קיילי ג'נר בבגד ים הכי הזוי שראינו בחיים

במהלך חופשת ההשקה של קולקציית הקיץ של קיילי סקין, החליפה קיילי עשרות בגדי ים ותיעדה כל אחד מהם. אבל בגד הים שלא יכולנו להתעלם ממנו הוא זה של ז׳אן פול גוטייה עם הדפס פסל ונוס ממילו שמדמה לא רע בכלל את הגוף של קיילי עצמה. למרות מחירו המשוגע הוא ממש לא היה הפריט היקר בתמונה

מאת  | ‏ 21 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie @kyliejenner) on

החופשה הנוכחית של קיילי ג׳נר רק מרגישה כאילו היא נמשכת נצח, בגלל כמות התמונות שהיא מעלה ממנה לאינסטגרם. קיילי ארזה את טראביס וסטורמי ואת כל החברות הכי טובות וטסה לטורקס וקייקוס להשיק את קולקציית הקיץ של קיילי סקין, עם כל הפינוקים שמגיעים עם הפרסום והכסף שלה.

מאז, קיילי לא מפסיקה להחליף תלבושות בקצב מסחרר, לתאם אאוטפיטים עם החברה החדשה הטובה ביותר סטאסי וכמובן – ללבוש בגדי ים. בימים ספורים בלבד, קיילי הספיקה ללבוש ביקיני מקולקציה שעיצבה סופיה ריצ׳י, שהצטרפה אליה לטיול, ביקיני וינטג׳ של שאנל, בגדי ים של דיור ומיסוני (גם סטורמי לבשה בגד ים קטנטן של מיסוני) וגם בגדי ים ממותגים של קיילי סקין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אבל בגד הים שלא יכולנו להתעלם ממנו הוא זה של ז׳אן פול גוטייה. מדובר בבגד ים שלם עם הדפס הפסל ונוס ממילו, שמזכיר חולצה דומה של ז׳אן פול גוטייה שלבשו בעבר שתיים מאחיותיה – קורטני וקנדל. הפסל העירום החטוב והשופע מדמה לא רע בכלל את הגוף של קיילי עצמה, שהיא עוסקת לא מעט בפיסולו. בגד הים הוא וינטג׳ ולא ניתן לרכוש אותו, אבל שוויו מוערך בכ-2000 שקלים, והוא ממש לא הפריט הכי יקר בתמונות האלה. קיילי הוסיפה לבגד הים עגילי חישוק מזהב ויהלומים שמחירם – כדאי שתשבו – כ-22 אלף שקלים.

עם בגד הים הזה, וגם תלבושת וינטג׳ אחרת של ורסצ׳ה שבחרה לחופשה, קיילי מצטרפת לאחותה הגדולה קים באהבת הווינטג׳. קים, כידוע, לובשת בשנתיים האחרונות אינספור פריטי וינטג׳ של בתי אופנה כמו ורסצ׳ה, מוגלר וכן – גם ז׳אן פול גוטייה. הנשים במשפחת קרדשיאן מפרגנות למעצב, אבל לקים גם הייתה הסתבכות קלה עם בית האופנה כשהיא שיחררה את הבושם המפורסם שלה עם הבקבוק שעוצב לפי צורת גופה העירום, העולם כולו האשים אותה בהעתקה של בקבוק הבושם האייקוני של גוטייה, וגם בחשבון האינסטגרם הרשמי של המעצב עקצו קלות את ההעתקה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner Closet (@kyliejennercloset) on

השאירו תגובה

 

  • חחח היא מידה A מקסימום B אבל כאן היא ניראת מינימום DD פוטושופ

    מאת: יגאל |‏ 22 ביולי 2019 | 12:58