מלניה מצאה את השמלה המושלמת, אבל לא תוכלו להרשות אותה לעצמכם

הגברת הראשונה של ארצות הברית אירחה בבית הלבן בערב גאלה חגיגי כשהיא לובשת שמלה שחורה קלאסית סופר מחמיאה שעולה לא פחות מ- 22,000 שקלים. אין ספק שהיא נהנת ממותגי היוקרה וממש לא מנסה להיות אחת העם

מאת  | ‏ 16 מאי 2019

מלניה ודונלד יד ביד (צילום: Mark Wilson לגטי אימג'ס)

מלניה ודונלד יד ביד (צילום: Mark Wilson לגטי אימג'ס)

מלניה טראמפ היא באופן חד משמעי חובבת פריטי קוטור יוקרתיים. אין לה צורך מיוחד להיות מלניה של העם, להצטנע או לחפש דיל, והתרגלנו לראות אותה מתעלת את פעילות עולם האופנה העילי לצרכיה האישיים והיומיומיים, אבל גם בתוך הלוז של הגברת הראשונה יש אירועים חשובים מאחרים, אליהם מתגנדרים באופן מיוחד. מקרה כזה התרחש אמש, בארוחת הערב לאגודה ההיסטורית של הבית הלבן.

מדובר באירוע מכובד ומפואר, גאלה שנערכה בחדר המזרחי של הבית הלבן, אליה חרג טראמפ ממנהגו ועניבותיו האדומות, וענד פפיון. אשתו הייתה כמובן מרכז הפוקוס של הערב מבחינה אופנתית, וחשפה את זרועותיה השזופות והחטובות בשמלת ערב של הלייבל אקריס בשווי של 22,000 שקלים.

מלניה והשמלה השחורה ((צילום: Mark Wilson לגטי אימג'ס)

מלניה והשמלה השחורה ((צילום: Mark Wilson לגטי אימג'ס)

האירוע השנתי היה במקור יוזמה של הגברת הראשונה ג׳קי קנדי בשנת 1961, וגם הפעם, כמעט 60 שנה מאוחר יותר, הובילה אותו אשת הנשיא. ״האגודה ההיסטורית של הבית הלבן היא פרטנרית צמודה שלנו בשלוש השנים האחרונות״, אמרה מלניה. ״היא עוזרת לנו לממן את צרכיו ולהדגיש את חשיבותו ההיסטורית של הבית הלבן. זהו ערב שאני מצפה לו כל השנה״.

זה אולי נכון, אבל הטראמפים היו צפויים להגיע לגאלה אחרת באותו הערב, גאלה נוצצת יותר בנמל ניו יורק, לחניכת מוזיאון פסל החירות, וככל הנראה נמנעו מאחר שכמה מאויביו הגדולים של הנשיא היו מהמוזמנים המכובדים, ביניהם הילרי קלינטון, אופרה ווינפרי ואנשי תקשורת ליברליים רבים, כמו גם האיש העשיר בעולם ומתנגד טראמפ, נשיא אמזון ג׳ף בזוס.

אין מה לומר, נראת מדהים (צילום:  Mark Wilson לגטי אימג'ס)

אין מה לומר, נראת מדהים (צילום: Mark Wilson לגטי אימג'ס)

נראה שארה״ב שסועה היטב בין רפובליקנים לבין דמוקרטים, ומדובר בשני מחנות שרק מתרחקים אחד מהשני, אבל רבים הבחינו שיש דבר אחד שבכל זאת משותף למישל אובמה ולמלניה: הזרועות החטובות והמאוד לא שגרתיות, במיוחד בין נשים בגילאים שלהן. נו, גם זה משהו.

ערב גאלה חגיגי (צילום: Mark Wilson גטי אימג'ס)

ערב גאלה חגיגי (צילום: Mark Wilson גטי אימג'ס)

השמלה מחמיאה לה  (צילום: Mark Wilson גטי אימג'ס)

השמלה מחמיאה לה (צילום: Mark Wilson גטי אימג'ס)

22 אלף שקלים והשמלה שלכם  (צילום: Mark Wilson גטי אימג'ס)

22 אלף שקלים והשמלה שלכם (צילום: Mark Wilson גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • האישה הכי הכי יפה בתבל

    מאת: .יהודי. |‏ 19 במאי 2019 | 06:41
  • סליחה על השטחיות אבל הוא פשוט יפה!! קלאסית

    מאת: טלי |‏ 18 במאי 2019 | 15:28
  • מלניה פשוט הורסת
    ומספיק עם ההשוואות למישל אובממבה אין מה להשוות.
    מלניה יפהפיה הזרועות שלה עדינות ומישל נו יש לה זרועות של מתאגרף.

    מאת: גילי |‏ 17 במאי 2019 | 08:34