קייט מידלטון עושה מיילי סיירוס: הנסיכה מתנדנדת בג'ינס ונעלי צבא

בג'ינס צמוד ומשופשף ומגפיים צבאיים הגיעה קייט מילדטון לתערוכת הפרחים בצ'לסי. בנדנוד פראי ומשוחרר על חבל, מזכירה לנו הדוכסית כי היא לא שוכחת מאיפה היא באה, ועל הדרך מזכירה לנו את מיילי סיירוס רק בגרסה היותר רגועה שלה

מאת  | ‏ 19 מאי 2019

קייט, זו את או מיילי סיירוס? (צילום: Handout לגטי אימג'ס)

קייט, זו את או מיילי סיירוס? (צילום: Handout לגטי אימג'ס)

רבות דובר על כך שקייט מידלטון היא הנסיכה של העם, ואין ספק שהעם אוהב אותה, אבל עם השנים והתייצבות מעמדה של מידלטון בבית המלוכה, נראה שהיא מחליפה את פרטי הבייסיק מהרשתות הגדולות בפרטי קוטור, והמגע שלה עם העולם האמיתי מתנתק. בנדנוד פראי ומשוחרר על חבל, מזכירה לנו הדוכסית כי היא לא שוכחת מאיפה היא באה, ועל הדרך מזכירה לנו את מיילי סיירוס וקאנון בול.

קייט שחזרה את ימי ילדותה כטום בוי כשהתנדנדה על החבל התלוי מאחד העצים בגינה שעיצבה בעצמה לתערוכת הפרחים של צ׳לסי. התמונה המאוד מתוקה ששותפה מהאירוע ושבתה את לבבות הגולשים צולמה בידי צלם רשמי של הארמון בזמן העבודה המאומצת על הגן המדובר. שום דבר פה לא מקרי, אגב: התמה לעיצוב הגן היתה ״בחזרה לילדות״ ובעיצובה ביקשה ״להצית מחדש את קסם הילדות״. הגן, אגב, הוא חלק מהמאמץ של קייט להעניק מענה למתמודדי נפש.

זה הלוק הכי פשוט שלבשה אבר (צילום: Handout לגטי אימג'ס)

זה הלוק הכי פשוט שלבשה אבר (צילום: Handout לגטי אימג'ס)

את ההתנדנדות הקסומה עשתה קייט בלוק פשוט ומנצח, כולו נלבש כבר בעבר, שהתחיל במגפיים של ברגהאוס שאהובים עליה במיוחד, בתוכם גרבי צמר כחולים עבים, המשיך עם ג׳ינס צמוד משופשף, חגורה של מאלברי וחולצה מחוייטת בגוון תכלת. היתה חולצה נוספת, קצרה ומתוקה, בגוון דומה, שלבשה כשהתחמם מזג האויר, ומצחיק לגלות שמדובר בפריט שיש גם לאחותה פיפה: טופ של הלייבל Jaeger, שוויו 450 שקלים.

היה ריפרור מתוק לנסיכה דיאנה בעיצוב הגן, עם חלקת פרחי זכריני, הפרחים האהובים על הנסיכה המנוחה. ״בשנים האחרונות אני ממקדת מאמצים בהשקעה בשנות חייהם הראשונות וכמה הן משמעותיות להמשך החיים. אני מאמינה שבילוי בחוץ בשנים הראשונות הוא חשוב על מנת להעניק מצע ולייצר מבוגרים שמחים ובריאים,״ אמרה קייט, והוכיחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by William and Kate (@kingwilliam.and.queencatherine) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Catherine of Cambridge (@katetheduchess1982) on

מיילי סיירוס. לא דומה אבל יש דימיון (צילום מסך)

מיילי סיירוס. לא דומה אבל יש דימיון (צילום מסך)

 

  

 

השאירו תגובה