עושה היסטוריה: ריהאנה מציגה לראווה בובות במידות אמיתיות

רירי פתחה חנות פופ אפ לבגדי המותג שלה והציגה את הפריטים הנחשקים על בובות במגוון רחב של מידות וצורות גוף. ״יש דוגמניות סטנדרטיות וחטובות, אבל אני רוצה לראות איך הבגדים יראו עלי״, הסבירה הכוכבת. הרשת משתגעת ובצדק

מאת  | ‏ 24 יוני 2019

רירי עושה היסטוריה (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

רירי עושה היסטוריה (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

ריהאנה כבר לא צריכה להוכיח לנו שהיא פה כדי לעשות הרבה יותר מלשיר. מדובר באימפריה, אושיה חד פעמית שלכל דבר בו היא נוגעת דבק הדי.אן.איי המיוחד שלה. לאחר שהראתה שוב ושוב, גם בליין איפור וגם בהלבשה תחתונה, שהיא מאמינה ודוגלת בגיוון תרבותי, וחובקת את כל הצבעים והמידות שיש לעולם להציע, עכשיו היא עושה את הצעד המתבקש הבא.

קיצור תולדות היסטוריית הרירי בעולם הביוטי והאופנה כבר מכיל, כאמור, 40 גוונים של מייקאפ, כך שלכל אישה יהיה ייצוג בפארמים, ולא עשרות גוונים ללבנות ושלושה או ארבעה בלבד לשחורות, ובהמשך העניקה לנשים בעלות המידות הגדולות הלבשה תחתונה סקסית מסוג שלא נראה קודם, בטח שלא במיינסטרים האמריקני. עכשיו, כשהיא יוצרת חנות פופ-אפ בניו יורק, כחלק משיתוף הפעולה הפורה שלה עם פנטי, הגיע הזמן שלה לעשות שינוי בבובות שבחלון הראווה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by $ilky (@csw0lves) on

הפופ אפ המצופה הזה נפתח ב-18 ביוני, והבובות המציגות את הפריטים הנחשקים שנמכרים בו מגיעות במגוון רחב של מידות וצורות גוף, ממש כמו הלקוחות. יותר מזה: לא רק שהבובות בעלות המידות הגדולות יותר רחבות במידותיהן, הן ריאליסטיות כמו בחיים עצמם. ״יש דוגמניות סטנדרטיות וחטובות, למידותיהן מייצרים את הבגדים במרבית המפעלים, אבל אני רוצה לראות איך הבגדים יראו עלי״, מסבירה ריהאנה את המובן מאליו, אבל החשוב כל כך לחדשות ערוץ אי. ״אני רוצה לראות את הבגדים על מודל של צעירה מלאה עם ירכיים וטוסיק״.

המטרה של ריהאנה אינה רק תיקון עולם, היא אשת עסקים ממולחת, ומונעת גם מחשיבה מסחרית עמוקה. ״אני לוקחת את כל הדברים האלה בחשבון כי אני רוצה שנשים ירגישו מלאות ביטחון כשהן לובשות את הבגדים שלי״, היא מסבירה. ריהאנה אינה לבדה, מדובר בטרנד וממש לאחרונה הציגה חברת נייקי בובות מסוג דומה בחנות הלונדונית שלהם. יש לקוות שבדיוק כפי שקרה עם גיוון המייקאפ, שהוביל לתנועה גדולה והיצע רב בחברות רבות, אפקט ריהאנה יצור את אותו השינוי גם עם הבובות.

״אני רוצה לראות את הבגדים על מודל של צעירה מלאה עם ירכיים וטוסיק״ (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

״אני רוצה לראות את הבגדים על מודל של צעירה מלאה עם ירכיים וטוסיק״ (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

האם מדובר פה בשינוי היסטורי שיגרום לעוד מותגים לשנות את הבובות שלהן? (צילום:  Bryan Bedder לגטי אימג'ס)

האם מדובר פה בשינוי היסטורי שיגרום לעוד מותגים לשנות את הבובות שלהן? (צילום: Bryan Bedder לגטי אימג'ס)

מעיזה לעשות שינוי אמיתי (צילום:  Bryan Bedder לגטי אימג'ס)

מעיזה לעשות שינוי אמיתי (צילום: Bryan Bedder לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vincina Person (@vincinaperson) on

השאירו תגובה

 

  • היא דווה ברמות. כזו בלאק טראש. כל כךלא קלאסית ואלגנטית. בגדים דוחים ונראים זולים איפור ושיער מחרודים.

    מאת: שירלי |‏ 25 ביוני 2019 | 20:23
  • מושלם

    מאת: . |‏ 25 ביוני 2019 | 03:07