עם כל הכבוד למייגן, קייט ניצחה בהטבלה של ארצ׳י

בשמלה ורודה של סטלה מקרטני וכובע תואם, קייט מידלטון ניצחה בענק בקרב מי נראתה יותר טוב בטקס ההטבלה של ארצ'י האריסון. למרות שמייגן הובילה את האירוע בשמלת דיור לבנה וחגיגית, הגיסה לגמרי גנבה את הפרס למתלבשת הטובה ביותר באירוע

מאת  | ‏ 7 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

לארצ׳י האריסון מאונטבטן וינדזור יש שם של כוכב רוק, אמא שחקנית הוליוודית, אבא נסיך עם עבר פרוע, ועוד כמה בני משפחה שעל כל אחד מהם נכתבו כבר ספרים והוסרטו סדרות וסרטים. הצעד הפומבי הראשון שלו, פחות או יותר, בעולם הזה, לכל כיוון בו יבחר לצעוד, נעשה אתמול, בטקס ההטבלה הרשמי שלו, אליו לבש התינוק המתוק את שמלת ההטבלות המשפחתית המפורסמת.

הטקס הנוצרי המרגש נערך בקפלה הפרטית של המלכה אליזבת שבוינזור, בידי הארכיבישוף מקנטרברי ג׳סטין וולבי, שהיה אחראי על חתונתם של הארי ומייגן, והתמונה המשפחתית המפורסמת צולמה באותו חדר בו צולמה תמונת החתונה הרשמית של הארי ומייגן בטירה. התמונה הקסימה תצטרף באופן אורגני ליתר התמונות הללו, מהטבלות כל ילדי המלוכה, והיא מלאה בבני משפחה נרגשים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loving Haute Couture (@lovinghautecouture) on

במרכז יושבים בני הזוג, הארי ומייגן, עם ארצ׳י בשמלתו החגיגית והארוכה, משמאל קמילה עם שמלה צחורה כמו של מייגן וארצ׳י, מימין קייט, ובשורה מאחור אביו הגאה של הארי, אמה של מייגן, דוריה רגלנד, אחיותיה של ליידי דיאנה המנוחה, ליידי ג׳יין פלווס וליידי שרה מקורקודייל, הראשונה בכובע דיק טרייסי אנדרוגני במיוחד, ולבסוף הדוד החביב ויליאם.

בני הזוג יצאו להצטלם עם האוצר שלהם גם בגן הוורדים, ותמונת שחור לבן מקסימה שלהם הזכירה את התמונות הראשונות שלהם, מתקופת האירוסים. ״הדוכס והדוכסית מסאסקס כל כך שמחים לחלוק את האושר של היום הזה עם הציבור, שמעניק להם תמיכה אדירה מאז לידת בנם,״ נכתב באינסטגרם הרשמי של השניים. המלכה אליזבת לא הגיעה לאירוע, ומראש לא הייתה אמורה להיות נוכחת בו, מאחר שהיא מבלה עם פיליפ בן ה-98 בביתם הכפרי שבנורפולק. אמנם בהטבלתם של ג׳ורג׳ ושארלוט היא נכחה, אבל לפני שנה לא הגיעה לזו של לואי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @royally_yourz on

מייגן, שהוטבלה אגב בעצמה, באותו המקום, בטקס סודי, על מנת להיות חלק מהכנסיה האנגלית, חודשיים לפני שנישאה להארי, הזמינה לכבוד האירוע שמלה לבנה של דיור, והארי התאים את גווני החליפה שלו לשמלות של בנו ואשתו. בעוד שמלתה של מייגן הייתה מכוסה כמעט לגמרי בידי זו של בנה, מי שבלטה בענק, וגנבה את ההצגה, הייתה הגיסה קייט, שאמנם מחזרה שמלה, אבל טוב שעשתה זאת, כי עכשיו הבחירה המצטיינת תכנס לדפי ההיסטוריה.

מדובר בשמלה ורודה באורך מידי של סטלה מקרטני, אותה לבשה לארוחת חג המולד של המלכה בשנה שעברה, אבל הפעם השכילה להצמיד לה כובע קלוע לשיער, יצירה מיוחדת של הכובענית ג׳וליט בוטריל, מחירה, למתעניינות, 2,550 שקלים. על רגליה נעלה זוג נעלי עקב בצבע אדום לוהט של ג׳יאנביטו רוסי, גם הם ממוחזרים, מאירוע מסדר גארטר של שנת 2013, ונראתה מלכותית ועדיין אדג׳ית, ובעיקר: צעירה וקלילה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by کیت میدلتون (@kateiran) on

הגוונים בהם בחרה קייט הסתנכרנו יפה עם החליפה הוורודה של דוריה, ולאוזניה ענדה את העגילים האהובים עליה, עגילי הפנינה של הנסיכה דיאנה. קייט הזכירה לכל מי ששכח שהכל באמת נחמד, טוב ויפה, אבל ברור מי עומדת לשבת בהמשך על כס המלכות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Family Children (@newgenerationroyals) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lady Diana Spencer || 4k (@princessdianavideo_) on

תמונה
תמונה

השאירו תגובה

 

  • זה לא מיחזור השמלה. זו אותה דוגמת שמלה שנתפרה בבד אחר. לא מבריק!

    מאת: נורית |‏ 8 ביולי 2019 | 07:42
  • ארצ'י שם בכיס הקטן את ילדיה של קייט.

    מאת: פנינה |‏ 7 ביולי 2019 | 22:53
  • העגילים שקייט לבשה הם אותם עגילים שדיאנה לבשה בהטבלה של הארי. היא תמיד יודעת איך להתאים את הבגדים שלה לאירוע.חבל שלא רשמתם על זה משהו…
    *מייגן נראתה נהדר וקורנת והתינוק מתוק שילוב מושלם שלהם

    מאת: אנונימית |‏ 7 ביולי 2019 | 16:59
  • למה החלטתם שיש כאן תחרות ונחוץ להכריז על המנצח?
    איפה ההשוואה בין אם טרייה, מן קצר לאחר לידה, לבין אישה בוגרת, שלא נמצאת כיום בשום תהליך דומה?

    מאת: מישי |‏ 7 ביולי 2019 | 15:04