הנסיכה והבלינג: הכל על הטבעת החדשה שהארי העניק למייגן

כבר אחרי הלידה שמנו לב לתכשיט חדש על אצבעה של מייגן, אבל עכשיו מומחים בבריטניה חושפים את הפרטים. מדובר ביצירה עליה עבד הארי המתוק יחד עם הצורף הצמוד, באווירה מעט היפית ועם מוטיב משפחתי

מאת  | ‏ 1 יולי 2019

תתחדשי (צילום: Peter Nicholls - WPA Pool/Getty Images)

תתחדשי (צילום: Peter Nicholls – WPA Pool/Getty Images)

את מייגן מרקל אולי לא ראינו הרבה בחודשים האחרונים, ובייחוד מרגע שהפכה לאמו של ארצ'י הקטן, אבל מאחורי קירות ביתה החדש והנאה (ששופץ לאחרונה ב-11 מיליון שקלים) קורים דברים. רק לאחרונה התברר שמייגן שידרגה מעט את טבעת האירוסין שלה, והוסיפה לה בלינג מהצדדים, ועכשיו אנחנו מגלים עוד טבעת חדשה ורבת משמעות.

מדובר בטבעת איטרניטי, כזו שעוטפת את האצבע בעיגול משובץ אבנים – עד הנצח, אם תרצו. לפי התקשורת בבריטניה, הארי עמל על היצירה יחד עם תכשיטן החצר שלו, ונתן אותה לנסיכה לאחר הלידה. מעין "פוש-פרזנט", טרנד אמריקני מוכר אך פחות בריטי – מתנת לידה על המאמץ העילאי. הארי העניק למייגן את התכשיט ביום הנישואין שלהם, והיא נושאת בתוכה שלוש הפתעות: את אבני המזל של הארי, מייגן וארצ'י.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The_Sussex_Family (@harry_meghan_a_royal_life) on

הטבעת עצמה עשויה זהב ועליה משובצת אבן ספיר (האבן של חודש ספטמבר, בו נולד הארי), אבן פרידוט (האבן של אוגוסט, יום הולדתה של מייגן), ולבסוף אזמרגד (אבנו של ארצ'י הקטן שהגיע במאי) מדובר בבחירה מתוקה, מעט היפית ומאוד אל. איי, וללא ספק בתכשיט קוטורי שכל כולו משפחה.

שווי התכשיט החדש מוערך על ידי המומחים בכ-20,000 שקלים, מה שמקפיץ את ערך קופסת התכשיטים הפרטית של מייגן, עבור אלה שעושים את החישובים הללו, לסכום משוער של 2.7 מיליון שקלים. מעבר לכך, כמובן שיש לדוכסית גישה נוחה לארון תכשיטים מלכותי מסויים, וחיבה מיוחדת לתכשיטיה של אמו המנוחה של בעלה, הנסיכה דיאנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@hrhmeghan_markle) on

הארי מודה בכל הזדמנות על כל הטוב שנכנס לחייו. "ההורות שינתה את חיינו", סיפר לאחרונה, וגם דיווח שהם לא ישנים יותר מדי בלילות, "אני לא יכול לדמיין את חיי בלי בני", אמר אז. בסוף השבוע הבא יוטבל ארצ'י הצעיר בכנסיית וינדזור, בדיוק כפי שעשו לאביו לפניו, ואז אנחנו צפויים לחזות שוב בכל המשפחה המקסימה הזו בפעולה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@duchessofsussex_daily) on

בינתיים המתנה של מייגן מייצרת עניין בכל הסיפור של אבני הולדת, אמונה עתיקה שטוענים כי מקורה יהודי, כשכל אחת מאבני החושן ייצגה שבט משבטי ישראל. משם התגלגל העניין לתרבויות רבות, וכמעט כל רשת תכשיטים גדולה מחזיקה ליין העוסק באבנים הללו. למעוניינות – הנה המדריך המקוצר לאבני הולדת. שבצו להנאתכן:

ינואר – גארנט
פברואר – אמטיסט
מרץ – אקוומרין
אפריל – יהלום
מאי – אזמרגד
יוני – פנינה
יולי – אודם
אוגוסט – פרידוט
ספטמבר – ספיר
אוקטובר – אופל
נובמבר – טופז צהוב
דצמבר – זירקון כחול

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@hrhofsussex) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @meghan.and.harry on

השאירו תגובה

 

  • שום טבעת לא תעזור לאצבעות העבות והקצרות של מייגן

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 1 ביולי 2019 | 21:18