מלכה לב אדום: לטיסיה בלוק נועז ועוצר נשימה

ככל שהזמן חולף נראה שמלכת ספרד הולכת ותופסת תעוזה עם הבחירות האופנתיות שלה. הפעם היא בחרה בטוטאל לוק אדום מכף רגל עד ראש, ולמרות שמדובר במראה שקל לפספס איתו – עליה זה נראה מעולה

מאת  | ‏ 17 יוני 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Queen Letizia of Spain (@hmthequeenofspain) on

המלכה לטיסיה היא לא רק מלכת ספרד אלא גם מלכת הסטייל, ונראה שככל שהיא מתרגלת אל כס המלכות, כך היא גם מוצאת את הסגנון האישי שלה, ותופסת תעוזה. הבחירות האופנתיות שלה הולכות והופכות לפחות שגרתיות ויותר פורצות דרך בכל הופעה פומבית, במיוחד אם מתחשבים בעובדה שמדובר באדם בעל תפקיד ממלכתי ונושא כתר.

השבוע אשת התקשורת לשעבר יצאה מהארמון שלה במדריד לעוד אירוע רשמי בלוק עוצר נשימה: חליפה אדומה חובקת גזרה החתומה בעקבים גבוהים ותואמים. אם לא די במאצ'י מאץ' הזה, הפגיזה המלכה באיפור באותו הצבע, כולל צללית העיניים הלא שגרתית והשפתון, איתו הלכה על הגוון באופן עדין יותר.

התעוזה משתלמת (צילום: splash news)

התעוזה משתלמת (צילום: splash news)

חליפת שני החלקים המיוחדת של המלכה כללה גם חגורת סטייטמנט במרכזה, עיצוב של הוגו בוס, עם מכנסיים שמסתיימים בקרסוליים ומאריכים את הרגליים. הנעליים שלה הן עיצוב מקומי, של הלייבל הספרדי לודי.

כל המראה הזה אינו יקר באופן קיצוני, אגב, למרות שהוא נראה כזה. 800 שקלים למכנסיים, 500 לטופ הקשמיר התואם, ו-520 שקלים לנעליים. העגילים היו הפריט היוקרתי ביותר באנסמבל, עיצוב מודרני ומיוחד של "גולד אנד רוזס", 8,600 שקלים מחירם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Js royal Diary (@myroyaldiaries) on

האירוע הנוכחי היה שייך לעולמה הקודם של לטיסיה – כנס עיתונאים גדול, בו נשאה נאום חוצב להבות, כך מדווחים. בעזרת החליפה העוצמתית הזו, ובעזרת המכנסיים, הראתה לכולם המלכה שהיא עדיין האישה החזקה, העצמאית והדעתנית שהייתה גם לפני הצטרפותה לשושלת כחולת הדם של ארצה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Addicted (@royal.addicted) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Past and present royals (@famiglie__reali) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by _crownclub (@_crownclub) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jose gegundez (@josegegundez) on

השאירו תגובה

 

  • היא דומה לסינדי קורפורד הדוגמנית.

    מאת: ימית |‏ 21 ביוני 2019 | 07:33
  • מראה שקל לפספס איתו??? לטיסיה בדרך כלל לא מפספסת אלא קולעת בול למטרה! מדהימה כתמיד פה!

    מאת: דורון |‏ 18 ביוני 2019 | 07:32