בלה חדיד בביקיני הכי טרנדי שלא ישאיר אף אחד אדיש

הדוגמנית המצליחה הצטלמה למגזין ווג בבקיני משולשים קטנטן עם קשירת שרוכים של פנדי, עם פרינט הלוגו של בית האופנה שאי אפשר היה להתחמק ממנו בתקופה האחרונה. אגב זה לא השער ווג היחידי שלה בתקופה הקרובה

מאת  | ‏ 3 יוני 2019

בלה חדיד והביקיני של פנדי (צילום: אינסטגרם ווג)

בלה חדיד והביקיני של פנדי (צילום: אינסטגרם ווג)

בלה חדיד, למקרה שלא שמתם לב, נמצאת באחת התקופות הטובות בחייה. הקאמבק הרומנטי שלה ושל הבויפרנד דה וויקנד גורם לה לזרוח, וגם מבחינת הקריירה הכל טפו טפו טפו. היא בדיוק חזרה מסיבוב על השטיחים האדומים של פסטיבל קאן בתור הפנים של דיור ביוטי, כולל קפיצה קטנה למונקו לחגוג על יאכטה עם החברה הטובה קנדל ג׳נר.

ועכשיו, בלה מככבת על גיליון יוני הקייצי של ווג ספרד, וחולקת עם העוקבים שלה באינסטגרם גם תמונות שלא נכנסו להפקה האופנה הסופית במגזין. בתמונות, היא לובשת ביקיני משולשים קטנטן עם קשירת שרוכים של פנדי, עם פרינט הלוגו של בית האופנה, שאי אפשר היה להתחמק ממנו בתקופה האחרונה. באינסטגרם של ווג ספרד כבר סיפקו הצצה קטנטנה לבלה בבגד הים המדובר, כשהוא מבליח ממש לשנייה בסרטון של בלה שצולם על חוף הים.

הפרינט הכי מבוקש בתקופה האחרונה (צילום: אינסטגרם ווג)

הפרינט הכי מבוקש בתקופה האחרונה (צילום: אינסטגרם ווג)

בלה העלתה שלוש תמונות שלה בבגד הים, כשהיא נראית, כמובן, לוהטת ויפהפייה, והסתפקה בתיאור קצרצר פלוס תיוג של הצלמת זואי גרוסמן. כשחדיד שיתפה את שער יוני של המגזין כבר לפני כמה שבועות, היא השתפכה על הצלמת וכתבה: ״זו, תודה על כל מה שאת. האנרגיה שלך, הכישרון שלך, הנטייה לפרפקציוניזם, ההתרגשות והאהבה שלך הם הכל״.

אגב, בלה לא מסתפקת בשער אחד של ווג הקיץ. רגע אחרי צאת גיליון יוני של ווג ספרד בכיכובה, הדוגמנית שיתפה את השער הבא – ביולי היא תככב על שער ווג יפן, עם הפקה באווירה שונה לחלוטין.

בלה והפנדי (צילום: אינסטגרם ווג)

בלה והפנדי (צילום: אינסטגרם ווג)

 

השאירו תגובה