לימוזינה, גוצ'י ופיג'מות מסאטן: ככה חוגגים 7 אצל הקרדשיאנס

בתה של קורטני, פנלופה, חגגה יום הולדת שבע ופינקה את בנות הדודות עם נסיעה בלימוזינה מפוארת וארוחת פנקייקים במסעדה מקומית. התמה הייתה מסיבת פיג'מות, ובהתאם כולן הגיעו בסטים מסאטן ונעלי בית שעירות (אך ממותגות כהלכה)

מאת  | ‏ 9 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian Jenner Kids (@dashkids) on

פנלופה דיסיק, בתה של קורטני קרדשיאן, חגגה יום הולדת שבע, וכיאה למשפחה האירוע צוין בחגיגה גדולה. בנות הדודות הוזמנו, כמובן, יחד עם האימהות המפורסמות, ויצאו לקרוע את העיר לאור יום במסיבת פיג'מות שכולה פאן.

זה התחיל בנסיעה משותפת של הקטנטנות בלימוזינה לבנה מפוארת. הן יצאו ממנו נרגשות (נורת' ווסט ראשונה, באופן טבעי), לבושות כולן בפיג'מות סאטן ורדרדות ונעלי בית פרוותיות, כשאלה של ילדת יום ההולדת מעוטרות במשבצות של בית האופנה לואי ויטון. גם אמא קורטני התלבשה בהתאם, עם סט של מותג הלנז'רי היוקרתי מורגן ליין ששוויו 2,420 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashjenner (@kardashjenner5) on

הבנות המשיכו למסעדה מקומית, שם חיכו להן בלונים צבעוניים והרים של פנקייקים. בשלב הזה קיבל פוקוס תיק הגוצ'י של פנלופה, שהיה מלא במוצרי איפור. בעוד קים נשמעת מתלהבת בסטורי מכך שהמוצרים מגיעים מהמותג שלה, KKW, נורת' שולפת מהתיק את אחד הליפסטיקים ומורחת אותו על הצעירה שבחבורה – טרו בת השנה וחצי. הפעוטה, בתגובה, מלקקת את השפתון לקול צחוקן של הבנות. מאוד בוגר.

אבא של פנלופה, סקוט דיסיק, אמנם לא נכח במסיבה, אבל פיצה על ההיעדרות עם פוסט מתוק שהעלה לאינסטגרם. "יום הולדת שמח מלאך קטן שלי, את מראה לי את משמעות החיים כל יום" הוא כתב מתחת לתמונה נוסטלגית של בתו, "אוהב אותך יותר מדי פוש". יש יותר מתוק מזה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KARDASHIAN — JENNER FAMILY (@kardashxbeauty) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kimkardashianwestuk) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian Unity (@kardashianunity) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloe (@khloekardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Itsme (@therealmebish) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian Jenner Kids (@kardashianjenkousins) on

השאירו תגובה