הנסיכה והסניקרס: קייט בלוק קז'ואל משגע במיוחד

אתמול היה יום עמוס במיוחד לדוכסית מקיימברידג', עם שינויי מלתחה שלקחו אותה מסניקרס לבנות ב-300 שקלים לעגילי יהלומים בשווי עשרות אלפים. אבל עם כל הכבוד לשמלה שלבשה עבור המלכה, היה זה הלוק העממי שלה שעשה לנו את זה הרבה יותר

מאת  | ‏ 21 מאי 2019

לא מפחדת להתלכלך. קייט בגינה החדשה שלה (צילום: Yui Mok – WPA Pool/Getty Images)

לא מפחדת להתלכלך. קייט בגינה החדשה שלה (צילום: Yui Mok – WPA Pool/Getty Images)

הגן הלונדוני החדש שתכננה קייט מידלטון לכבוד תערוכת הפרחים השנתית של צ'לסי, "בחזרה לטבע" שמו, הפך להיות כל עולמה בתקופה האחרונה, ובימים אלה הוא הפך משרטוט על הדף למקום חי ונושם, ומידלטון מבלה שם עוד ועוד מזמנה, ומארחת בו אנשים שונים.

אירועי התערוכה שונים באווירתם מתוקף ההבדל בין המוזמנים, ותוך שעות ספורות הראתה קייט שהיא יודעת לבצע חילופי אאוטפיטים מרשימים ומהירים, ולהתאים את עצמה לכל סיטואציה.

לוק שובר שגרה (צילום: Jeff Spicer/Getty Images)

לוק שובר שגרה (צילום: Jeff Spicer/Getty Images)

הגן החדש והמושקע, שאמור לעודד משפחות לצאת החוצה ביחד ולבלות כקבוצה הרחק מהמסכים, יעבור בימים הקרובים לידי הציבור הרחב, אך בינתיים אירחה בו קייט כבר את הצוות המתכנן, את בני משפחתה הגאים בה עד הגג, חבורת ילדים, ולבסוף – את האחת והיחידה, המלכה אליזבת.

שני האירועים האחרונים ברשימה נערכו שעות ספורות אחד מהשני, ובשניהם נראתה קייט יפה, נינוחה ואצילית במיוחד.

מטפסת לבית העץ שעיצבה (צילום:  Yui Mok – WPA Pool/Getty Images)

מטפסת לבית העץ שעיצבה (צילום: Yui Mok – WPA Pool/Getty Images)

באירוע הראשון, שכלל ביקור של ילדים בני מזל שבאו לבדוק את המקום לאחר שבני משפחתה הפרטיים של קייט נהנו ממנו (ג'ורג' אפילו אמר לוויל שהוא נותן למקום ציון של 20 מתוך 10), לבשה הדוכסית את אחד האאוטפיטים הקז'ואליים הכי יפים שראינו לאחרונה, וכזה שאפשר לה להיות ספורטיבית וקלילה, ולטפס לתוך בית עץ גבוה.

החולצה המחויטת והעדינה של קייט הייתה מלאכת יד של הלייבל הטרנדי M.i.h Jeans, שוויה 1,030 שקלים, והמכנסיים, חומים בהירים בגזרה מתרחבת ולא אופיינית לקייט (אך מאוד מחמיאה לה), היו למרבה ההפתעה של מאסימו דוטי, ושווים 320 שקלים בלבד.

המכנסיים ממאסימו דוטי. אהבנו (צילום: Yui Mok – WPA Pool/Getty Images)

המכנסיים ממאסימו דוטי. אהבנו (צילום: Yui Mok – WPA Pool/Getty Images)

הרבה מהצלחת הלוק הזה מגיעה מהסניקרס של סופרגה, בצבע לבן בוהק שעוד לא הספיקה ללכלך. המחיר – 300 שקלים. קייט טיפסה, התנדנדה והכינה עם הילדים מרשמלו מעל לאש.

סניקרס זה טוב ויפה למפגש עם ילדים, אבל כשבאה לקבל את פניה של המלכה, לצד בעלה התומך, עלתה הדוכסית על לבוש יותר מהוגן. כמנהגה, אליזבת לבשה מעיל צהוב ניאון בהיר, ללא כובע הפעם, ועם פרט מובלט של פרח באזור הכפתורים, על מנת להשתלב בנוף אבל לא להיות פרח קיר.

מארחת את האחת והיחידה (צילום: Geoff Pugh - WPA Pool/Getty Images)

מארחת את האחת והיחידה (צילום: Geoff Pugh – WPA Pool/Getty Images)

קייט הלכה על הלייבל הכי פרחוני בסביבה, ארדם, ולבשה שמלה מאחת הקולקציות הקודמות, בשווי 9,000 שקלים, שקוצרה מעט על מנת שלא תסתבך לה בין הרגליים או תיתפס בצמחייה. לשמלה שילבה נעלי אספדריל נוחות של המותג הספרדי קסטנר, שוויין 725 שקלים.

קייט איננה חובבת ארדם היחידה במשפחה. הנסיכה יוג'יני לבשה שמלה דומה מאוד, אם כי קצרה יותר של הלייבל, לאירוע עם המלכה לפני מספר שבועות, וממש במקביל הלכה פיפה מידלטון לאפטר פארטי של חתונת ליידי גבריאלה וינדזור, בשמלת ורוד בזוקה של הלייבל, יקרה בערך פי שניים מזו של קייט.

החליפה למשהו קצת פחות נוח (צילום: Geoff Pugh - WPA Pool/Getty Images)

החליפה למשהו קצת פחות נוח (צילום: Geoff Pugh – WPA Pool/Getty Images)

כמו תמיד באירועים בהם נוכחת המלכה, לא מתקמצנים בתכשיטים, ולאזניה קייט ענדה עגילים 18 קראט ובהן שבעה יהלומים וגם פנינים, שווים כמעט 20 אלף שקלים.

לאחרונה קייט לא זזה בלי שעון היד שלה, שעון יוקרתי של קרטייה, אך מהתמונות נראה שהיא לא הציצה בו אפילו פעם אחת בזמן פגישתה עם המלכה, ששיבחה אותה על ההישג והתרומה לבריטניה. מדובר במקצוענית.

השיער בהשראת משחקי הכס? (צילום: Geoff Pugh - WPA Pool/Getty Images)

השיער בהשראת משחקי הכס? (צילום: Geoff Pugh – WPA Pool/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • קייט תיראה טוב בכל דבר שתלבש. גם אני לא אוהבת את הגזרה של המכנסיים, אבל עליה זה מדהים.

    מאת: טלי |‏ 28 במאי 2019 | 18:14
  • נכון צודקת, קשה להשיג היום גזרת מכנסיים זו וחבל.

    מאת: ליטה |‏ 22 במאי 2019 | 09:34
  • המכנסיים מדליקות דווקא. גם השמלה

    מאת: לאה |‏ 22 במאי 2019 | 09:33
  • היו לי פעם מכנסיים דומים מאד לאלה… "חרשתי" עליהם עד שהתפוררו בכביסות והלכו לעולמם… לצערי אין כאלה בחנויות היום.

    מאת: אחת |‏ 21 במאי 2019 | 16:15
  • המכנסיים, כעורות.
    גזרה לא מחמיאה בכלל.
    השמלה, מושקעת.

    מאת: ימית |‏ 21 במאי 2019 | 15:52