בחיוך חסר שיניים וחולצת כדורגל: נסיך אנגליה חוגג יום הולדת

נסיך אנגליה חוגג יום הולדת שש ובניגוד למה שציפינו בתמונה שעלתה בעמוד הרשמי של הארמון לא היה כתר וגם לא גלימה. מצאנו שם ילד בן שש בחיוך כובש מינוס כמה שיניים שנפלו וחולצת כדורגל של נייקי ששייכת לנבחרת אנגליה כמובן. תכלס, מדובר בילד של כולנו

מאת  | ‏ 22 יולי 2019

מדובר בנסיך מתוק במיוחד (צילום:  Handout / Handout gettyimages)

מדובר בנסיך מתוק במיוחד (צילום: Handout / Handout gettyimages)

אולי הוא יהיה יום אחד מלך אנגליה, אבל אם שופטים על פי האינסטגרם הרשמי של ארמון המלוכה, כרגע הנסיך הקטן ג׳ורג׳ הוא ילד של ממש, ילד אמיתי כמו כל הילדים, עם פה ובו שיניים חסרות, חיוך מדבק ושובבי, וחולצת כדורגל.

עוקבי עמוד האינסטגרם המלכותי שגללו אתמול את הפיד שלהם ונקרתה בדרכם תמונת יום ההולדת של ג׳ורג׳ המתוק, עשו דאבל טייק. התמונה, חפה מכל גינון מלכותי, יכולה הייתה להיות שייכת לכל אחד מחבריהם הגאים בילדיהם החמודים. למעשה שחררו מהארמון שתי תמונות, שוב, תוצאה של כישורי הצילום המרשימים של אמא קייט, ונראה בהן ילד שמח וטבעי, בחולצות שיש לכולנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prince George of Cambridge (@theprincegeorgeofcambridge) on

כאמור, החולצה הראשונה, בתמונה המקסימה ביותר של ג׳ורג׳ עד היום, בה הוא תופס את החזה מרוב צחוק, ודאי ממשהו שאמרה לו אמא, ושוכב על הדשא, היא חולצת כדורגל של נייקי, של נבחרת אנגליה, כמובן. בתמונה השניה, שצולמה בזמן ובמקום אחר, ומלחשים שזה היה בחופשה משפחתית, ג׳ורג׳ מעט מחוייט יותר, בחולצת פולו ירוקה, אבל לא של מותג מיוחס המייצר פריטים לבני מלוכה (או לפחות ראלף לורן), אלא של המותג המייצר בגדים לנסיכים של כולנו ולנסיכות שבתוכנו: H&M. מחירה בבריטניה: 27 שקלים.

לחולצה הירוקה התאים הנסיך בגד ים, שורטס בפסים כחול-לבן, במוטיב ימאים, של המותג סאנובה. המחיר: 125 שקלים. לרוב אתרי הלייפסטייל מנסים למצוא אפשרויות עממיות לרכישת פריטים דומים, כדי שאימהות יוכלו להלביש את בניהן כמו את הנסיך, אבל במקרה שלפנינו קשה עד בלתי אפשרי למצוא כאלה. יותר מזה: חולצת הפולו של ג׳ורג׳ נראתה עליו כבר בעבר, ונראה שהיא נמצאת ברוטציה מתמדת בארון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prince George of Cambridge (@theprincegeorgeofcambridge) on

מהארמון מאשרים כי חולצת הכדורגל של נבחרת בריטניה היא פריט הלבוש האהוב על ג׳ורג׳ ביותר, ושהוא ירש את חיבתו של אביו למשחק הלאומי. ״רוב הזמן ניתן למצוא אותו עם כדורגל למרגלותיו,״ מדווחים מקנזינגטון. המשפחה נסעה לחגוג יחד עם הוריה של קייט את יום ההולדת במקום השמור מחוץ לעין הציבורית. השמועות אומרות שהם נהנים כרגע מהחופים באי בקריביים. אנחנו מאחלות לג׳ורג׳ עוד הרבה ימי הולדת אקזוטיים וצחוקים מכל הלב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prince George of Cambridge (@theprincegeorgeofcambridge) on

השאירו תגובה