עם הספק מרשים (צילום: דודי חסון)

יופי קלאסי ושיק על-זמני (צילום: דודי חסון)

יופי קלאסי ושיק על-זמני (צילום: דודי חסון)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tati (@liatlahav) on

רק ההתחלה (צילום: דודי חסון)

רק ההתחלה (צילום: דודי חסון)

השאירו תגובה