חולשת על 2,000 מ"ר: קבוצת פוקס מתרחבת בדיזנגוף סנטר

פוקס פותחת בקניון סניפים חדשים לשילב, אורבן אאוטפיטרס וקוויקסילבר. באחרונה פתחה הקבוצה סניף גדול של פוט לוקר בדיזנגוף סנטר, הרחיבה את חנות פוקס לכ-350 מ"ר, ופתחה חנות של יאנגה

מאת  | ‏ 7 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Outfitters Europe (@urbanoutfitterseu) on

קבוצת פוקס מתרחבת בדיזנגוף סנטר ומשתלטת על שטח של כ-2,000 מ"ר. הקבוצה פתחה בשבוע שעבר סניף חדש לשילב, המשתרע על שטח של כ-400 מ"ר; והיא צפויה לפתוח בקניון את סניף הדגל של אורבן אאוטפיטרס בתל אביב, שישתרע על שטח של כ-800 מ"ר; וסניף ראשון של קוויקסילבר בשטח של כ-80 מ"ר.

באחרונה פתחה קבוצת פוקס סניף גדול של פוט לוקר בדיזנגוף סנטר, בשטח של כ-260 מ"ר; הרחיבה את חנות פוקס לכ-350 מ"ר; ופתחה חנות של יאנגה בשטח של כ-95 מ"ר. בפוקס מגדירים את האסטרטגיה כצעד של הבעת אמון בקניון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Outfitters Israel (@uoisrael) on

מעבר לכך, דיזנגוף סנטר ממשיך להתפתח. בקניון הושקה החנות הראשונה בישראל והשנייה בעולם של נינטנדו, במתחם חדש המציע שטחי משחק גדולים על שטח של כ-120 מ"ר. בקרוב יושק אזור פעילות הפרוש על פני 420 מ"ר של VR (מציאות מדומה) ליחידים וקבוצות.

זאת ועוד, בסנטר ייפתחו בקרוב גם עסקים שמציעים חוויות בילוי ושירותים כמו בר עם 500 מקומות שייבנה על שטח של 450 מ"ר (כשמתוכם 300 מ"ר תחת כיפת השמים) וחנות העיצוב היפנית מיניסו. בשבוע שעבר נפתחה משתלת רחוב הפונה מהסנטר לרחוב קינג ג'ורג', על שטח של 250 מ"ר, וכן הושקה משחקיית ג'ימבורי חדשה בשטח של 40 מ"ר, הפתוחה חינם לקהל. בסך הכל התחדש הקניון בכ-2,200 מ"ר חדשים של מסחר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Outfitters (@urbanoutfitters) on

דיזנגוף סנטר, המרכז המסחרי האהוב על התל-אביבים, קיבל את המקום השמיני בדירוג הקניונים השנתי של TheMarker וחברת הייעוץ צ'מנסקי בן שחר.

ב-2018 עלה הקניון בדירוג במקום אחד, לעומת המקום התשיעי ב-2017, וזאת בשל מעמדו כמרכז עירוני מובהק עם שיווק ופרסום ייחודיים ומותאמים, ובעקבות שדרוג התשתיות בו (כמו חניה ותקרות) ושיפור התמהיל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Outfitters Home (@urbanoutfittershome) on

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

>> גנב שעון של 1.3 מיליון דולר – אבל לא יוכל למכור אותו
>> כשהדירה החדשה משעממת: כך הכניס שיפוץ ב-180 אלף שקל את הטבע הביתה

השאירו תגובה

 

  • ועדיין, אין קליטה בסלולרי ברוב חלקי הסנטר. בושה

    מאת: יורי |‏ 8 ביולי 2019 | 06:50
  • בהצלחה

    מאת: אורנה |‏ 8 ביולי 2019 | 06:24
  • הם מביאים פרטי אוטלט שאף אחד בארה״ב לא רוצה.. זה אף פעם לא הדברים החדשים שיש בחנויות נורמליות שלהם בח״ו״ל

    מאת: מיה |‏ 7 ביולי 2019 | 21:49