סאנסה, זו את? סופי טרנר פשוטה בחולצת בטן

סופי טרנר נחתה בשדה התעופה בבייג׳ינג כדי לקדם את סרטה האחרון וקיבלה את פני הצלמים והמעריצים לבושה סופר קז'ואל עם חולצת בטן לבנה, מכנסי טרנינג אפורים וסניקרס. סאנסה לא מאמינה שזה קורה לה

מאת  | ‏ 29 מאי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by sophietfan (@sophietfan.belfast) on

סאנסה סטארק אמנם סיימה את סיפורה לעד כשנחתמה הסדרה משחקי הכס, אבל ברור כשמש שהשחקנית שעומדת מאחוריה רק מתחילה, ושהשם סופי טרנר עומד להיות מוכר בזכות עוד המון תפקידים ומעללים, על המסך, על השטיחים האדומים וגם ברחובות. טרנר הופכת מהר מאוד לסטייל אייקון, והפפראצי אחריה. עכשיו היא מוכיחה שהיא פאשניסטה אמיתית במבחן האולטימטיבי: אולטרה-קז׳ואל שיק.

לאחר שנישאה בטקס סודי וספונטני בלאס ווגאס, והשתלטה על שלל שטיחים אדומים בפרמיירות ואירועים מיוחצנים, מסתובבת בימים אלה טרנר בין ארצות על מנת לקדם את הסרט האחרון בסדרת אקס מן בהשתתפותה. כשנחתה הגברת בשדה התעופה בבייג׳ינג, קידמו אותה הצלמים, והיא אותם בטריינינג וחולצת בטן, וזוג משקפיים, לא שילוב שהיינו מהמרים עליו על הנייר כמנצח, אבל התמונות מוכיחות אחרת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@xyfyxo0o0) on

הכוכבת זהרה בחיוך גדול ובלונד קופצני, וחשפה שוב את שרירי הבטן המפוסלים, לצד חברי הקאסט המצודדים שלה: מייקל פאסבנדר וטיי שרידאן. טרנר בחרה חולצת רטרו של הלייבל הטקסני דיקי׳ז, שוויה 90 שקלים בלבד. סופי לא לבד. חובבי דיקי׳ז נוספים וידועים הם בלה חדיד וקנייה ווסט, אבל לרוב נהוג לשלב את החולצות האלה עם ג׳ינס גבוה. טרנר לא ויתרה על הנוחות והטבור החשוף, והלכה על טרנינג אפור וסניקרס לבנים מגושמים. השפתון הורוד שלשפתיה השלים את הרטרו לניינטיז.

 אגב, כחלק מהראיונות האינסופיים שהיא מעניקה, בישרה סופי לתקשורת כי היא וסאנסה נפרדו לעד. ״אני חושבת שהגיע הזמן להיפרד. אני מוכנה לפרידה״, אמרה לרשת סקיי. ״אני חושבת שהמשמרת שלי הסתיימה. נתתי לה עשר שנים מחיי, השנים הטובות ביותר מחיי עד כה, וסיימתי איתה במקום טוב. הגיע הזמן לשחרר אותה״. אנחנו מאחורייך, לאן שתחליטי לפנות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by sophietfan (@sophietfan.belfast) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Connor Shen (@shenchen_g) on

השאירו תגובה