בלי איפור, עם טרנינג ומגבת: ג'יי לו יוצאת לרחוב בנטורל

ג'ניפר לופז היא כולה גלאם, אבל ממשיכה לרדת אל העם לפעמים. בדרך למופע שלה בניו יורק (שנקטע באכזריות על ידי הפסקת החשמל הגדולה) היא פינקה את המעריצים כשיצאה אליהם בלבוש קז'ואלי, כפכפים ומגבת על הראש – ממש כאילו היא אחת האדם

מאת  | ‏ 16 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Celeb News (@celebakhbar) on

כשג'יי לו שרה ונשבעה שלא משנה כמה בלינג יעטר את גופה האתלטי, היא תמיד תישאר ג'ני מהבלוק, חשבנו שהיא סתם מבטיחה הבטחות, אבל השיר שיצא לפני 17 שנים מוכיח את עצמו שוב ושוב, והנה יוצאת ג'ניפר בת ה-49 מהבניין המפואר שלה בניו יורק, ומוכיחה שהיא הכי שכונה בעולם, כשמגבת לראשה.

היציאה הזו תועדה, כמובן, ממש כמו כל האחרות, וג'יי לו, שהתאימה למגבת הצחורה גם חליפת טרנינג שטוני סופרנו היה מאשר, בצבע אוף ווייט עם פסים ורודים, השלימה את הלוק הקז'ואלי עם כפכפי הווייאנס זהובים ומשקפי שמש. לופז נופפה לכל המעריצים בדרך אל הרכב שלקח אותה למופע הגדול שלה במדיסון סקוור גארדן, מופע שנקטע, אגב, בעקבות הפסקת החשמל הנרחבת שניתקה גם עשרות אלפי דירות בעיר.

בבלוק היא מרגישה בבית (צילום: splash news)

בבלוק היא מרגישה בבית (צילום: splash news)

במהלך המופע הקצר הספיקה להעלות ג'ני לבמה את הכדורגלנית קרלי לויד, לכבוד הזכייה בגביע העולם בכדורגל נשים, והעניקה לה מתנה קטנה שהלהיטה את הקהל ואת הרשתות: לאפ-דאנס פרטי וחושני על הבמה משתיים מהרקדניות הפרועות שלה, שחיממו את השחקנית עד שהופיעה לופז בעצמה ונענעה עבורה.

הערב שהתחיל במגבת והמשיך בריקוד ארוטי הסתיים בסרטון התנצלות בפני המעריצים, על כך שנאלצו לפנות את האולם, שהיה מלא עד אפס מקום. "ברור שנקבע מחדש את ההופעה הזאת", אמרה הזמרת. "אני ממש שבורת לב והרוסה. אני עצובה מאוד. אני אוהבת אתכם וכל כך מצטערת שזה קרה לנו בדיוק בשיא של הרגע המשותף שלנו. אנחנו נעשה את זה שוב ותהיה לנו החגיגה הכי מדהימה בעולם!". עכשיו נותר רק לחכות ולראות אילו מגבות היא תארוז לכבוד ההופעה שלה בישראל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Splash News (@splashnews) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Becky Sauerbrunn (@beckysauerbrunn) on

השאירו תגובה