לעטוף דגים קרדשיאן סטייל: קים עושה קארי בראדשו ונראית מדהים

אין דבר שקים יותר אוהבת מללבוש בגדים שהיו שיא העניין בניינטיז. עכשיו היא עושה זאת שוב בחצאית של דיור עם פרינט של עיתון שמזכירה באופן מחשיד את עיתונאיש מבלי סודות. מי שלבשה את זה בשנות התשעים הייתה קארי בראדשו בפרק מסקס והעיר

מאת  | ‏ 13 יוני 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

לקים קרדשיאן יש תחביב מעניין ומעט אקסצנטרי, ממש כמותה, לחזור לארון הבגדים האיקוני של הניינטיז ושל תחילת המילניום, ולשלות מתוכו אוצרות. במקום ללבוש פריטים בהשראת רגעים חשובים בהיסטוריה של האופנה, קרדשיאן מוותרת על התיווך והולכת ישר על הדבר האמיתי.

אחרי שהקימה לתחיה פריטים שאיכשהו כבר קצת הספקנו לשכוח עד כמה הם היו משפיעים, פולשת קים לארון של אושיית הסטייל קארי ברדשואו, ולובשת פריט בלתי נשכח שקארי נראתה בו פעמיים. מדובר בלוק ה״עיתוניש״ של קארי, יצירה מבית דיור, שמלה סקסית עם שסע עמוק, עליה הדפס של נייר עיתון מוגדל. קארי, שכתבה כזכור טור במדיה המודפסת, לבשה את הפריט בעונה השישית של הסדרה, ושוב חזינו בו בסרט השני.

מתוך התצוגה של דיור (צילום: מתוך ווג)

מתוך התצוגה של דיור (צילום: מתוך ווג)

קים הגיעה עם מראה אחר מתוך אותו ליין ואותו בד: חצאית עיתון, מקולקציית החורף של דיור משנת 2000, לאירוע שיתוף פעולה חדש בין ליווייס וחברת WardrobeNYC. מדובר בעיצוב של ג׳ון גליאנו, שכשלובשת אותו כוכבת המדיה החדשה הגדולה ביותר בעולם, מקבל טוויסט חדש ומעורר מחשבה. באותה הקולקציה, של לפני 19 שנים, היו עוד מספר פריטים עם פרינט של עיתון.

ככל שעובר הזמן החדשות שעל הבגדים האלה הופכות לישנות יותר, ומצד שני, אותה אמרה עתיקה על עיתונות ועיתונים: ״מחר יעטפו בזה דגים״, הופכת למאוד לא מדוייקת. במקרה של גליאנו, כרגע מיליונים של צעירות מרחבי העולם רק משתוקקות להתעטף בעיתון שנשלף מהארכיון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@love_kylie99) on

 

 

השאירו תגובה